Käyttäjän VSS kaikki viestit
-
Kehityskeskustelu
Voisiko viestieditorista muuttaa rivin vaihdon? Nyt rivin vaihto tekee oletuksena yhden turhan tyhjän rivin. Ei Näin Vaan Näin EDIT. Näköjään Shift+Enter hoitaa saman asian.
-
Mitä hajosi?
Mikä osa hajosi viimeksi? Tämän päivän saldona n.1v vanha WTB Pure V Comp satula.
-
Kona Wo 2016
Jäi niin pahasti kaivelemaan toi 69er kokeilu että oli pakko tilata läjä osia. Muut on vielä tulossa mutta WTB Scraper kehä ilmestyi jo. Valmistajan paino 719g vs oikea 749g
-
Hyvät tarjoukset
Tuote: Manitou Magnum Pro joustokeula 27,5" ja 29" versiot Hinta: 625,11€ Kauppa: Bike24.com Linkki: http://www.bike24.com/1.php?content=13&search=magnum+pro Muualla Saksassa n.800€
-
Canyon Dude
Joko on Leftyn kruunut valmiita?
-
Kona Wo 2016
Ei kannata vielä luovuttaa. Minun mielestä 29x3" kantavuus on 26x4" ja 26x4.8" renkaiden välistä. Ollen kuitenkin lähempänä 4.8" renkaita. Veikkaan että kapealla renkaalla tuleva pitkän mutoinen "tire patch" on edessä parempi ohjattavuuden kannalta. Tietysti ajoasennolla ja painojakaumalla on myös osansa tässä. Useissa maastopyörissä suurin osa painosta taitaa kuitenkin olla takarenkaalla (kun ajaa satulassa istuen) joten eturenkaaksi saattaa riittää plussarengas.
-
Kona Wo 2016
Aika iso ero oli kun kokeilin 69er viritystä ja Vee 2XL rengasta samalla polulla parin tunnin välein plussakelissä. 29+ eturenkaalla eteneminen oli paljon kevyemmän tuntuista polkua avatessa. Kai tuo kapeampi eturengas leikkaisi polun helpommin auki kun taas läski yritti kiivetä sen päälle jättäen sohjo kerroksen renkaan alle. Kovapohjaisella polulla 5" eturengas oli todella helppo ajettava kun taas 3" lipsahti helpommin ulos jos meni liian lähelle reunaa. Aika huolettomasti 3" eturenkaalla pystyi kuitenkin ajamaan. Kesälläkin huomasin että sopivilla paineilla 3" renkaat kantaa todella hyvin pehmeillä poluilla.
-
Hyvät tarjoukset
Tuote: Salsa Makwa Fatbike hiilikuitu keula Hinta: 330€ Kauppa: r2-bike.com Voimassa: ??? Linkki: https://r2-bike.com/SALSA-Fatbike-Starrgabel-Makwa-Carbon-QR15-Disc-720g-SALE
-
Kona Wo 2016
Sain Manitoun lainaan. Huomenna pitää jatkaa testejä mutta vaikuttaa todella hyvältä. Myös Chronicle yllätti erittäin positiivisesti, osui varmaan paineet kohdalleen.Eikä tuosta nyt ihan tyhmän näköistä tullut:
-
Veskun säädöt
Hienosti korjattu.Tuliko renkaan puolikin yhtä siistiksi?
-
Kona Wo 2016
Yhden lenkin olen ajanut Trekin Stache 7:lla ja jotenkin se Manitoun keula jäi hyvin mieleen ja se että takana ei ollut mitään joustoa. Tämäkin näytti ihan kivalta mutta veikkaan ettei B+ ole kuitenkaan mun juttu. http://cog.konaworld.com/wo-wednesday-kris-dennans-wo-is-three-of-a-kind/
-
Kona Wo 2016
En ole vielä keulaa punninnut. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus kokeilla Manitou Magnum 29+ joustokeulaa eteen. Syksyllä jo katselin että AC mitta on aika lähellä. Konan sivulla oleva AC on muistaakseni väärin. Painoa on jonkin verran mutta ei häiritsevästi. Seuraavaksi pitää vaihtaa tangoksi Jones H-Bar ja täyspitkillä kahvoilla olevat jarrut.
-
Veskun säädöt
Aisan kulma on hyvä mutta lokariin lisää taivutusta että perä tulee alemmaksi. Hyvältä toi ainakin kuvissa näyttää.
-
Fox:in joustokeulat
Eikö tuota voi mitata? Äkkiä laskettuna renkaansäde kasvaa = 2,54cm x 1,5 / 2 = n.1,9cm. Eli tuon verran lähemmäksi rengas tulisi jarrukaarta. Tietysti leveys pitää myös tarkastaa oikealta korkeudelta.
-
Hyvät tarjoukset
Tänne voisi ilmoitella hyviä tarjouksia linkkien kanssa. Toiselta foorumilta kopioitu pohja ilmoituksen tekoon: Helpottaaksesi ketjua seuraavien lukua, olisi alla olevan templaatin käyttö suositeltavaa niiltä osin kuin mahdollista Tuote: Hinta: Kauppa: Voimassa: Linkki: Promokoodi: Aloitetaan vaikka tällä Tuote: WTB KOM i25 kehät Hinta: 75€ Kauppa: bike-components.de Linkki: https://www.bike-components.de/en/Rims-Spokes/MTB-Disc/?limit=24&filter_manufacturer_id=515&order=price_asc Myös muita WTB kehiä tarjouksessa
-
Kona Wo 2016
Tänne 2016 Kona Wo kokemuksia. Vanhasta pyörästä pitää vaihtaa paremmat osat uuteen pyörään ja ajattelin samalla kerätä tietoa mitä netistä ei ihan heti löydy kyseisetä pyörästä. Eli Kona Wo 2016 teardown: - Schwalbe Jumbo Jim 4.8 SnakeSkin 1349g/1223g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566938/p5pb12566938.jpg http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566949/p5pb12566949.jpg - Sisuri Maxxis noin 460g (sisuri nojasi seinään kun paino mitattiin) http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566950/p5pb12566950.jpg - Vannenauha 106g (toista ei punnittu) http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566936/p5pb12566936.jpg - Etukiekko jarrulevyllä 1475g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566937/p5pb12566937.jpg -- Etujarrulevy 180mm 152g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12595445/p5pb12595445.jpg -- Etuakseli 108g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12595442/p5pb12595442.jpg - Takapakka 381g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566939/p5pb12566939.jpg - Takakiekko jarrulevyllä 1788g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566940/p5pb12566940.jpg -- Vapaaratas (28t?, teräs, halkaistut kynnet, punnittu holkki sisällä) 154g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566941/p5pb12566941.jpg http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566943/p5pb12566943.jpg http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566945/p5pb12566945.jpg -- Takanavan sisällä oleva akseli (teräs) 156g http://ep1.pinkbike.org/p5pb12566948/p5pb12566948.jpg -- Jarrulevy 135g http://ep3.pinkbike.org/p3pb12566953/p3pb12566953.jpg -- Takanapa novatecin tekemä vaikka piti olla joytech? http://www.eshop.novatecwheels.eu/ca...d202sb-s4s-12/ -- Keula ilman akselia ja ilman ohjainlaakerin alakoolia 1229g http://ep1.pinkbike.org/p5pb13455403/p5pb13455403.jpg -- Etuakseli 110g http://ep1.pinkbike.org/p5pb13455404/p5pb13455404.jpg Ohjainlaakeri on FSA no.57B. Laakeri ei ole "suljettu/konelaakeri" vaan siinä on irtokuulat. - Yläosa on ZS44/30 - Alaosa on ZS56/40 Eteen mahtuu Vee Tire Snowshoe 2XL, takana se ottaa seatstayhin kiinni. Surly Bud mahtuu taakse vaikka dropoutit on ihan edessä. Runkolaukuksi M-kokoiseen käy esim. XXL:n FATbag tai Revalate:n Ranger S-kokoisena Ja on tolla ihan kiva ajellakkin.