Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 362.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Miksei Pikes Peak rataa ole enää autopeleissä. Fast n Loudissa ko. ajo saa paljon jaksotilaa ja olisi hauska lasketella kotisohvalla menemään. Dirt (eka) ja GT2 taitavat olla ainoat missä tuo on. Ei onnistu kummankaan pelaaminen mun konsolilla. 

Kirjoitettu

Meillä ainakin saa lahjoja koiruus ja kyllä se kuusenkin huomaa + yrittää välillä tunkee sen alle fiilistelemään.

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Hei kyllä perheen lemmikille pitää ostaa joululahjoja! 
Ja siten se koira vaa haukkui mulle eikä antanu silittään...on kumminkin tosi suloinen koira ja jatkan ystävyyssuhteen vahvistamista...

Koira voisi arvostaa, jos veisit sen ulos lenkille.

Kirjoitettu

Tai antaisit ruokaa. 

Mutta tulipa hyvät joululahjat minulle, kun itse ostin suurimman osan :D . Poika ostaa aina myös hyvän, kun olen sanonut että "osta joku kalja", sieltä tulee aina se.

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Jouluna saa luvan kanssa repiä jotain (jonkun "hyvältä" haisevan paketin auki). Ja yleensä on paljon tuttuja rapsuttajia. Mutta koska tää tapahtuu vain kerran vuodessa, niin epäilen, että tuossa tohinassa sitä yhdistää edelliseen jouluun. Tai että kun kuusi tulee sisälle, että  yhdistäisi siihen, että parin päivän päästä tulee vieraita.

Kirjoitettu

Mutsilla oli huntti ja pitkänmatkalaisena aina harvakseltaan siellä vieraillessa, muutama kerta vuodessa, mulla oli aina puruluu taskussa viemisiksi. Aika pian tuon hoksi ja aina kaiken ilostuksen lisäksi alkoi myös tökkiä sitä taskua, että annahan se jo.

Kerran sitten menin ilman puruluuta, niin huntti koko ajan kävi kuonolla  ja käpälällä tökkimässä sitä taskua, seurasi kaikkialle tai istui ja tuijotti.  Ei antanut hetken rauhaa vaikka kuin selitti, ettei sitä namia nyt sattunut matkaan.
Eikä siinä auttanut kuin vetää palttoo päälle ja kipasta kaupasta se puruluu, sen jälkeen kaikki normalisoitui :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Suklaaraivo kaupassa (otsikoiden mukaan kaikki on nykyään raivoa). Tavallaan ymmärrän kauppiasta, mutta toisaalta, jos roina jää myymättä, tulee tappiota eikä se ole pisniksen tarkoitus. Paljonhan tommosen suklaakonfliktirasian tukkuhinda on? Asiahan ei itseäni koske, koska en käy Eastonissa juuri koskaan ja silloinkin kun käyn ostan vain tarjouslinpparia.

Kirjoitettu

^ muutamaan vuoteen ei ole tarvinnu alessa käydä, ja mun mielestä kaikki markettisuklaat on edullisia. 
Mitä nyt pari päivää ale-suklaaseen? Jätä suklaat vähemmälle, vyötärönympärys kapenee ( iteltä lähteny 6cm parissa kuukaudessa )eikä paluuta vanhaan 100g levy töissä ole. Muutaman palan voi syödä.

Kirjoitettu

Rilli huurussa -sarjaa mukailen "en voi uskoa että joku olisi maksanut extraa astmastani".  Mutta samapa toi, jonkunnäköinen tietoisuus on kuitenkin ja näin. 

Kirjoitettu

Taksin tipahtaminen. Mitenköhän on ollut tuo tienoo valaistuna tapahtumahetkellä?
Tommen harmaa verkkoaita ei auton ajovaloissa juurikaan erotu valon edetessä verkon läpi ja silloin tulee helposti tilanne eteen. Ja kun on ollut Taksi niin mahdollisesti ei seutukaan ole välttämättä ollut entuudestaan tuttu.

Tommosessa eteen tulevassa verkossa tulee ehdottomasti jotakin huomion herättämiseksi, jollei muuta niin ne kessun natsat aidassa kehottamassa vaihtamaan kurssia..

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010080820.html

Kirjoitettu

Tuonne taksilaaksoon pesiytyy (businesta liki 10v sisältä katselleena) niitä vähemmän teräviä muumeja, joten en ihmettelis, vaikka auto olisi ajanut jalankulkuasetuksilla olevan navin perässä tuonne katolleen.  Lappeen_Rannassa taannoin yksi valopää veteli juurikin niillä asetuksilla jonkun kaupungitalon (tjsp) rappusiin mittarinsa mahasta kiinni...

Erästäkin taksikurssia seuranneena huvituin tulevan tähtikuljettajan kysymystä "jos ei tiedä osoitetta, johon asiakas haluaa, voiko asiakkaan viedä osoitteseen jonka itse tietää...?" :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.