Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Siis kassin pohjalle jäi ketsuppi ja ilmeisesti sysäsit tyhjäksi luulemasi kassin hihnan ohi lastauspuolelle ? Näpistys edellyttää tahallisuutta. Näpistysaikomus taisi puuttua ? Uuden pullon hakeminen tukee sun unohtamisväitettä ja erehtymistä. Jos saat rangaistuksen, älä hyväksy sitä. Meet tarvittaessa kertomaan tutkintatuomarille versiosi - kyllä se uskoo sen. Siinä mitään asianajajaa tarvita. Muokattu: 14. Syyskuuta, 202514. Syys, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kirjoittaja ^ Ihan vahinko oli. Kuten sanottu, mun tilillä on senverta rahaa ettei mun tartte 2,39e putelia näpistää. Mutta oli ihan kamalaa virua siellä kopissa reilu 2 tuntia, mä pyörryin ja poliisi tuli että herätys!. Kiistin näpistyksen, polliisi totesi että ei tää varmaan käräjille mene. Vitun tyttelivartija, mä tiedän että se seuara mua valvontakamerassa, ja heiluttelen kun käyn aamulla kaupassa. Tosin taidan vaihtaa Lidliin. Toissapäivänä mun rahakukkaro ( kun pankkikortti hävisi, varastettiin kun sitä pussukkaa ei löytyny...) putosi lattialle ja aloin kerätä kolikkoja, se vartijattytteli tuli taas että mitäs mä taas varastan. Jumankauta sentään, keräsin omia kolikkojanija pari seteliä. Onneksi ei ottanu mua taas koppiin. Kuten sanottu, joka työssä pitää olla pelisilmäää ja inhimillisyyttä. Tällä kyseisellä vartiajatytöllä ei sitä ole. Muokattu: 14. Syyskuuta, 202514. Syys, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kirjoittaja ^ pska, tarkennus ja lisäys ei menny. Mutta palataan astiaan...
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kirjoittaja Fine, kävin ostaan lääkkeet ja itsehoitoburanan. Aamulla söin lihapiirakan. Varmaan jää tänään iltaruoka syömiäti, otin pakkasesta uuden lihiksen aamuksi. ja on lukemti vielä torstan, perjantin ja lauantaine lehdee lukemiati.... Hirveesti tekemistä, nukeile pikkarit ja korut
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kirjoittaja Joo huomenta. Kävin suihkussa, laitoin pyyheen ammeeseen...mutta kaaduin silti, häntäluussa aika kipee kohta, ja päässä kanamunankokoinen kuhmu. Onneksi verenvuoto loppui, no sainpahan takatukkaan kivat punaset värit. Jaha, vasemmassa jalassa iso vertavuotava iso haava. pyyhin näitä pirtulla ja auringonhattu-uutteella. Sain pyynnön ruoka-apujonossa, että tule pitään nahkiaisesitelmä ( kirjoitinkohan tän jo, kun oon nukkunu koko päivän...) 26.9. olisi se päivä. Ja jos 21.9 ei ole sadepäivä, ajelen fillarilla Nakkilaan. Mä pystyn siihen. Ja senjälkeen mode antaa mulle legendan arvonimen. Tunnen sisimmässäni kun on rintakipua ollu, että ehkä 2 vuotta vielä. No, sen jälkeen ette sitten kehu vaan olkaa ilosia että onneksi toi pska ei ole täällä enää. Mun tuhkat heitetään Kokemäenjokeen. Ja siksi yritän nauttia elämästä ja tehdä asioita joita pystyn.
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Juu, ja vähän miettisin itte kahteen kertaan haluukohan ne mua hielle haisevana ja räkäsenä ja muutenkin paskasena pyörimään ruuanvalmistus yrityksen tiloihin... Toki jos idea iskeä paketti nahkiksia takataskuun ja samantien lähtee ajaa takas kotia ni mikä jottei silleen tietysti. Mutta jos tarkoitus jäädä notkumaan pelipaikalle niin sit asia eri ja olettaisin että ne EI haluu mua sinne.
Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 202514. Syys Kirjoittaja sydänkipuja, päässä semmoinen kuhmu ettei kyprää pysty laittaan. Polvesa vuotaa verta. Haukkukaa mua sydämmestänne kyllydestä, sori kirotusvihreet, pitäisi uudet lasit hankkia mutta kun ei ole ´pankkikorttia...vielä tullu. Mä tiedän, elimstö ei kestä kauan, yrittän nyt elää täysillä se mikä jäljellä on. Ehkä 2 vuotta. t. kaikkea hyvää ja jaksamista teille kaikille, erityisesti modlle, vesalle, alpensaulle ja densille ( sori tää läppis hajoaa....) Muokattu: 14. Syyskuuta, 202514. Syys, käyttäjä: tempokisu vaikka mitä vrheitä
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Kirjoittaja Yle.fi etsi haastateltavia työpaikkakiusattuja. No menin....lomake suljettu. Joka paikassa on kiusattu, koulussa, opiskellessa ( kiva mennä opetushoitajan luo kun kuulin oven takaa että tolla iisakkilalla on tosi pahasti vialla...) sama työharjoittelussa, kiva päivystää kun kuuli hoitajan sanat....sitten 20v työttömänä, ja sain töitä 2004 ja Rouva aloitti ekan päivän jälkeen sen kiusamisen " onko sulla vähän pää pipi ( ja osoittaa sormellaan päätä)" , "karmeeta tehdä töitä tommosen idiootin kanssa" ( en vastnnu että kiitos samoin) että oliko potkut si)tten huono vai hyvä asia, olisin vielä vuoden tehny ja olisin voinu lähtee eikä olisi tarvinnu mitään tukia hakee. 2 paikkaa missä olen hyväksytty ja otettu ilolla vastaan, kututalkoot ja ruoka-apujono. Jos teissä on yhtään inhimillisyyttä niin lopettakaa mun kiusaaminen ja haukkuminen. Mä olen parhaani yrittäny ( jokunen suomenmestaruus ja 40 240km vuodessa fillarointia) ei riittäny tai sitten ootte tekin kateellisia. Mä olen väsyny, ja sydänsairas.En mee lisätutkimuksiin. Kuolen mieluummin kotona kun meen tayssiin osastolle ( se on nimittäin paikka jonne en elävänä mene ) Eilen menin kuvaamaan mutta ei onnistunu, tapasin Pirkkalalan toisen ammattitason kuvaajan ( Alan Shipway, ja Pentti Oravasaari on se toinen, mä yritän joukkoon mukaaan....), juteltiin että me ei ikinä pärjätä paikallislehdykäisen kesäkuvakisassa, mutta laitetaan "lukijan kuva" niin se julkaistaan. Hieno keskustelu oli ( pska tää tietokone vetelee viimeisiään....) Jos tää on mun toiseksi viimeinen viesti niin se siittä sitten. t. oikeesti legenda ja tämä viesti itkien kirjoitettu Muokattu: 15. Syyskuuta, 202515. Syys, käyttäjä: tempokisu tämäkin vielä
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Yrittäisit nyt ymmärtää, että ei täällä sinua ole kukaan kiusannut tai haukkunut. Ehkä vähän kyseenalaistanut muutamia valintoja, mutta se on keskustelupalstan keskustelua, ei kiusaamista. Eikä edes olla kateellisia; ei se meiltä (ainakaan minulta) ole pois, mitä sinä olet saavuttanut. Tsemppiä.
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Kirjoittaja Mä en ole muuta tehnykkään kun vääriä valintoja, ja tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Nyt meni Ferrari rikki, kävin kamerakaupassa ja 3km ennen kotia ketjut jumittui ja taas siinä sitten rähmällään. Kävin myös poliisilaitoksella kyseleen sitä korttia, puoli vuotta ajokieltoa. Ajellaan ny sitten cyclolla, mutta sillä en jaksa Nakkilaan ajella. Tilaan matkahuolto-paketin, ja laskun ( kun pankkikorttia ei ole vielä tullu, kaikki kortit meni...) Ja nyt on joka paikka veressä, päässä semmonen kuhmu että kypärä ei mene, polvet vuotaa verta yms. Onneksi vaatteet oli vaan kuraset ja märät. V*** sentään. On muitakin sairausoierita mutta en kerro niistä kun kaverilleni. Arvioisin elinajakseni 2 vuotta. Ja siksi tässä on turha niukistella ja jättää rahat sukulaisille ( veljen perheelle niillä on työt ja tulot ) Tänään kummiskin kävelty apteekkiin 2 tuntia meni, ja pyörällä 3 tuntia ( kun loppuosa talutusta) on siinä ihan kiva reeni tehty, ja vielä verissäpäin se loppuosa.
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Kirjoittaja Mitä ihme tuonne tulee "bike, sähköpyörä, maastopyörä, MTB , pyöriä, polkupyörä" ja vanhanmallisella fontilla..... no otsakipu hellitti, polvet vuotaa vertra, dementia sentäään toi ....häntäluukipu on aina infernaalinen. Päässä on semmoinen kuhmu että kypärää ei voi pitää. Kyynäpäät kans vuotaa verta, ja reidessä iso mustelma. Mustelmia tulee koko ajan lisää.... Onneksi sentäs sain Nakkilasta tilattua Matkahuolto-paketin ensi viikolla, laskulla ( kun pankkikortti ja muutkin kortit hukassa eikä ole vielä tullu) Ensi vuonna meen kaikkiin kututalkoisiin, ja käyn Nakkilassa ( isä ei suostu enää kuskaan??? pska sentään ) sekä Turun saaristossa ottaan ne viimeset kesänukkekuvat. Siinä on hyviä tärkeitä syitä jatkaa elämäää vielä se 2 vuotta. Huomena en jaksa mennä virrenveisuuteen kun on näitä mustelmia ..... Ja voi vitsit sentäs, moukaristittaret ei jatkoon? eikä Lotta Harala varaslähtö. Se saattaa olla Alisa Vainio menestynein suomalainen, tosin ei ole enää pikkutyttö vaan nainen jo. Lisäksi oli juttua nykyajan juoksutossuista, ovat hiilikuitua eikä paina mitään, ja on semmoinen joustava pohja jolla saa maratonilla 5min etua. Ihan eri tossuja kun meillä 43 vuotta sitten.... Mutta hyvä juttu, olen suomalaisten urheilijoitten puolella, myös siis Alisan, päässy juoksutraumoistani ylitte. Mutta on noi pikajuoksijat tosi kauniita ja upeita, kroppa ja kasvot. Paljo upeemmannäkösiä kun missikisalaiset Muistatteko Florence Griffit-Jones, miten ihmeessä sai piikkarit solmittua niillä kynsillä, no ehkä avustaja solmi. Ja sitten mun suosikkini Evelyn Asford, joku saksalainen yritti mutta ei... ja Flo-Jo ( r.i.p. ja miksiköhän....) Muokattu: 15. Syyskuuta, 202515. Syys, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys 13 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mutta on noi pikajuoksijat tosi kauniita ja upeita, kroppa ja kasvot. Paljo upeemmannäkösiä kun missikisalaiset Now you are talking ! Mullakin on perusteltu syy seurata yleisurheilua, erityisesti naisten pikamatkoja.😁
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys Kirjoittaja ^ mutta mitens Mondo? voi vitsulat sentäs jos ei voita, no ei aina voi voittaa.....hei toi Tervo tai oliko Kosonen ( joo Kosonen ), oli neljäs ja se on maailman kamalin sijoitus. Arvostan silti Alisan suoritusta enempi. Ja kukas oli se jamaikalainen kun juoksi iso värikäs peruukki päässä, siinä meni ihan varmana pari kymmenesosaa....Shelly-Ann Frased-Price ( nykyisin enää Frased) Ja Usain Bolt oli meidän mielestä täydellinen.....mutta uran jälkeen elämä meni vähän kun Matti Nykäsellä, naisia ja kaikenmaailman sössimistä, harmillisuus sentään ... ( Shelly-Annen kuva ei suostu kopioitumaan...) Hei Mondo voitti 😎 630!!! ja hän on muuten kaunis, kauniinpi kuin moni nainen. Ja hieno mies, ei yhtään ylimielinen urheilija ( toisin kuten se Ingebritsen, ihan oikein ettei päässy jatkoon...). Tykkään Mondosta. Suosikkini on myös Daniel Ståhl. Hei ja Mondolla on tavoitteena ruåtsi-ottelussa juosta viestissä, sitä mä odottelen kyllä tosi mielenkiinnolla. Muokattu: 15. Syyskuuta, 202515. Syys, käyttäjä: tempokisu vahvennus aiheesta
Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 202515. Syys 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Now you are talking ! Mullakin on perusteltu syy seurata yleisurheilua, erityisesti naisten pikamatkoja.😁 Naisten pikaluistelu on myös miellyttävää nähtävää; syy taitaa olla sama.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään