Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Otetaans sen verran takasin että paikkasin kumit Liquisolella ja seurailen kulutuspinnan saumaa. Katsotaan miten pitkälle kestävät...
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Kun Sector 28 renkaat tuli kuitenkin tilattua niin laitoin eteen semmoisen testimielessä. Keskikohdan sileä osuus näyttäissi olevan lähes saman levyinen molemmissa renkaissa.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Pitkän speksauksen tuloksena päädyin dynamonavan hankintaan. Samalla askartelin koko kiekkosetin että fengshui pysyy kunnossa. Ensimmäistä kertaa etukiekosta tuli painavampi kuin takakiekosta. Shutter Precision PD-8 QR 28H Hunt 4 Season Gravel disc DT Swiss Revolution (2,0/1,5) 12mm messinki nipat Shimano SM-RT66 160mm DTSwiss 350 135mm 28H Hunt 4 Season Gravel disc DT Swiss Revolution (2,0/1,5) 12mm messinki nipat Shimano SM-RT66 160mm Dynamovaloksi tuli Busch + Müller Lumotec IQ2 Luxos U ja takavaloksi Busch + Müller Secula Plus LED. Ekan lenkin jälkeen on ihan kiva etuvalo 90 lux valoteholla. Ja lokaritkin on taisteltu kiinni. Täytyy pistää kuvaa kokonaisuudesta kunhan kerkeää.
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Eipä tuossa huomaa mitään lisävastusta. Ensimmäinen dynamonapa joten perus ihmettelyt kun akselia pyöritteli ja tuntui kuin laakerit olisi täysin jumissa. Oikeasti tuo johtuu vain magneeteista jotka on navan sisällä, herkästi rullaa tien päällä ja mitään lisä ääniä ei kuulu. Valot pysyy muutaman minuutin päällä vaikka pysähtyy ja etuvalo kirkastuu jo kun pyörää taluttaa eteenpäin. Ihan kätevä esim. liikennevaloissa. Tossa valossa on myös USB portti josta voi ladata puhelinta tms. kun valo on pois käytöstä. Vähän tekisi mieli rakentaa maastopyöräänkin dynamokiekko ja kokeilla miten sillä pärjäisi metsässä hitaassa nopeuksissa. Luulen että kypärä valo olisi pakollinen lisä metsässä.
Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 20178 vuotta Vaikuttaa kyllä hyvälle. Tuliko millainen hintalappu? Menikö Sectorit muuten takuuseen?
Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Kyllähän tuo suht kallis oli vaikka itse kiekot rakensin. Jos laskisi vain etukiekon ja valot niin: - Dynamonapa 80€ - Pinnat ~30€ - Kehä 70€ - Etuvalo 120€ / Takavalo 16€ Yhteensä: 316€ Takakiekkossa hieman kalliimpi napa. Probikeshop.fr on pitänyt hiljaiseloa takuiden osalta, täytyypä laittaa viestiä. Tuskinpa on mitään tulossa.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20178 vuotta Kirjoittaja Onhan se vähän muuttunut vuoden aikana. Renkaina 35mm Schwalbe Marathon Winter. Edessä pitäisi vielä lokarin kiinnitystä parantaa ja tehdä hieman lisätilaa.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20178 vuotta Oisko mahdollista saada kuvia noista tire clearancesta? Erityisesti takaa keskiön vierestä ja sitte jos vaikka todellista mittaa renkaan leveydestä. Itsellä ko pyörä mahdollisesti ostoslistalla, mutta kun ei löydy tietoa minkä levyisen nakin saa alle. Toiveena ois että menis 42mm kumit alle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään