Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kisailut ja visailut

Featured Replies

Kirjoitettu

Kai se on vedettävä toi kortti et toi päättelykin on matikkaa... "Jos päättely tapahtuu numeroilla, biteillä tai muilla formaaleilla symboleilla, silloin ollaan selvästi matematiikan alueella."

Nyt ollaan kuitenkin jo vaarallisesti matikkapullistelun alueella...  en edes uskalla mainita tässä, että olen lukenut lisuritason matikkaa 😄 

Mistä tulikin mieleen että opiskeluaikona yksi tyyppi, joka oikein haali mahdollisimman vaikeita matikan kursseja ja sitten tuo metsästi matikasta puhujia ja saattoi huutaa esim. kahvilan toiselta reunalta "tuoko muka topologiaa, se ei ole mitään verrattuna...". Jätkän lempinimi oli "Stidi", todella laiha ja iso pää, tumma tukka.. oli aika näkönen. Sellanen arkielämän Sheldon, paitsi että epäilen että olisi ollut oikeasti viisas. 

• Viestejä 669
  • Katselut 45.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, valitus hyväksytty ja asia palautetaan välimieskäsittelyyn 😄

Sanotaan sitten niin, että tuossa tarvittava matematiikka on peruskoulun alkuvuosilta... 😉

10/2 = 5

5/5 = 1 (yksi kone, yksi tuote = 5min)

48-1 = 47

Kirjoitettu

Juu, tehtäväthän olivat helppoja (kaikki oikein), mutta ovelasti ja johdattelevasti laadittu, että asiaa enempiä ajattelematta tulee antaneeksi sen väärän vastauksen.
Mutta kivoja tehtäviä, saisi tulla joka aamu tollanen kolmen kysymyksen setti pähkäiltäväksi niin pysyy hoksottimet vireellä, kuten Tommi tuossa havainnollistikin.

Kirjoitettu

Kaipa tollasia jostain saisi... mulle tulee instagramin keloihin usein noita, en tiedä mitä "perverssiä" olen hakenut..

Deduktiivista päättelyä tyyliin Sherlock Holmes olisi kiva treenailla. 

Kirjoitettu

^Sama... whaat? No, toisaalta mä olen liian juntti Stadiin ja liian cool Lahteen (hahah, nää itsearviot on aina parhaita, joku muu VOIS olla EHKÄ eri mieltä) ja vähän jopa haaveillut rivarista Tampesterissa. Sit ku ei jaksa kolata enää. 

Kirjoitettu

Uusin Autovisa

edit. ei pitäisi piiloutua maksumuurin taakse

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Mulla tuntui alussa menevän kaikki väärin. Veikkaukset eivät siis osuneet. Loppu alkoi sujumaan ja tuli varmaa tietoakin. Tulos 14/20. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.