Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 202515. Joulu 12.12.2025 klo 22.15, MV kirjoitti: Kokeiltiin myös tempuria, tuntuu aika vängältä. Olkapää porautuu siihen patjaan silleen siististi. Mutta se on kuulemma kuuma, haisee ja huono jos pitää parantaa syntyvyyttä. Mulla on ollut Tempur varmaan joku 10 vuotta.. ei ole kuuma, ei haise.. no lapset tuli ennen tota hankittua, niin en osaa kommentoida syntyvyyteen, mutta ei musta sen kummempi kun muutkaan patjat. Hajuun varmaan auttaa kun ostaa niitä "lähes satkun" kumilakanoita tohon, jolloin ite patja pysyy puhtaana. Tällänen suojalakana siis tavallisen lakanan alle. On toi paras patja mun selälle mitä on ollut, kaveri taas osti ja ei tykännyt, nukkuu vaahtomuovipatjalla lattialla nykysin. Muokattu: 15. Joulukuuta, 202515. Joulu, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 202515. Joulu Meillä on ollut "älyvaahto"patjat 10+ vuotta käytössä. Merkki on Ortoform ja noita tehtiin joskus ihan Tampereella. Koemakuun perusteella aikanaan ihan yhtä bueno, kuin Tempur oli, mutta hinta oli alle puolet. Ollaan kyllä tykätty kovin. Vaihtoaika lähestyy ja seuraavaksi vois ottaa moottorisänkynä. Ainoa haaste on toi nykyinen hintataso -50% huolimatta... 😄 Muokattu: 15. Joulukuuta, 202515. Joulu, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 202516. Joulu Pianotuoli lapselle joulahjaksi. Kiiltävä musta ns. pianolakka väritykseltään kuten itse pianokin on. Vanha jakkara on kiikkerä ja natiseva sellainen yhdellä kierreputkella oleva. Uusi on toivottavasti monessa suhteessa parempi. https://f-musiikki.fi/products/pianopenkki-musta-kiiltava-130010?_pos=1&_psq=gewa+musta+kiiltävä&_ss=e&_v=1.0
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 202516. Joulu Kirjoittaja 3x Campan Record 11 ketjua (tämäkin alkaa olla pienimuotoinen harvinaisuus löytää näitä) 2x Elite Leggero Carbon pullotelinettä Tailfinin tarakkaan 2x Elite 800ml pulloa 2x Campagnolon hiilikuitukehille tarkoitettua jarrupalasarjaa 1x Garmin Varia satulaputkikiinnike
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 202517. Joulu Meniskö kuntosalille vai jättäiskö tän päivän väliin. Piti tehdä olkapäitä ja ojentajia mutta jostain syystä edellinen treeni tuntuu edelleen hartialihaksissa vaikka siitä on jo kolmisen päivää.
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 202517. Joulu 39 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Meniskö kuntosalille vai jättäiskö tän päivän väliin. Piti tehdä olkapäitä ja ojentajia mutta jostain syystä edellinen treeni tuntuu edelleen hartialihaksissa vaikka siitä on jo kolmisen päivää. Salilla ollaan
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 202517. Joulu Kirjoittaja Ei niitä tunnu ainakaan puntteja nostelemalla tulevan... 36 on ja pysyy vaikka päällään seisos. Toki densen lienee niin juniori vielä että testosteronit luonnostaan katossa ja pipfelikin toimii 26h/vrk.
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 202517. Joulu 12.12.2025 klo 22.15, MV kirjoitti: ^ Hyvässä liikkeessä ne katsoo (i) että selkäranka on suora ja (ii) hartialinja ei ole pahasti vinossa. Toi toka vaatii yllättävän pehmeän patjan. Joissakin moderneissa patjoissa on vyöhykkeitä tämän takia. Kokeiltiin myös tempuria, tuntuu aika vängältä. Olkapää porautuu siihen patjaan silleen siististi. Mutta se on kuulemma kuuma, haisee ja huono jos pitää parantaa syntyvyyttä. Tarkoitetaanko Tempurilla nyt älyvaahto patjaa? Mä ostin tommosen älyvaahtotyynyn joitain viikkoja takaperin, siinä luki paketissa ihan että tuoksahtaa alkuun mutta se haju häviää ajan kanssa ja voi nopeuttaa tuulettamalla. Olen itse ainakin tuosta tyynystä tykännyt ja niska kivut vähentyneet varmaan 90%, on sillei kätevä kun vaahto palasia voi ottaa pois ja saa halutun korkuisen, päälinen on myös erikseen pestävissä niin ei mene sisukset paakuksi kuten kuitutyynyissä, ostin vielä paksuimman mallin kun ei hinnan eroa juuri ollut niin siitä jäi puolet vaahdosta jemmaan että voi vaihtaa sisukset jos jostain syystä ne vanhat ei ole enää tarpeeksi älykkäät tai teen niistä vaikka koristetyynyn jos en muuta keksi.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 202518. Joulu Taitaa vaan moni olla päässyt jo ohi tuosta kolmannesta pyörästä, ties monesko jo... 😁
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 202518. Joulu Ostin useamman kuoharin Pasilan Triplassa ravintola Towerissa. Lasi oli 3 euroa.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 202519. Joulu AliPapan kauppapuodista 50 kpl 9-osasia muovitaskuja muun elektroniikan rompekuorman päällä. Menee vastusten varastoimiseen, 260 erilaista. Suomesta yritin ensin, mutta 1,15 € kpl, eli vajaat 60 €.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään