Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta Mä en ymmärrä teidän puheista yhtään mitään, minkäänlaisia ongelmia ei ole auton kellon kanssa. Jotain uusavuttomuutta kun ei osata kelloa säätää...muutama nappaus ja kellonaika kudissaan. Ajan rajoitusten mukaan aina, en tarvi mitään ilmoituksia tutkista tai muustakaan. Lähdet vähä aikasemmin niin ei tartte ajaa ylinopeutta. Mutta mä teen raskaita työpäiviä, sanon tullessani huomenta ja lähteissäni hei/moro....ei mitään. Mikä piru sitä Rouvaa vaivaa? Olisi iloinen että teen nopeesti ja tuon firmalle rahaa. Kirjoittelen ilmaseen reseptejä ja lähetteitä. "Ovien pitää olla lukossa kun täällä käy varkaita" - mutta sen huoneen, jossa on mun fillari ( kun ei saa viedä enää varastoon??? ja miksi) ovi EI saa olla lukossa. Ei ymmärrä. Vaikka miten paljon on ollu että työilmapiiri, se että voi keskustella töissä työ"kaverin" kanssa on erittäin tärkeetä. Raha ei helpommalla tule, mutta kyllä tässä saa maksaa henkisesti aika paljon veroa. Asiakkaat kun tulee ja sitten "tavataan viiden vuoden kuluttua" - en ole siitä enää yhtään varma.
Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta Se on sitä uusautottomuutta, vanhoissa kaaroissa kun se on jotenkin noin, kaikissa ei välttämättä edes ole koko hyrrää. Muokattu: 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta 14 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^^ Oliskos sitten nuo maanpäälliset vyöhykerajat sitten nakuteltu karttadataan? Yritin muistella miten tuo oli veneen karttaplotteriin laitettu, mutta nyt en oikein saanut muistijälkeä, mutta saattoi olla myös tuo kesäaika rasti. Seilatessa siihen ei juurikaan tarvinnut puuttua. Oppelin navi on sieltä hinta alkaen tuotehyllyjen alimmalta tasolta. Karttadata pitäisi päivittää luuri kytkettynä ja data päivittyy alueittain sitä mukaan missä päin sattuu ajelemaan. Näin huoltoukko joskus opasteli, kun kyselin päivitysten perään. Jotenkin on olo, että meniköhän tuo opastus nyt ihan oikein? Onhan siellä jokin update nappikin, mutta se lienee vain järjestelmäpäivitystä varten, eikä tuota päivitystä ole sitten tullut sen koommin ihmeteltyä. Koplaan luurista Wazen päälle jos on pidempiä siirtymiä, niin saa myös tuoreet liikennetiedot siihen samalla tutka-autoista ja tien poskeen muuten vaan jääneistä autoista. Toki huutelee auton omakin navi joskus, mutta oliskos, että piti olla RDS kanava päällä? Nuo integroidut systeemit, myös audio, ovat aika hanurista. Tietty mennään matalimmalla rahalla, koska se on voittoa tuottavaa liiketoimintaa. Paskin seikka on kuitenkin vermeistön päivitys halutessaan parempaan; yleensä no-go... Ainakaan järkevästi. Hupaisa oli uudenkarhean Fordin naviska vuonna 2018, rouvan luuri toimi nohevammin ja kartturin ohjeistuskin oli ymmärrettävämpää. Etevin esitys oli 7-mile bridgellä matkalla Key Westiin, käänny takaisin olet meressä. 21 vuotta täyttävän kotteron poppikone osaa RDS:n avulla toimia nykyaikaisesti. Kosla itsessään sitten ei, onneksi pysyy käsittämättömän hyvin ajassa, 2 sekuntia oli edistänyt talven aikana. Muokattu: 16. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ymmärtääkö joku Rustan bisnestä ? Mulla tulee mieleen, että liikeidea ei ole sälän myyminen. Kun lainan korko nousee prosentin, niin... ? https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/rusta-finland-oy/07504666/taloustiedot Muokattu: 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^^ minulla on vanha auto, mutta osaan käyttää sitä. Kauhistellen olen katsellut uusia autoja, eihän noista ymmärrä mitään pitäisi käydä "näin käytät autoasi"-kurssi. ^Vältä Rustaa, pelkkää rihkamaa ja jos tästä ovesta käyt niin koko pulju on läpikäytävä.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta ...no löytyyhän Tampereelta meitä paljon edullisempiakin paikkoja, saada se ajokorttitodistus. Toki myös kalliimpia. Aika ihme juttu että laajennettu tarkastus, hintahaitari 70e - noin 300e. Me ollaan tuolla alalaidalla, mutta näköjään ei enää edullisin.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^Saakeli, tuli mieleen heti ekana että mitä hittoa ne vielä kaivelee 1998 julkitullutta hiihtäjä Räsäsen dopingkohua. Mutta vissiin jostain muusta (Päivi) Räsäsestä kyse tällä kertaa... Muokattu: 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tuosta on pakko saada tuomio eli se on varma juttu nyt. Muuten syyttäjä ei olisi valittanut.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Vituttaako ketju herjaa "Ei näytettävää. Ota yhteys ylläpitoon." Se ihmetyttää.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ei näytettävää hypännyt ruudulle jo useampana päivänä. Mode on saanut tiedon.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta No, jos kaikki on happy, niin silloin ei tietenkään mittä näytettävää. Hö.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ poikkeus vahvistaa säännön. Täällä on ainakin Rouva "not happy" ja minä myös, mutta eri syistä.
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Sitten aletaan disabloimaan lisäosia.. Onko teillä käyttäjiä tai ketjuja ignoressa? @alpensau @VesaP
Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 20242 vuotta Ei ole ignorelistalla mulla nimiä. Annan keskustelun soljua silmieni eteen ilman sensuuria. 👌
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään