Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Mun pitäs kaataa kuusi pihasta... kelailin tossa että josko joku joulukuusen himoissaan tulis vetään sen nurin ja veis jämät veke. toi on noin 6m korkea, vaatii hiukka kikkailua ittekseen, mulla ei ole kun oksamoottorisaha ja skrama välineinä.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu 18 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Mun pitäs kaataa kuusi pihasta. Tuollainen menee bachon käsisahalla. Ennen kaatamista vois katkoa oksia niin korkealta kuin vain ylettyy. Latoo ne sit siististi peräkärryyn Kolavalle vietäväksi (ilmaista ainakin täälläpäin).
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Vesurilla mä olen noi kaatanut aikasemmin. Jotenkin on vaan ponneton olo.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Kirjoittaja "Royal lajitelma" kuolleita mereneläviä ja riisiä. Ei tarvii olla näköjään yksin isossa kauppakeskuksessa... 😕 Muokattu: 21. Joulukuuta, 202521. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Hain Hobby Factorysta itselleni tilaamani auton, siihen harjattoman 2S nopeudensäätimen ja moottorin, korimaaleja ja ostin samalla sakset korinleikkaukseen sekä tilasin yhteen kotoa jo löytyvään minikokoiseen maastoautoon uuden ohjainservon, kun alkuperäinen kyykähti. Kotimatkalla ruokakaupasta vielä kahvipaketti, alumiinifoliota ja joku kolmas asia jonka jo unohdin.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Campagnolo Bora WTO 45 kiekot Campan vapaarattaalla, vannejarruversiot. Perjantaina tilasin Saksasta ja tänään olivat Matkahuollossa noudettavissa.
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 202525. Joulu Jos joulupaketteja ei lasketa niin tartuin Spotifyn 3kk tarjoukseen, kuunnellut tuolta harvakseltaan mieleistä musiikkia mainosten kera. Nyt kun tullut pikkuhiljaa, taas, mitta täyteen raadio-ohjelmia autossa 5pv viikossa niin ehkä sitä jaksaa näpytellä luurin kiinni autoon ainakin tovin. Soittelinkin illalla taustamusiikiksi CMX:n tuotantoa kun pelailtiin pöytäpelejä jouluillan päätteeksi. 🙂
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Noniin, foorumin puukkojunkkarit. Löytyykö puukkohippasille lähtijöitä? Tollasen setin laitoin tulemaan ja sen jälkeen ei sanota, että "hipaisusta ei pidetä" https://hiomakivi.fi/hiomakivi-pack-v4 Muokattu: 27. Joulukuuta, 202527. Joulu, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Oho. Mulla on Lidlin kivi, jonka ovat tuominneet alan tuntijat alimpaan helvettiin + Lanskyn teroitussarja, timanttiviila, teräspuikko. Noilla on tullut tarpeeksi teräviä, mutta parantamista olisi, sen myönnän. Mietin sijoituksen hintaa, kun muistaakseni sulla oli yksi puukko?
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Eikös tuollaisella setillä saa pidettyä kaikki keittiön veitset ja saksetkin terässä, puhumattakaan kirveistä ja vesureista?
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu No joo, ite en tarvi kun teräspuikon keittiöön, mutta tässäkin on näköjään hifistit erikseen, kommenteissa sanottiin tästä, yli 10x Lidlin vastaavaa kallimmasta, "Hyvä aloitus paketti. Aloittelija kun ole niin, hyvin pääsee näillä alkuun." 😄 . Oikeille teroittelijoille on sitten paketit erikseen. Mut joo, kateellisten panettelua, kun ei ole varaa moiseen itellä. Muokattu: 27. Joulukuuta, 202527. Joulu, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Keittiössä keraaminen ja teräspuikko käytössä. Viiloja, kiviä, ym sitten muuhun hiontaan. Kuten kokeiltu, hyvällä kirveellä typistää sormetkin kivuttomasti😉 Muokattu: 27. Joulukuuta, 202527. Joulu, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Juu, keittiössä on vaikka minkä näkköstä veihteä. Mutta se Mora saa varmasti nyt sitten uuden elämän, kunhan löydän sen muun rojun seasta. Parhaasta päästä on on joku Liiterin sarja, 4x erilaisia. Tiedä niistä tarkemmin, harmaaksi maalattuja ja mustia pilkkuja ja olikohan vielä isoimmassa reijät sivuissa. Mutta nämä kun pysyvät terävinä vuodesta toiseen. Toi videon hemmo, tekee älyttömästi videoita, on aiemmin ollut joku IT hemmo, vaihto sitten puukkohommin joskus 5-8 vuotta ja perusti verkkokaupan. Yksityisen asiakkaan veitset teroitetaan hintaan 12,50 kpl. Silleen nuo kivet kyllä maksaa itsensä nopeasti takaisin kun, kerran vuoteen teroittaa omat ja sukulaisten veitset, kunhan tulevat visiittiin puukot mukana 😄 Erittäin tärkeätä on sitten teroituksen lopuksi ottaa se kierre sieltä pois. Sen tähen kai se puukkokin sitten aina lipsahtaa, kun on sitä kierrettä. Ja snohan se tuo kokki Kolmonenkin joskus, että tylsä puukko on vaarallinen lipsahtaa helposti. Muokattu: 27. Joulukuuta, 202527. Joulu, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 202527. Joulu Kilpailevassa foorumissahan eräs jäsen kävi opastamaan minulle että veitsiä ei voi harrastaa jossei ole älyttömän kiinnostunut teroituksesta. Yritin väittää vastaa, mutta paikalliseen tapaan, väitteeni osoitettiin vääräksi, väärin harrastettu. Ja käytin vielä tämän postauksen alussa paheksuttua han-päätettä 😄
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään