Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Vituttaako-ketjun innoittamana tällänen: Elikkäs, haasteena on olla tilaamatta mitään. Tässä tilaus on sellainen, minkä toimittaa posti, UPS, Budbee, Matkahuolto tms. joko kotiin tai toimipisteeseen. Pizzan tilaus tai sanomalehden tilaus ei kuulu tähän. Mukaan lähtevät ilmoittautuvat tähän lankaan ja sitten vaan katotaan kuka jaksaa pisimpään. Voittajalle ei palkintoa, mutta saa käyttää titteliä "tilausvastaisuusörvelö". Lisäpisteitä saa jos onnistuu käännyttämään jonkun muunkin olemaan tilaamatta. Näillä pisteillä ei ole mitään merkitystä mihinkään, paitsi että niillä voi täällä retostella. Ilmoittaudun mukaan.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Aika tiukka. Ei mikään "älä osta mitään" - päivä, vaan toistaiseksi...
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Joo, kyrsii noi postitukset... ootko mukana? Täähän on siitä hyvä että vaikka ilmoittautuu, voi vaikka huomenna postata: "tipuin".
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Joo, joo... mukana siihen asti, kunnes lähikaupan hinta ahistaa liikaa katseen harhaillessa google-hittien perässä oman talousalueen ulkopuolelle...
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Ostelen mitä ostelen, aikas vähällä mennyt viimeaikoina, oikein ihmetellytkin sitä. Onko nyt niin, että kasassa on kaikki mitä tartten? Itseasiasiassa koko ajan taustalla, mitä turhia tavaroita voisi himmailla. Kustavin A-marketin postimyynti on kyllä ollut harkinnassa, mutta siinä se n. 10 € postitusmaksu Mutta, jos on alkanut naama kulua tiskillä, niin silloin oikeinkin kelpo vaihtoehto Tänään piipahdinkin naapurikylän A-marketissa jossa käyn hyvin harvoin. Myyjä tunnistikin heti uuden asiakkaan ja tuli auttelemaan hankinnoissa. Kassalla sitten selvisi, että 90€ hankinnat ja parkaisin. Toivotti hyvää alkanut viikkoa ja vastasin tapani mukaan, että eiköhän se näillä lähde käyntiin. Myyjä oli samaa mieltä. Muokattu: 26. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Vois koittaa. Ei oo onneksi mitään tarpeitakaan tiedossa. Jotain kuitenkin jossain kohtaa hajoaa eikä viiti paikallisiiin kauppoihin mennä kuuntelemaan vittuilua niin tulee tilattua.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Jos olis yleinen haasteketju, niin älä hae mitään autolla-haaste. Tänään hain lisää kestopuuta, joten haaste meni sananmukaisesti puihin.
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mun puolesta ketjua saa käyttää kaikkiin haasteisiiin. Tuleehan jutun juurta, funtsatkaa vaikka "kävele kaupungilla alushousut hattuna" -haastetta Muokattu: 26. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi No, tämä kesä (jatkuu) meni alkuviileyden jälkeen 6/7 pv bokseri kalsarit jalassa (ei päässä) ja T-paita harteilla. Kerran viikkoon sitten shortsit päälle ja kauppareissu. Paras kesä ever, vielä kuukausi. Sitten Torreen? Siellä veden lämmöt jatkavat, mihin täällä kesällä jäätiin. +27 olis nyt, kolmisen astetta ilmaa alhaisempi. Saas nähä, onnistuuko reissu tälle kertaa (aikataulu & money talks) https://torrevieja.com/webcam-playa-del-cura/ Muokattu: 26. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 26. Elokuuta, 20241 vuosi Ilmoittudun mukaan, aika pitkään tässä on jo mennytkin ilman turhia tilailuita, katsotaan kauanko kestää.
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20241 vuosi Mä ilmoittaudun myös mutta mun mielestä tähän voisi kuulua myös pitsa- yms. ruokalähettitilaukset kotiin/työpaikalle. Tai mulla kuuluu. Alkaa än, yy, tee, nyt. Muokattu: 27. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Voihan siihen liittää mitä haluu... mä otan kans pizzan tilaukset yms. kuljetuksella. Ravintolassa tai pubissa ruoan/juoman tilaus ei sisälly mulla haasteeseen. Samoin kun lääkärinaikojen tilaus ei kuulu... tilasin tossa just ajan röntgeniin, se mun e-urheilupeukalo ei ota parantuakseen.
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja No perskutarallaa, saattapi mennä haaste omalta osalta heti mönkään... täytyy hankkia ammattikirjallisuutta, mitä ei näköjään kivijalassa ole. Täytyy nyt kelata että viritänkö tästä ittelleni jonkun poikkeuksen
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20241 vuosi Eilen tyssäsi. Laittaiskos vielä kuormaan 160 cm jääkaapipakastin, kun toi nykynen 120 cm jenkki on aivan hanurista, siinä kun joutuu kumartumaan lattiaan asti. Muokattu: 28. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään