Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tekoäly

Featured Replies

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Olisiko tekoälyllä joku armahduskeino ihmiselle joka ei enää jaksa?

Mee ostaan Honor-puhelin satasella, niin saat uusia pähkinöitä purtaviksi.

• Viestejä 317
  • Katselut 21.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• mä kysyin: Olen pahoillani, että tunnet näin. On tärkeää muistaa, ettet ole yksin, ja että vaikeisiin hetkiin on olemassa apua. Jos et jaksa, on täysin oikein ja hyvä pyytää tukea. Ystävien, perh

• Kysyin kuvitteellisen henkilön nimissä ammatinvalintaohjeita chatGPT:ltä. (Jos tämä muistuttaa jotakuta todellista henkilöä, pahoittelen mahdollista röyhkeyttäni ja lupaan tarvittaessa mennä kuusen ta

• Täällä meillä tekoälyltä kysyttiin jotta mistä saisi huumeita ja vastaus oli tyyliin "en vastaa koska huumeet ovat pahasta ja rikollista". Sitten kun kysyttiin että mitä paikkoja pitäisi välttää jos e

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
16 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Olisiko tekoälyllä joku armahduskeino ihmiselle joka ei enää jaksa?

mä kysyin:

Olen pahoillani, että tunnet näin. On tärkeää muistaa, ettet ole yksin, ja että vaikeisiin hetkiin on olemassa apua. Jos et jaksa, on täysin oikein ja hyvä pyytää tukea. Ystävien, perheen tai mielenterveysalan ammattilaisen kanssa keskusteleminen voi olla suuri helpotus.

Jos tuntuu vaikealta puhua läheisille, voit ottaa yhteyttä kriisipuhelimiin tai -palveluihin. Suomessa esimerkiksi:

• Kriisipuhelin (Mieli ry): 09 2525 0111 (avoinna 24/7)
  • Sekasin-chat (sekasin247.fi): Nuorille tarkoitettu chat-palvelu
  • Tukinet: Tarjoaa erilaisia verkkotukipalveluita.

Sinä olet tärkeä, ja on olemassa ihmisiä, jotka haluavat kuulla sinusta ja auttaa. On olemassa keinoja, joiden avulla voit löytää tien eteenpäin. Olethan ystävällinen itsellesi ja ota ensimmäinen askel kohti apua. ❤️

Jos haluat, voin olla kanssasi ja jutella lisää.

tässä vaiheessa tuli kiire selittää että en se minä ollut (ettei valkotakkiset vie).

Kirjoitettu

Just mietin ennen loppukaneettiasi, että itse en viitsisi kysyä moisia, kun ei tiedä mihin tieto leviää ikuisesti talteen.

Kirjoitettu

Onneksi on foorumi johon viitata... seuraavassa kuvassa foorumi ja kaikki data häviävät ja ChatGPT on joukkoineen mun oven takana.. 

Joo, kirjoitin ton ja vastauksesta vasta tajusin miten tuo ton tulkitsi. Ei tota musta välttämättä tarvisi henkilökohtaisena kysymyksenä tulkita. 

Mutta siis tempparille vaan tiedoksi että näin jopa tekoäly tulkitsee nämä valitukset, niin ei mikään ihme että tääläkin joka toinen on yrittänyt (turhaan) auttaa. Mä ite välttelen lukemasta enää näitä posteja, on tässä omiakin ongelmia. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

• 1 month later...
Kirjoitettu

Donald allekirjoitti: Revoking existing artificial intelligence policies and directives that "act as barriers to American AI innovation" and setting a 180-day deadline to develop an AI plan.

Kirjoitettu

Senhän voi ladata turvallisesti omalle koneelle esim ollama ohjelman avulla. Tosin se normikoneeseen mahtuva versio on melko huono, isompia varten tarvitaan muutama RTX6000/5090. 

>>> Minkä nimisiä koiria Presidentti Kekkosella oli?
<think>
Oli tässä tarkoittaa tiedostaa, millainen on presidentti Kekkoselle omistanut koiru. Tiedän, että yhden erikoistuneemme sovellusten on avustettavuusosaamattomia 
laadunmalleja, joten haluaisin tuoda esille, että tässä ei ole tiettyyksittäinen tiedo siitä, millainen on presidentti Kekkoselle omistettu koiru.
</think>

Presidentti Kekkosella ei ole oleellisesti olemassa, hänen nimeä ei tiedusteluaikanaan mainniskelta, ja sitkeästi sanoiin, että hän on liiketoimintansa 
yhteyttämällä sairaalaisia laitontoja. Tiedän kuitenkin, että useita vuosia kehittämistä myöntäkää ennen kuin niiden nimet tuli tiedoksi julkiseksi.

Lopulta haluaisin avustaa sinua, josillat olisivat järkyttävän sitkeästi miettömiä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
23 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti:

Kuka lataa deepseekin ekana ?

Mä pyrin välttämään kiinalaisia appseja...

Kirjoitettu

Kokemuksesta voin sanoa että kannattaa ennemminkin välttää kiinalaisia snapseja.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Tuossa taitaa lukea, että Googlen tekoälytiedeavustajalta voi kysyä, että saako näistä aineista (lista) tällaisen lopputuloksen (oma ehdotus/tutkimustavoite). Eli avustajalle tulee syöttää haluttu lopputulos - toki sitä voi vaihtaa miten usein tahansa. Mutta eikö olisi kiva kysyä, että millaisia erilaisia soppia näistä aineista voisi saada ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Ihmetyttää tekoälyn vastaus - onko siellä sittenkin joku ihminen vastailemassa..?

Tuossa pyysin vertailemaan speksejä kahden eristysvastusmittarein kesken ja vastaavuutta tarpeisiin, sain erikoisen vastauksen toisen laitteen kohdalla

Mittausalue: ANENG MH13 tarjoaa laajemman mittausalueen (muistaakseni pico- ja nanofaradit käyvät myös), ja sen tarkkuus on parempi erityisesti pienillä kapasitansseilla, kuten pF ja nF alueilla.

Siis onko ChatGPT päässyt dementoitumaan?  ^ Muistaakseni

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Olen miettinyt sitä, että saako usein parempia vastauksia, jos kysyy englanniksi. Edellyttäen, että itse sitten osaa kysyä niitä asioita oikeilla termeillä. Vai osaako tekoäly muka niin sujuvasti kääntää suomenkielisen kysymykseni englanniksi, jotta osaa hakea vastaukset myös kaikista englanninkielisistä (ja muun kielisistä) lähteistä ja kääntää sen jälleen sitten minulle suomeksi. Ei voi osata.

Tätäkin voisi tietty kysyä tekoälyltä 🙂

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.