Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tempokisun terveisiä

Featured Replies

Kirjoitettu

Sun pitää myydä niitä kokoelmaryhminä tms. eikä missään nimessä alennuksella. Myyntiin luulis saavan ammattilaisen apujakin tai ainakin neuvoja, esim. taidekauppiaalta.

• Viestejä 232
  • Katselut 13.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Yritin sun puolella olla tuossakin. Ja sinä vaan haukut... Ja jos et tajua kertakaikkiaan miksi sut tänne omaan osioon siirrettiin (mikä oli Sulolta todella hieno vastaantulo kun et saanu kokonaan ken

• Ja kas, Laji.fi - foorumilla mut on ylennetty luottamustasolle 😄 mä olen semiaktiivisesti sinne nahkiais- ja lokkikuvia laittanu...( teknisesti mulle vaikeeta, mutta onnistui ) tätä kautta pääsin myös

• Huhuun.. kuulolla ollaan!

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
1 tunti sitten, alpensau kirjoitti:

Sun pitää myydä niitä kokoelmaryhminä tms. eikä missään nimessä alennuksella. Myyntiin luulis saavan ammattilaisen apujakin tai ainakin neuvoja, esim. taidekauppiaalta.

Nää on vain nukkeja, kukaan ei kokoelmaa Suomessa osta enkä mä voi myydä 10 nukkea satasella. Jos nyt jotain saisi myytyä pois.
Ei tämä nyt niin vakavaa ole että tarvisin ohjeita taidekauppiaalta....ulkomaille en mielelläni myy, joka jeesuksen kerta tulee että "rikki, tahroja..." haluan rahani takaisian ( opetus: ota kuvat joka pakkausvaiheesta )
Mutta jos oikein tiukka tilanne tulee, niin saan tuon yhden nuken myytyä kymppitonnilla, ulkomaille siis. On ensimmäinen Poppy Parker-sarjan nukke.

Poppy%20pastelli18b.jpg?img=smaller

Ja on tuossa pari muutakin joista saisi useampi tuhat rahaa. Tästä jopa tehtiin tarjous 2000e...ja jos mukana olisi vastapari ( sama vaate mutta eri värinen) mutta sitten se on äärimmäinen hätätila, ja se ei ole vielä nyt.
Dania%20Optic%20Clash%20Magnetism3.jpg?i

Nyt ensin vaan löysät pois. Ja tarvii seurata ettei joudu huutonetissä "tehomyyjäksi" kun silloin pitää maksaa myynneistään.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eilinen stressasi kyllä senverta ettei syömään pystyny kun banaani ja proteiinijuoma. Ja ihan omaa sössimistä. No, jos olisi ollut pienempi visalasku, olisin aatellu että voihan tässä vielä ostaa...ja lopputulema sama. 
Nyt on säästökuuri.  
Kävin viemässä kesäkurapyörällä ( ja mitenkös se irtolokasuoja taas laitetaan...kun en ole 10 kuukauteen sitä laittanu...) paketin, totesin että jalkalihaksia pitää treenata, nyt se on niinpäin että kävely on kepeetä ja pyöräily raskasta kun aiemmin oli toisinpäin. 

Aamulehdessä juttu, johon totean että ....muutkin mokaa, mutta vähän erilaista mokaamista. 

En pysty katsomaan näitä "huvila ja huussi" tai näitä remontointi-asunnonpilaamis-ohjelmia. Brittiläiset puutarha uusiksi, siellä tehdään tosi hienoja. Mutta näissä suomalaisissa verisioissa viihtyisät mökit remontoidaan kokovalkoisiksi, tekee pahaa kun kivat asunnot tuhotaan. Ei mökillä pidä olla kokovalkoinen keittiö ja kivat puunväriset pirtinpenkit vaihdetaan valkoisiin tuoleihin.
Mökki on saaressa, pieni polku rannalta mökille. Miten nää kaikki härpäkkeet ja kalusteet on sinne kuskattu? 
Kyllä täälläkin on soiteltu ovikelloa että olisiko keittiö/veski- remontille tarvetta. On, mutta kiitos ei...ei kun tultaisiin vaan kartoittamaan tilanne. No ette tule. Joku sisustus-suunnittelija näkisi mun kämpän niin saisi varmaan sydänkohtauksen. Mutta mä viihdyn täällä. Tykkään katsella kauniita esineitä, mitä niitä laatikossa pitää laitetaan roikkumaan kristallikruunuun ( ja pitää varoa kun vaihtaa "lampun" sillä siellä roikkuu uistimia koukkuineen.

Aikoinaan tehtiin kaverin kanssa ISO nukketalo, asukkaina Sylvanian-families-hahmoja, pääasiassa pupuja ( ja ihan järkyttävä valojen johtosinfonia talon takana). Tällainen on unelmakeittiö:
Kartano1krs%20Keitti%C3%B6n%20ilta.jpg?i

jaha, siirrytään siis pienoismallit osastolle...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ on hieno!
Meillä on tällaista...

PoppyMisaki%20Isomansuaamu%20L7.jpg?img=  Poppy%20TTF%20kotiaamu5.jpg?img=smaller

siis vein huoneen ulos ja kivelle, ja otin kuvat ulkona. Jonkii verran tuli yleisöä seuraamaan😄 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kaikki kirpputavarat meni heti, ja se oli tarkoituskin. "kangas" nuken mekkoon tuli ( oikeesti kravatti) mutta se on ontto sisältä ( toisin kun aiemmin) joten siitähän saa kätevästi mekon ja sitten vaan laskostelee loppuosaa. 

Vastaaan myös kysymykseen : oletko vastaanottanut paketin? 4 pakettia, ja näköjään yhdestä joka ei aamulla postissa vielä ollut, on siellä nyt. Meen huomena kuitenkin kauppaan. 
Tänään autolla, verenpaine oli niin alhainen 120/80 että huimasi siinä määrin etten uskaltanu lähteä pyörällä.
Ja on muuten ei-lämmintä ja aina kova tuuli. 
Voimistelusarja no2 voisi tehdä telkkaria katsellessa.

Miettiny myös sitä isoa visalaskua. Ei se oikeasti muuta mitään, ei mun elämä varmaan muutamasta tuhannesta ole kiinni. Ja nyt tämä EI ole valitusta, tuntuu vaan että elimistö on aika äärirajoilla, samoin psyyke. Että kannattaa vielä ( jos sitä kesää tulee ) käydä Turussa, ja se kumminkin tulee olemaan viimeinen Turun reissu. 

Ja mennä "rasti" kerrallaan, seuraava on ruoka-apujono ( jonne vien turhia vaatteita, siellä otetan vastaan ja näitä ei ole edes käytetty, kokeilin ja totesin että en tule käyttään )

vertauskuvallinen otos
lokit508b1crop.jpg?img=smaller

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ja nyt tämä EI ole valitusta

Täällä sun omassa osiossa ei haittaa vaikka valittasitkin! Siksihän tänne tehtiin tämä. Täällä varmaan on lupa avautua vaikka mistä, kuhan pysytään hyvän käytöksen rajoissa. Jos joku ei haluu lukee, ei tarvii tulla tänne. Tai no, näkyyhän nämä viestit alkuosiltaan tuolla "Uusin sisältö" palkissa mutta jos joku siitä jo herneet nenään vetää, niin se on hänen ongelmansa, ei sinun.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ ai näkyy vai 😄 no nyt vastaan kysymyksiin:
a. oletko vastaanottanut paketin - kyllä, 3 pakettia
b. mikä sai sinut hyvälle tuulelle - tämä pitää ite kokea ja honata, olen syöny enempi ja tänään kun kävin pyörällä kaupassa ja postissa, ihan eri jalat kun edellispäivänä.
Sama se oli anoreksian kanssa, piti itse honata että olen 40kg paljon parempi kuin 25kg luurankona. Suolistosairaudelle en voinu mitään, jälleen 25kg mutta paksusuoli kuoliossa. Sain leikkauksen jälkeen 2viikossa 20kg lisää.
Ja voi #¤% sentään, olin TAYS:ssa ja näytin leikkauskertomuspapereita, nää pöljäkkeet tuumasi että olen väärentäny paperit. Joo, minähän osaan tosi hyvin kertoa mitä leikkauksessa tapahtui, Diakonissalaitoksen epikriisin ja lääkärin allekirjoituksen ja leiman....että on osaavia lääkäreitä ja sitten höhliä ( kuten minäkin)

( olisi kyllä kiva jos saisin kolmannen mahdollisuuden, sillä - olen pääsääntöisesti iloinen, tietyt jutut jännittää mutta eteenpäin mennään. Näin se oli lapsenakin, jännitti mutta menin kaikkiin esim. koulun päättäjäisissä esiintyminen, kaikki urheilukisat, mukaan koska jäämällä kotiin tai tekemättä, ei hyvä )

Joka päivä on uusi mahdollisuus. Eikä kuolemaa pidä pelätä, vaan elämättä jätettyä elämää. Se on just näin, tee se NYT eikä "sitten kun..."

Ja yksi älykkyyden taso on jos asia ei menekään kuten aattelit, niin pystyy kehittämään vaihtoehto B ja C. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No, oma osastokin pitää ansaita 🤣
Kun elää yksikseen, on hyvä jutustella muitten kanssa...että tervetuloa tänne Kissakahvilaan....tarjoilen ilmaset kaffet
Laittaa paperille mitkä asiat on huonosti ja mitkä hyvin niin se on 1-10, ja siis toi yksi oli negatiivinen asia. 
No valitusta olisi ehkä se että nää hakemus-lomakkeiden täyttäminen laittaminen on tosi uuvuttavaa ja vaikeeta ( kun ei ole mahdollista tarkentaa tilannetta..)
lokit626%20h4.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

Nonii, syttyihän se lamppu viimeinkin siellä. 
Kuinka monella muulla on kokonaan oma osasto?
Ja tuonnehan pystyy rakentamaan varmaankin omia topikkeja vaikka kuinka monta, vaikka Vitutus!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ( seitsemän) olisi kyllä miehekästä kertoa miksi minut foorumilta heivattiin? siellä joku valittaa flunssasta ja tenniskyynärpäästä....mutta kun kerron miten asia on, niin älä siinä aina valita. Mielestäni en ole valittanut, kertonut vaan miten asiat on. Ja niistä asioista selvitään. 
Mä en luovuta, ja on vain yksi kisa missä luovutin, huonovointisuus ja kuume. 

Kirjoitettu
28 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

olisi kyllä miehekästä kertoa miksi minut foorumilta heivattiin?

Ihan varmaan on kerrottu, koska mäkin olen lukenut sen useamman kerran.

Sä makustelit oman elämäsi päättymisellä ketjussa kuin ketjussa. Jos et itse ymmärrä, että se on ongelma palstan imagolle, niin sekin kertoo jotain. Mutta tervetuloa takaisin maan pinnalle.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

🙂  kiitos, mutta oikeesti oli epäily hieman vakavammasta sairaudesta, ja se yhdistettynä "kerää kamasi jä häivy" ja peruspäivärahan epäys vei multa maton jalkojen alta. Tuli kylkiluitten murtuma ( molemmmin puolin) polven nivellikkokipu, ja murtuma oikeassa jalkapöydässä. Yksi lääkäri tuumii diabetesta, toinen kolesterolia, munuaisten vajaatoimintaa ja maksa-arvotkin koholla. No en jaksa käydä tutkimukissa kun tässä on tätä  anomus-tekemistä. 
Ja lisäksi se että työkkärin tyttönen totesi heti että olen ilmoittunu olevani itsetuhoinen????....haloo, jos olisin niin enhän mä siittä kertoisi kenellekään. Tosin en tiedä miten se toteutuisi, se asia  on Korkeimmän käsissä. 
Ja totuushan on se että kukaan ei elä ikuisesti. 
Mieluummin elämää vuosiin, kuin vuosia elämään.

ps. en ole saanut vastausta kysymykseeni, miksi ??

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.