Jump to content
IGNORED

Kisailut ja visailut

Recommended Posts

Kaksi arvaamalla oikein :(

Tuloksesi: 2 / 14
Olet tippunut skenestä. 
Valitettavasti tilanne on nyt sillä tolalla, että olet totaalisen tippunut skenestä. Musiikkitietämyksesi on varmasti toisella osa-alueella tai aikakaudella. Ehkäpä tämä visailu antoi sinulle paljon uutta tietoa kotimaamme suosituista ja tuoreemmista artisteista. Parempi onni ensi kerralla!

10/14. Arpomalla. Hävettää moinen tulos varsinkin kun en v*ttu todellakaan ole suomalaisen räpin sitä tärkeintä kohdeyleisöä. Hevimetallissa kun en pärjää niin olisko tulevaisuus sitten räpissä?

Noista räppäreistä en tunne ketään, arvalla meni ja oikeesti tunnistin vain Behmin ja Nelli Matulan. Suuri osa meni poiskarsintaperiaatteella, tai että jossain olen tuon nimen lukenu, epätodellista että sain 12/14. 
Että kuulemma "olen ihan skenessä" - paitsi että en ole, enkä edes tiedä mitä on "olla skenessä" :D

Se jossa piti tunnistaa lintuja, se meni kaikki oikein. 

Minä jolle muoti ei merkitse mitään, mutta lapsena tutkittiin tosi tarkasti "Muoti kautta aikojen"- kirjaa ja kopioitiin piirtämällä asuja. Jotain siinä oppi sillä nämä oli ihan helppoja, ainoastaan "turnyyri" nuo vaihtoehdot ei oikeastaan sopinu kun se on semmoinen hameen takana pepun tienoilla oleva pullea uloke...no ehkä se pulleus tulee aluhameesta

https://www.is.fi/viihde/art-2000009919955.html

tulos että rakastan vaatteita ....en rakasta, laitetaan nyt jotain päälle sään mukaan. 

6/12 Muutama sana oli italian tyylinen, mutta arvaamalla mentiin muutoin. Bueno. Enhän mä osaa espanjaa.

Tähän liittyen: Ekalla Maarianhaminan reissulla tilasin safkaa kouluruotsilla. Kassa huusi tilauksen keittiön ovenraosta suomeksi eteenpäin. 😆

Fillarireissulla Itävalta-Italia 2018 serkku pisti puhuen suomea joka tilanteessa. Yx kaupan kassa tervehti meitä venäjäksi. Pistin vastaten ploha paruskia.

Edited by alpensau