Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Mun nähdäkseni tässä on laiteltu pesä pikkukivelle, ja janokin on....( mutta ei se tähän jää...)
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Jopas oli meteliä. Kaksi Kalasääskeä oli liikenteessä eikä lokit oikein niistä tykänneet, ihan osumien ääniä sieltä kantautui.
Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 20251 vuosi Lintuaiheinen runokilpailu YLEllä https://yle.fi/a/74-20158736 moneen kertaan mainitaan että YLE saa kaikki oikeudet, mutta palkintoa ei kertaakaan. Mikä kilpailu se tämä on? Tuota sisältöä korvauksetta YLElle -talkoo olisi parempi nimi. Taas on runoilijaa kusetettu. Muokattu: 26. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Rupesin tuossa vielä funtsimaan tuota Kalasääksi havaintoa. Viimekesänä kun näyttäytyi vain yksi ja nyt sitten kaksi. Viimekesänä arvelinkin, että olisi yksinäinen nuori yksilö, kun kukaan kylillä ei huhuillut pesinnästä kun utelin. Nyt sitten olisi löytänyt itselleen kumppanin, mutta eivät pesi vielä, muutoinhan toinen olisi pesävahtina ja toinen käy evästä hakemassa? Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi ^^^^ kyllä, pääskyset saapuneet. Mutta tämä lokkipariskunta, tämä on jo neljäs paikka minne pesä tehdään. Pitäisi olla jo hautomassa munia. No, ehkä nää viettää tämän kesän kahdenkeskistä laatuaikaa...
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo, aattelin että kun edellisen päivän kuvatkin laittamati niin en....mutta menin kummiskin, erittäin hitaasti laahustaen rannalle. Niin ne varikset, ne pongaa mun heti ja seuraa....kolme kertaa sitten lensi että variksen pyrstö hupaisi mun hiuksia ( lyhyitä sellasia, oli vaan buffi päässä ) seuraavan kerran varmaan tarttee laittaa kypärä päähän 😂
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Onpas varikset nyt laumaantuneet, reilun 10 yksilön parvessa pyörivät häiriötä aiheuttamassa kuin teinit konsanaan.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Kotimatkalla tien reunassa vaappui joku tummanpuhuva sorsa?lintu, kuuden pikku poikasen kanssa. Hirmu kiire tuli kun lähestyin fillarilla, olin jo valmistautunut huitomaan lähestyvälle autolle että älä ihmessä aja näiden söpöläisten päälle. Onneksi pujahtivat metsään suojaan, ei voinut olla tykkäämättä kun pikkuiset kipittivät hirmu kyytiä emonsa perässä. 🙂 Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Tai sitten telkkä tai isokoskelo? Mä tänään kun kävin kaupassa, keskellä tietä pieni orava. Mä pysähdyin ja hätistin pikkuisen että nyt ei ole hyvä paikka tässä. Sinne kipittelii metikköön 🙂 Muokattu: 27. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi 56 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Tai sitten telkkä tai isokoskelo? Mä tänään kun kävin kaupassa, keskellä tietä pieni orava. Mä pysähdyin ja hätistin pikkuisen että nyt ei ole hyvä paikka tässä. Sinne kipittelii metikköön 🙂 Telkkäpesue vois olla.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Australianisojalkakana. Muokattu: 28. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään