Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

Toi yks ukkeli näyttää melkein kun eri kuvasta. Tässä voi olla valoisuuden säätö että kun on kirkasta ja pimeetä samassa kuvassa niin ollaan korostettu pimeiden kohtien valoa että saadaan yksityiskohtia. 

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Vuosikymmenen ekoteko?

Paljonkos tuolla olikaan asukkaita? Veikkaan, että vähemmän kuin meidän kylällä, oliskos alle tuhat? Ja eikä nekään kaikki edes halunneet tuota siltaa, päinvastoin, aiheuttaa ehtymättömän turistvirran ja rauhattomuutta lintukotoon. Toki kahvilayritäjät ovat tästä  riemuissaan, mutta melkoinen menoerä sillasta valtiontaloudelle näiden bisnesten tukemiseksi, hankkeen ympäristövaikutuksista nyt puhumattakaan. Joo, vaikutukset on tutkittu ja halutun mukaiset tuloksetkin on  saatu. Seuraavaksi taivastellaan sinileväesiintymiä ynnä muuta harmia ympäristölle.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mersun Vito pakettiauto millä Posti äsken peruutti pihaan. Piippasi niinqu olis ajanut sähköllä siinä. Ja auton kyljessä isot teippaukset TÄSSÄ KULKEE POSTIA TÄYSIN SÄHKÖISESTI. Silti auton takakyljessä iso luukku missä isot DIESEL teipit. WTF?! Luukku oli kyllä samanlainen mitä asuntovaunussa oli sähkön sisäänvedon suojaluukku. Eli ei perinteinen polttoainetankin luukku.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Ihmiset ketkä yrittää myydä kiinteistöjä ilman välittäjää vaan välttääkseen sen muutaman tonnin välityspalkkion, huonosti näkyy käyvän kaupaksi ainakin tällä leveyspiirillä vaikka olis uusi/uudehko tai paljon rempattu, aiaänakin minua työntää pois kohteet missä ei ole välittäjää mukana, ei paljon kiinnosta alkaa selvittelemään kaikkea sitä paperi sotkua itse ja tappelemaan myyjän kanssa mitä kirjataan kauppakirjaan ym ym.

En kyllä toisaalta myöskään luota noihin myyjiin yhtään, oletan kusetetuksi tulemisen riskin olevan suurempi jos joku yrittää myydä itse, eihän se välttämättä ole noin mutta kumminkin, säästyis aika paljolta vaivalta ja stressiltä sen välittäjän kanssa.

Kirjoitettu
27.6.2025 klo 16.10, Jopotuinen kirjoitti:

Veikkaukselta tuli sähköposti, kertoivat siinä alkuun kuinka yksityisyyteni on tärkeää ja blaa, blaa...

Sitten asiosuus, kertoivat muutoksista ja että alkavat lähettään tiedotteita sähköpostilla - sekä kohdennettjja mainoksia.

En ole antanut markkinointilupaa, mutta ilmeisesti uudistuksen myötä ovat sitten muuttaneet kiellon oletusarvoisesti OFF asentoon ja minun täytyisi taas käydä kääntämässä markkinoinnin kieltovipu ON asentoon.

Mutta, sähköpostin mukana tuli suora linkki asetusten tarkistamiseksi, joka johtaa kirjautumis/ tunnistutumissivulle. Miten tänäpäivänä lähetetään tällaisia linkkejä, jollei kyseessä huijaussivusto?

Lähetin Veikkaukselle tästä replyn, mutta mitään eivät ole siihen reagoineet. Ehkäpä kyseessä sitten oli huijaus.

Onkohan muille tullut vastaavaa meiliä?

[email protected]

Edit:

Kysyin tuosta osoitteesta ChatGPT ja oli sitä mieltä, että on huijaus!

En nyt osaa luurista tarkistaa tuon alkuperäistä osoitetta, kun kolmen pisteen takaa en löydä kyseistä valintaa.

Mulle tuli nyt tää... mites, saitko mitään vastausta itse veikkaukselta? Mä ilmoitin roskapostista... jos aito niin siitäs saivat paskiaiset, mitään voittoja tullut pitkään aikaan. 

Kirjoitettu
35 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Mulle tuli nyt tää... mites, saitko mitään vastausta itse veikkaukselta? Mä ilmoitin roskapostista... jos aito niin siitäs saivat paskiaiset, mitään voittoja tullut pitkään aikaan. 

mä sain myös vastaavan viestin. Pisti ketuttamaan. 

Kirjoitettu

Mitään huomannut tai kuullut, niin meni ohi kuin Torren taannoinen maanjäristys ja tällä kertaa ei edes nukuttu. 22.30 tuo sattus ja muistan vilasseeni kelloa 10 min aikaisemmin, josta sain näpsästi kiinni "missä olit", tai "mitä teit" kun jotain tapahtui. 

Huima näky taivaalla ympäri Suomea ja Ruotsia https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011338050.html

Kirjoitettu

Joo työkaveri ahvenanmaalta kertoi, että pamaus oli huomattavan voimakas siellä mutta hän ei itse valopalloa päässyt näkemään. 

Kirjoitettu

Onko eukonkantokilpailujen säännöissä jotain, mitä mä en ymmärrä ? Jos eukko ei suostu kannettavaksi, miten kisaan voi silti lähteä mukaan ? Jutun kisassa ukko kantoi sometähteä. Eikö somevaikuttajien kantokisat voisi olla oma sarjansa ? Kannon kantokisatkin voisi toimia. Ilmeisesti sarjat menisivät kantojen painojen mukaan. Kannon vääntäminen selkään on ensimmäinen paha rasti.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Setämies ei vain ymmärrä tommosta. Positiivista voi olla, ettei tarvitse turvatyynyä. Tai sitten ei.

Kirjoitettu

Yleensähän noi mobiilioperaattorit tappelee asiakkaista kaikenmaailman huipputarjouksilla jos uhkaa lähteä muualle. Noh, ulkoseinässä oleva mobiilireititin käyttää Telian simmiä ja nyt siitä 2kk päästä etukausi loppumassa. Chättäsin telialle että antakaas hyvä tarjous niin jatkan sit teidän asiakkaana. --> "Meillä ei ole antaa tarjousta". Aha. No, hyvä. Eli reilun 1kk päästä pyydän tarjouksen Elisalta ja vaihdan sinne --> Sit Telialta tullee "Pysy meillä!!" tarjous jonka hyväksyn ja saan sit alennuksen tuohon Teliaan. Vittu mitä säätöä!

ps) Telia siksi koska Elisan simmillä toi Elisan oma "kotinetti 5G" pömpeli piti ainakin enne bootata 2-5x/pv kun meni jumiin. Vuoden taistelin Elisan kanssa asiasta, eivät saaneet korjausta aikaiseksi. Telia ei ole tiltannut koskaan, sama pömpeli.

Kirjoitettu

Mä kun kävin Telian liikkestä ostamassa luurin, niin ne ei meinannu päästää ulos liikkeestä tarjouksineen... no mul on DNA eli tässä vaiheessa jaksavat vielä tapella asiakkaasta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.