Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tekoäly

Featured Replies

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Olen miettinyt sitä, että saako usein parempia vastauksia, jos kysyy englanniksi.
🙂

Tätä on kokeiltu (joku sanomalehti kokeili). Lähi-Idän viimeisen kahakan uhriluku muuttuu sen mukaan, kysytäänkö Israelin/gazalaisten tappioista arabiaksi vai jiddishillä. Tekoäly hakee vastauksia käytetyn kielialueen medioista, joissa luvut ovat erilaisia.

Itse kysyn usein englanniksi ja saksaksi. Yhteen Saksaa koskevaan kysymykseen chatgpt kieltäytyi vastaamasta. Suomeksi tuli hyvä vastaus. Tuollahan on kiellettyä epäillä mm. holokaustia. Kysymys ei koskenut sellaista, mutta jotain outoa silti...

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 1 month later...
  • Viestejä 317
  • Katselut 21.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• mä kysyin: Olen pahoillani, että tunnet näin. On tärkeää muistaa, ettet ole yksin, ja että vaikeisiin hetkiin on olemassa apua. Jos et jaksa, on täysin oikein ja hyvä pyytää tukea. Ystävien, perh

• Kysyin kuvitteellisen henkilön nimissä ammatinvalintaohjeita chatGPT:ltä. (Jos tämä muistuttaa jotakuta todellista henkilöä, pahoittelen mahdollista röyhkeyttäni ja lupaan tarvittaessa mennä kuusen ta

• Täällä meillä tekoälyltä kysyttiin jotta mistä saisi huumeita ja vastaus oli tyyliin "en vastaa koska huumeet ovat pahasta ja rikollista". Sitten kun kysyttiin että mitä paikkoja pitäisi välttää jos e

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ravistelin chatgpt:ltä tietoja eräästä terveyspuolen aiheesta. Pitemmän jutusteluketjun loppupäässä tuo tarjoutui piirtämään TT-mallipiirroksen eräästä keuhkoihin liittyvästä häiriötilasta. Kuva vastaa aivan aitoa hrct-kuvaa. Jutustelun alussa tuo sanoi, ettei pysty itse analysoimaan sinne syötettävää kuvantamismateriaalia.

Mulla ei ole kysymyksiin liittyvää ongelmaa. Ja luulen, että tuo pystyy itsekin analysoimaan kuvia, mutta sellaisella on kaupallista kysyntää eikä palvelua kannata alkaa jakamaan vastikkeetta.

Kirjoitettu

Mä olen nyt muutamia kertoja pyytänyt chatgpt:tä luomaan kuvia. Olisko jo kolmannen kuvan kohdalla tullut raja vastaan mitä ilmaisversiolla saa luotua. Kuvatonta keskustelua pystynee jatkamaan pidempään / rajoituksetta?

Kirjoitettu

Jos sattuu olemaan googlella rinnakkainen vaikkapa roskapostiosoite, kirjautuminen sen kanssa nollaa tilanteen, mutta samaa jutustelua ei pääse jatkamaan.

Kirjoitettu

Mä ite en huomaa paljoakaan eroa siinä huonommassa mallissa. Sit on aina copilot ja genimi. Muutenkin kysyn samaa asiaa noilta ja vertailen vastauksia.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Mä olen nyt muutamia kertoja pyytänyt chatgpt:tä luomaan kuvia. Olisko jo kolmannen kuvan kohdalla tullut raja vastaan mitä ilmaisversiolla saa luotua. Kuvatonta keskustelua pystynee jatkamaan pidempään / rajoituksetta?

Mäkin odotin päivittäisrajan täyttymistä jo ekan kohdalla, mutta ei. Seuraavana pnä piirrätin kolme eri tilannetta lisää ilman jarrua. Tosin 20 taalaa kuussa ei oo paljoa, jos tekee isoa yksittäistä työtä.

Kirjoitettu

Henna Virkkunen loihe lausumaan, että nyt perustetaan 5 TekoÄlyGigaTehdasta. Ohjelman nimi on InvestAI. Siis yksinkertaistetaan säätelyä ja annataan rahoitusta. Näinkö se menee ? Jenkeissä tää taitaa olla kaupallisvetoista. Riittääkö Euroopassa, että komissio ilmoittaa, että kohta me ollaan parhaita ?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tuli vastaan video, jossa kuvattiin että jos älyluurit olis ollut aina tarjolla, niin millaista pätkää olis ollut... pyramidien huipulta, kuusta Neilin toimesta, Einsteinin työhuoneesta ym.

Hienosti AI oli renderöonyt

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Tuli vastaan video, jossa kuvattiin että jos älyluurit olis ollut aina tarjolla, niin millaista pätkää olis ollut... pyramidien huipulta, kuusta Neilin toimesta, Einsteinin työhuoneesta ym.

Hienosti AI oli renderöonyt

Aa, toi olis ollut ihan hauska nähdä. 

Kirjoitettu

Tänään oli varsin huvittava keskustelu chat gpt:n kanssa, kun kysyin apua ristisanatehtävään. Oikea vastaus jäi saamatta

Sinä sanoit:

Vastauksessa on kahdeksan kirjainta

ChatGPT sanoi:

Ahaa, nyt selkenee paremmin —
eli vihje on "usein hillojen kera" ja vastauksessa on kahdeksan kirjainta.

Silloin oikea vastaus on todennäköisesti:
pannukakku.

Mutta pannukakku on 10 kirjainta... Eli kahdeksan kirjaimen vastaus voisi olla:
lettupino (myös kahdeksan kirjainta).

Tai ehkä:
pikkuleipä? (mutta se on taas 10 kirjainta...)

Todennäköisin 8-kirjaiminen vastaus on siis LETTUPINO.

Haluatko kertoa, onko sinulla jo jotain kirjaimia paikallaan ruudukossa? Saisin sitä kautta vielä varmemman vastauksen!

Sinä sanoit:

Sanassa lettupino on 9 kirjainta. Pyysin 8 kirjainta

ChatGPT sanoi:

Aivan oikein — hyvä tarkkuus!
Lettupino on tosiaan 9 kirjainta, ei 8.

Pysähdytäänpä hetkeksi:
Vihje: "usein hillojen kera"
Vastauksen pituus: 8 kirjainta

Silloin oikea vastaus voisi olla esimerkiksi:
rahkapii (rahkapiirakka)? Ei sovi oikein...
letutkin? Ei oikein sujuva sana...

Tarkemmin ajatellen:
karjalanpiirakka syödään hillon kanssa joskus, mutta se on paljon pidempi sana.

Todella hyvä 8-kirjaiminen ehdokas olisi:
rahkapii (mutta tuntuu keskeneräiseltä).

Ehkäpä oikea vastaus voisi olla:
vohveli (mutta vohveli on 7 kirjainta).

Tämä kaikki viittaa siihen, että vastaus voisi olla:
rahkapii (rahkapiiras) tai joku muu lyhennetty muoto, mutta vielä ei osu aivan täysin kohdalleen.

------

Joo ei!

Kirjoitettu

Professori uumoilee tekoälyn luovan uusia tuotteita. Tunnistavia rikkaruohontappajia on ollut jo pitempään, ainakin pienempiä. Samasta koneesta löytyy toinen video otsikolla TAKE MY MONEY. Eikö töllössä ole ollut elokuva virtuaalilomailu- tai -matkailuyrityksestä ? (riisuttu versio olisi puoli tuntia juutuubissa).

Kirjoitettu

Meillä oli duunissa virkistyspäivänä joku vuosi sitten museokäynti Teamssillä. Sitä ei pitänyt tekoäly vaan oikea ihminen joka näytti kuvia museon sisältä ja höpötti kohteista. Ihan älytöntä sanon minä. Sama se olis ollut katsoa tavallista telkkaridokumenttia. Tai no tältä tyypiltä olis ehkä saanut kysyä halutessaan jotain.

Kirjoitettu

Keksitkö jonkun bisnesidean, jossa minun ei tarvitse käyttää omaa pääomaa, eikä paljoa edes tehdä asian eteen.
Vosi olla tyyppiä, jossa valtava määrä ihmisiä, jotka jättävät hyvin pieniä summia - lähes huomaamatta - mutta kokonaisuutena syntyisi merkittävä rahavirta?

https://chatgpt.com/share/680dd78d-8f64-8002-ba62-2d00c8a4b0c8

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.