Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi 20.12.2025 klo 18.20, tommi2 kirjoitti: Nyt on aika muistella vuoden 25 matkoja. Kaukaisin kaukomatkakohde oli tänä vuonna Tampere, eksoottisin paikka Kouvola. Kummassakin tuli alkuasukkaiden kanssa varovasti kommunikoitua, kielimuurihan se oli tietty, mutta yhteinen sävel löytyi peltikatoista ja koirista. 2025 ei tarvinnut matkustella kuin viikon reissu Portugaliin pyöräilyn merkeissä. Frouva on käynyt parikin reissua ystävättärien ja neiti 20v:n kanssa tässä Euroopan alueella. Ei perusmatkailu niin paljoa kiinnosta niin menkööt innokkaammat. Tuleva helmikuu meneekin 99% varmuudella Kanadassa niin siinä onkin taas ihan riittävästi matkailua, ellei syksyllä joudu lisäksi toiselle työreissulle tähän EU-alueelle. Kreikka on mainittu, se voisi kiinnostella huomattavasti enemmän kuin vaihtoehto Ranska. Jos siis määrätään.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kirjoittaja Itellä poistui jotenkin matkakuume. Piti pari reissua tehdä vuonna 26 ulkomaille, aion ehdottaa vaimolle että mennään vaan "pakolliseen" eli hähin Manchesteriin keväällä. Kuolleen kaverini tytär kutsui häihinsä niin pakkohan se on mennä. Olen varmaan jauhanut tästä kuin kyseessä olisi suomenmestaruus, mutta on kova juttu minulle.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kaukomatkat -25. Toukokuussa kävin Mäntsälässä. Emäntä meni tuolta pidemmälle - mä jäin potkimaan kickbikella kylälle siksi aikaa.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kauhean professionaalia ja vakavaa tää nykymatkustaminen... Tuli mieleen, kun taas tänään näin isäukon vessan peilissä noi tarrat... 😆 Ei muuta ku siiseliturkki ja punaiset speedot päälle ja kosteaa lentoa oooo-laspalmasiin 😄
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kirjoittaja Mäkin kävin keihäsmatkoilla Beirutissa (tai sit Kanarialla, mut muistaakseni se oli Beirut)
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Mä oon ollut ihan tenavana (ennen -75) Keihäsmatkalla, juurikin tuolla kanarialla
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kirjoittaja Sit nuorena hypättiin Hassen siivelle. Kreikassa kävin, valittiin viimeisen kerran "nuorison suosima hotelli"...
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Kalevi Keihänen jotain etäistä "sukua" Rouvalle. Oliko, että kummin serkku tms.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Tämä oli hyvä tarina. Muutenkin herralla hyviä juttuja, jos sattuu kiinnostamaan.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta1. Tammi Käytiin taannoin Kihniöllä kesäteatterissa tsekkaamassa Keihäsmatkat-spektaakkeli (tuttu kaveri näytteli siellä) ja teatteri oli raksattu siihen Pyhäniemen lomakylään, jonka Kalevi aikoinaan perusti. Esityksestä jäi muutamia kohtia hyvin mieleen: yksi oli, kun Spearair-lomalento oli lähdössä takaisin kohti Suomea ja keski-ikäinen rouva istahti ennestään tuntemattoman miehen viereen lentokoneessa. Dialogi oli lyhykäisyydessään: Rouva: huh...vihdoinkin yhdessä Mies: öööö... tunnetaanko me? Rouva: ...ei kun puhuin polvistani... 😄
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta9. Maalis Harkinnassa kolme yötä Gdanskiin. Hotelli + lennot n. 150 +/-50 nuppia kohden majoituspaikasta riippuen.
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta9. Maalis Kirjoittaja Pääsisköhän Dubaihin halvalla? Ei näköjään, mutta Ebookers myy matkoja 😄 , Teheraniin ei päässyt...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään