Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 20178 vuotta Miten Sramin ja shimanon osat sopivat keskenään? Mulla on Felt IA3:ssa sramin osasarja, takavaihtaja ja etuvaihtaja SRAM Red 22, ketjut: SRAM 11s ja takapakka: SRAM 11s, 11-26. Kysymys kuuluu: Voinko laittaa tähän esim.Shimano Ultegran takapakan?? A: Sopii suoraan keskenään? B: Pitää vaihtaa myös takavaihtaja C: Pitää vaihtaa ketjut D: Pitää vaihtaa molemmat Kiitos vastauksista
Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 20178 vuotta Pakka käy sellasenaa suoraa, kannattaaha samalla sit vaihtaa uus ketjukin.
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20178 vuotta A ja c. Itse vaihdan aina uuden ketjun kun vaihdan pakan. Kulunut ketju syö uuden pakan nopeasti rikki. Yhdellä pakalla olen yleensä ajanut 3 ketjua. Itse pysyisin sramissa, mutta jos välttämättä haluaa shimanon pakkaa, niin ostaisin silloin myös shimanon ketjun. Kannattaa se ketju ostaa sieltä paremmasta päästä, niin se kestää pidempään ja vaihtaa paremmin. Shimanolta ultegra ja sramilta force (1170).
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20178 vuotta 15 tuntia sitten, soihtu kirjoitti: Yhdellä pakalla olen yleensä ajanut 3 ketjua. Iha uteliaisuuttani, kilometrimäärä?
Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 20178 vuotta On 02/10/2017 at 5:49 AM, Felttimies said: Iha uteliaisuuttani, kilometrimäärä? No kilometreistä en nyt osaa sanoa, mutta näyttää olevan että yksi ketju menee kesässä ja yks talven aikana maastopyörällä. Gravel grinderissä kuluu hieman nopeammin, koska kilometrejä tulee enemmän mittariin. Tarkistan tuon ketjun kulumisen aina silloin tällöin työkalulla pesujen yhteydessä. Pakan kulumista on hiukan vaikeampi todeta kun ketjun, joten jostakin olen lueskellut että tuo 3 ketjua on ihan hyvä määrä. Jotkut ammattilaiset ilmeisesti ajaa 3 ketjua yhtäaikaa ja vaihtelee aina lenkin jälkeen toisen ketjun. Näin ilmeisesti pakka kuluu tasaisesti ketjujen kanssa. Itse en kyllä millään noin hankalasti viitsi alkaa tuota tekemään.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20206 vuotta Hei! Saanko lainata tätä ketjua hiukan. Haluaisin pyörääni ketjuohjaimen eturattaalle, rymistelyssä välillä ketjuhyppää eturattaalta pois.. Mutta ei tietoa minkälainen mulle käy ja mistä löydän sellaisen ohjaimen? Cube Stero 150 vm18 sram gx vaihteisto.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20206 vuotta Kiinnitystapa ratkaisee: ISCG03 (OLD), ISCG05 tai BSA. Tai sitten runkoon kiinnitettävä. https://www.bike-discount.de/en/shop/chain-guides-384 @Jumitzu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään