Jump to content
ESTETTY

Vituttaako?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei piruvie sentään, jatkuvasti Ilmariselta tulee tekstiviestiä....tarkista työtulosi, onko työtulosi ajan tasalla käy katsomassa vahvistettu työtulosi.
No en tarkista, ei ole ajan tasalla mutta sitä kun turhasta maksaa niin en maksa kun sen pienimmän mahdollisen. 
Alkuvaiheessahan se oli että yrittäjä määrittää itse työnsä arvon. No mä olen niin tehnyt. Ihan turha sinne on kirjautua, lasku tulee kuitenkin. 

Kirjoitettu
16 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

...jatkuvasti Ilmariselta tulee tekstiviestiä.

Jos Ilmarisesta pääsee eroon yhdellä puhelinsoitolla (oliko Pihlajalinnaan), niin en miettisi kauaa.

Kirjoitettu

YEL-maksu on pakollinen, ja laitoin kaikki vakuutukset OP:n kautta, selkeempää että ne on kaikki samassa, aiemmin oli vaikeuksia muistaa missä mikäkin vakuutus on ( auto, koti, potilas, ja tämä yel ) Pihlajalinna on lääkäriasema, eikä liity tähän asiaan mitenkään. 
Ja siis en soita Pihlajalinnaan, on erittäin tärkeää myös tietää mitä EI osaa ja mihin EI kykene. Ja mitä taas osaa. 

Kirjoitettu

Joo kyllä. Tänään taas yritettiin koko päivä tavoitella tärkeitä ja kiireisiä ihmisiä, omat hommat seisoi. Kolmea ihmistä tavoittelin klo 12 alkaen, yksi vastasi 15.58 työpäivän loppuessa klo 16.  Tänään oli yhden homman deadline...  Onkohan mitään duunia, missä ei tarvisi tehdä kenenkään kanssa mitään yhteistyötä? Eikä nähdä ihmisiä tai kommunikoida kenenkään kanssa.

Kirjoitettu

7.12. Pyysin vapaaksi, ei käy koska täällä pitää olla sinä torstaina. 

- mitä eilen katselin, sille päivälle ei ole yhtäkään varausta ja näyttää muutenkin hiljaiselta, tälle viikollekin on hyvin aikoja.
Mä en ymmärrä mitä tommoisella valehtelulla saavutetaan paitsi menetetään työntekijän luottamus. Jos te puhutte palturia niin ihan hyvin voin olla yhden päivän kovassa kuumeessa. Migreenikorttiakaan ei ole vuosikausiin käyttäny.
Aiempia hölötyksiä mm. asiakkaalle ei annettu aika sovi. No yli 70v sopii aamupäivät ihan varmasti. Ei haluta tulla silloin kun on mun työpäivä ( kun vielä virolainen oli). Virolainen on eläkkeellä, eikä ole töitä Virossa. No on todellakin töitä Virossa ja missään eläkkeellä ole. Lankapuhelin meni rikki, otan tämä lääkärin huoneen. Ei menny lankapuhelin rikki, vaan säästetään. Joku tärkeä henkilö tulee 7.12. Eikä tule. 

Eikö siellä johtoportaassa ymmärretä, että jos työntekijä voi hyvin ja on kannustava ilmapiiri, niin tulee mielellään töihin ja voi sitten joustaakin. Painostus ja palturin puhuminen on ihan väärä tapa. 

Se vaan, että eipä ne aiemmatkaan työpaikat kivoja ollu. Samaa valehtelua....menet tapaamaan työnantajaa palkankorotuksen merkeissä - mutta tuleekin potkut. Hoitajat keksii tarinan ( ei osaa tippaa laittaa, potilas makaa verilammikossa kun oikeesti se meni hyvin ja potilas itse repi tipan irti) ja menetän päivystykset ja puolet palkasta. 
Tässä työpaikassa on kaksi ihan ylivoimaista etua; fillarille on paikka sisällä, ja raha ei oikeesti voi helpommin tulla.
Silti noi sössönpuhumiset ja yleisesti se että asioista ei voi keskustella, harmittaa älyttömästi. 

Kirjoitettu
44 minutes ago, tommi2 said:

^No ei, mut periaatteessa mä en tykkää siitä että mua syytetään toisten vetkuttelusta. Mutku ne on tärkeitä ja kiireisiä. Pitäs varmaa itekki ruveta. 

Niinpä. Eikä siitäkään mitään hyvää seuraa jos rupeat muita syyttelemään ja sitä vastuuta muualle vierittelemään. Ennen toimi hyvin konttuurilla se henkilökohtainen visiitti jos jotain piti saada aikaiseksi, nyt sekään ei oikein toimi kun kotona istutaan ja se vetkuttelija istuu jossain tuhansien kilsojen päässä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.