Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 20256. Syys Kirjoittaja Yhteishyvän "eikö juttu luista"- kysymykset. Näitä voi jokainen ite isessään miettiä, olisin tosi iloinen jos uskaltasitte vastata omat juttunne. 1. Kenen kanssa menisit illalliselle, jos voisit valita kenet tahansa?-- aiheutti kyllä mietintaaä, mutta eräs tutuksi tullut asiakas ( joka todennäköisesti on r.i.p.) tai sitten Nakkilan pojat, nautitaan nahkiaisista. 2. Haluaisitko olla kuuluisa, millä tavalla? Joo, joskus viime vuosituhannella se oli urheilusuoritukset, mutta nyt jos saisin olla kuuluisa nahkiais-asioista. 3. Harjoitteletko koskaa ennene jotain puhetilaisuutta, mitä aiot anoa, miksi? No tottakai harjoittelen ja laitan paperille mitä piti esitelmöidä. Kuulijoiden arvostus on sitä että opetteleen sanomisensa. Vaikka osaa sen asian, jännitys voi tehdä tepposet. 4. Millainen olisi mielestäsi täydellinen päivä ? Joko kututalkoot, tai nahkiaisten tutkimista ja vapautus jokeen. 5. Milloin viimeksi lauloit yksinäsi? heh, viimeksi tänään kehitin "pienet sammakot" -lauluun uudet nahkeet sanat. 6. Jos eläisitä 90-vuotiaaksi ( ei kiitos) ja sinulla olisi mahdollisuus säilyttää joko 30-vuotiaan mieli tai keho, kumman valitsisit? Se keho kiitos. Tuossa iässä olin mieleltäni ihan idiootti. 7. Onko sinullasalainen tuntume siitä miten tulet kuolemaan? ON 8. Nimeä 8 asiaa jotka ovat yhteisiä sinulle ja keskustelukumppanillesi. No tämä on vaikee kun niitä keskustelukumppaneita ole. 9.Mistä olet elämässäsi kaikkein kiitollisin? - löysin nahkiaiset 10.Jos voisit muuttaa jonkun asian siitä miten sinut on kasvatettu, minkä muuttaisit? tämä on vaikee kun on ollut hyvä kasvatus. Ehkä sitten arvostus mun harrastuksiani kohtaan. 11. Kerro neljässä minuutissa elämäsi tarina niin suurella tarkkuudella on mahsollista "Koulun kaikkein aikoijen paras oppilas päätyi täysin väärälle alalle ja työttömyyttä ja sairauksia. epätoivoa, mutta löydettyäni nahkiaiset elämänhaluni Myös kilpapyöräily auttoi palasi ja sain hieman itseluottamusta ja kivoja hetkiä. 12. Jos voisit herätä huomenn ja sinulla olisi joku erityinenni kyky, mikä se kyky olisi? Olisin kaveri kaikkien eläinten kanssa ja tulisivat mun pyynnöstä kivasti kuvattaviksi. Mieti miten sulla...
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Kirjoittaja ^ jaha, ei uskalleta vastata. Mun mielestä tosi kivat kysymykset ja auttaa oman itsensä arvioimisessa, ja mitä elämässä arvostaa. Mä arvostan eniten luontojuttuja. Mutta - mä sain äskön ajetuksi 52km 🙂 ja olisi menny kyllä tuplastikin mutta edetään nyt rauhallisesti. Tuossa Aamulehdessä oli neitokainen esittelemässä lihaksiaan. Tempokisu ajelee tämmöisillä jaloilla ....
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Testataan palstanomistajan huumorintajua. Vasemmalla 6 varvasta ?
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Kirjoittaja Ei tarvi spekuloida, 5 huonokuntoista varvasta molemmissa tassuissa 😄 Muokattu: 8. Syyskuuta, 20258. Syys, käyttäjä: tempokisu tarkentava kuva
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Kirjoittaja äh, ei menny muokkaukseen mutta kyllä tässä on semmoinen elämäntilanne yms. että kyllä tää huumorilla on otettava. Pska, mulla oli 1 ylimääräinen sim-kortti, mutta ei löydy. Että jää se älypuhelimen osto sitten ostamati. Opettelen lintuja sitten perinteisellä menetelmällä. Muokattu: 8. Syyskuuta, 20258. Syys, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Kirjoittaja Ja vielä sitten...mutta näillä koivilla mennään 🤣 ja jos näillä koivilla ylipäätään kävellään tai jopa pyöräillään, eikös se olisi se legendan paikka? Haloo nyt ymmärrystä ja empatiaa entistä sm- ja pitkänmatkanpyöräilijälle....ja selviytyjälle!! Muokattu: 8. Syyskuuta, 20258. Syys, käyttäjä: tempokisu pyyntö
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20258. Syys Kirjoittaja No niipä, se on joskus....tai aina tätä. Mutta aion selvitä ja kyllä se saturainenkin sieltä ( toivottavasti) tulee, evästä ja juotavaa mukaan.
Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 20259. Syys Kirjoittaja ^lisäys. Mitä kammottavammat jalat, sen paremmin ajaminen sujuu. Kun vaan muistaisi ettei aloita kuten ennen eli reippaasti. Ja kun kaikki asioinnit fillaroi ( sattuneesta syystä ei asiaa autoilla tänä vuonna...) niin siinä tulee kilometrejä. Piti aamulla ( nythän on jo päivä) tehdä oikein lista mitä pitää tehdä. Miten tässä muka töihin ehtisi 😄 Ostin tommosen, siinä kun on valmiiksi laitettu noi jutut, ja mukana myös "syötti" joka näyttää ihan nahkiaisen toukalta. Toi kun menee rutiluskuvan päälle.
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys Kirjoittaja Huomenta, oho aika myöhäseen....tosin valvoin iltakymmeneltä ja nukahdin lattialle tunniksi.. Mutta löysin aarteita. Äiteen piirtämiä paperinukkeja ja omia runojani. Laitan paperinuket kansioon jossa läpinäkyvät sivut...ja sitten: "Pyhä kallis on lahja kiintyä niin kun me kiinnymme täällä rakkaisiin, Pyhä liiaksi että sen pitää vois ja tuskatta kerran antaa pois. Suru hinta on lahjasta rakastaa, ja kukaan ei voi välttää sen velkojaa"
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys Kirjoittaja No tulipa törsättyä. Ostin hienon kulta/vaahteranlehtiä mukin, 9euroa. Ja siellä oli lautasia joissa kettu taikka orava. Ei nyt mahtunu pieneen reppuun. Ja ihan epäreilua #¤ lapsille on tosi ihania paitoja, huppareita ja rukkasia joissa kivoja metsän eläimiä. Kokeilin rukkasia....ei mahdu. Eikä teepaitakaan ( voisiko tätä kuitenkin hyödyntää ite ommellen..) Miksi aikuisille ei ole näin kivoja kuoseja??? ( mä käyn ostaan jonkun ja teen siittä vaikka nukelle asun, tai jotain itelle...) Ja muuten löysin toisaalta nettikaupasta ne pehmonahkiaiset ( kun amazon ei vaan hyväksy mun korttia...) Harmitusta on ollu paljon, mutta just nyt olen iloinen 🙂 ja tästä olotilasta kansii nauttia. Jaha, tuossa sivupalkissa tulee aina rakkaan ystäväiseni VesaP:n valitus että minä muka haukun. No lue nyt ne viestit vielä sadannen kerran. Mä arvostan sua ja pidän joka tapauksessa sua myös ystävänäni. Käärmekuulumisia odotellessa...pitääkö mun laittaa tänne uusi topikki "eläinystäväiseni"?? ps. muuten mun käsivarret ja kyynärpäät on ihan samassa kunnossa kun mun koipeni.... Muokattu: 10. Syyskuuta, 202510. Syys, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys Kirjoittaja No iltapäivää... Siis olin tässä jo tosi innoissani kun 50+ km lenkit meni ihan helppoisesti, voisi ihan hyvin tuplat... Soittelin äiteelle ja kerroin tavoitteestani josko ....."#¤ ei ole todellista, ihan täystyrmäys. Siis eikö äitee voi olla iloinen että olen nyt paremmassa kunnossa kun pitkään aikaan. Ei. Sairauskohtauksen takia meni autoajo-oikeus vuodenvaihteeseen. Mä olen tässä parhaani yrittäny, kaksi pienempää kohtausta ollu. Hyvä, tai siis erittäin hyvä, asia on se että ei tartte jouluna sukulaisiin mennä. Tein Nakkilan paistamosta tilauksen ( teepaidat ja huppari isompaa kokoa niin menee ajotakin päälle) , katsoo nyt meenkö Tammelantori REKO, tai sitten - tavalla tai toisella- käyn Nakkilassa. Nyt on nimittäin semmoinen tunne että prhana mä jaksan.
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys Kirjoittaja Huomenta....menee nyt kyllä päivät ja ajat ihan perssiilleen. ok, nyt on keksiviikko 10.9 ja iltapäivä. Pidin tänään pyöräilystä taukoa, kävin vaan kaupassa. On se Saarioisten perunasalaatti vaan niin paljo makosampaa kun se edullisempi tuote. Makkaraakin ostin, olen niin tykästyny se ja Lidlin lihis että syön sitä kunnes tulee taas sitten kala-aterian vuoro. Ensi viikolla onkin srk avustus, niin käyn ostaan Nygrenin osastolta kalaa. Ei ehkä kansii vanhemille kertoa, tänne voi. Kunhan saan sen ajoluvan, olisi tosi hienoa ajella vähintäänkin Kuusamoon ( se joskus aiemmin jo ajeltu...) ja jonnekkin sinne pohjoiseen kummiskin. Eväät mukaan ja sitten jossain huoltiksella tjsp tankkaus minä ja auto. Nukun autossa. Tenojoki olisi ihan äärettömän hienoa kokea. Ja miettiny että kun nyt olen opiskellu lintujen ja kalojen tieteellisiä nimiä, olisi kiva alkaa opetella saamenkieltä, löytyisiköhän netistä jotain alkeiskirjallisuutta. Aivovoimistelu on aina hyväksi.
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys Kirjoittaja Fine. vanhempani on mut pettäneet. Äitee haukkuu, ja iskä ei suostu kuskaamaan mua Nakkilaan, vaikka mä maksan bensat. #¤% mä olen parhaani yrittäny, sairauskohtaukseni jälkeen ja pystyn fillaroimaan kepeesti 50+ km. Nyt vaan tsemiä ja mitään en enää vanhemmilleni kerro mitä aion tehdä. Ja kuten jo sanottu, mahtavaa ettei tartte jouluna mennä sukulaisiin.
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 202510. Syys 42 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Fine. vanhempani on mut pettäneet. Äitee haukkuu, ja iskä ei suostu kuskaamaan mua Nakkilaan,... Korkea aika vieroittaa. Se tekee vaan hyvää.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään