Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ elokuun viimene viikonloppu, hotelli on tämmöinen kun Portland Marriot Downtown Waterfront. ja olettaisin että Reykjavikin lentoasema on hieman pienempi kuin vaikka Lontoon Heathrow ( ollu siellä, katujuoksun MM-kisat matka) iltapäivemmällä soittelen.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ soitin, asiaa hoitava henkilö ei ollu paikalla ja tässä takaisinsoittoa odottelen ( sinne meni päiväunet..) toivottavasti soittaa, kun tässä on aika ison budjetin asiakas...
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20242 vuotta Saatu yhteys matkanjärjestäjään, katsellaan mitä tulee. Kyselin josko kaveri kuskais mun Helsinki-Vantaan lentoasemalle, vai menenkö taksilla... Joka tapauksessa asia laiteltu vireille, tämä oli mun puolelta jo suurta että sai aikaseen ottaa yhteyttä...
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta 19 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Kyselin josko kaveri kuskais mun Helsinki-Vantaan lentoasemalle, vai menenkö taksilla... Istut MUN-6:seen ja ajat itte reilussa tunnissa kentälle ja parkkeeraat auton siksi muutamaksi päiväksi mitä reissussa olet. Aikaperkeleen paljon helpompaa ja halvempaa mitä takseilu. Saat kuitenkin täältä Hesan päästä jonkun *hlän*hlämtaksin mikä ei osaa kieltä, ei tiedä missä on Pirkkala ja lähtee ajamaan jonnekin Hankoon päin kuitenkin, jollain Tojota Yariksella, 20v vanhalla ja kusettaa sinua hinnassa linssiin satanolla ja ehkä kaupanpäälle yrittää vielä käyttää seksuaalisesti hyväksi sua. Muokattu: 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ sitäkin mietin, mutta kun on peloteltu väsymyksellä, erityisesti tulomatka niin ei oma auto ole järkevin vaihtoehto. Ja kun se reitti on vielä maailman tylsin. Pirkkalasta taksilla linja-autoasemalle, Tampereelta kyllä ajellaan lenskariasemalle. Joo ei ole muutenkaan hyvä ajatus taksilla se matka, koskaan ei tiedä onko kiva kuski vai tuppisuu. Mutta taksin saa kyllä valita, ei tartte ottaa sitä joka ekana jonossa on. Ja tietysti pitää ensin kysyä sopiiko tämmöinen reissu ja sopia hinnastakin etukäteen.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta Toppaa siihen Reykjavikiin päiväksi samalla, ja tsekkaa siitäkin akvaariot, valaat ym, kun kalamatkalla oot
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta No ei voi, en voi olla töistä pois niin paljoa sitten. Nytkin on tiukkaa, mutta kyllä ihmisen pitäisi 5 päivän kesäloma saada pitää. Katsotaan nyt mitä se matkajärjestäjä suunnittelee. Toivottavasti suunnittelee.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta Matkanjärjestäjä ei jostain syystä suositellu että Pirkkalan lenskariasemalta Helsinkiin. No mutta se olisi kaikkein järkevintä, edullisimmillaan 60e ja eihän se ole kun pari minuuttia. Kun että istuu linja-autossa 3 tuntia. En usko olevani niin tumpelo ettenkö osaisi tätä matkaa ite junailla. Muistan kun lennettiin Ruåtsi-maaotteluun ja britteihin MM-katujuoksuun, Tampereelta ensin Helsinkiin. Just sai istuttua ja ....no ollaankin jo perillä.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta Mikä tämä nyt sitten kuitenkin on? etsiskelen lentoa Tampere-Pirkkala > Helsinki-Vantaa. No tarjotaan bussimatkoja reilu 2 tuntia. Sama juttu toisinpäin, tarjotaan bussimatkaa. No sillä sitten jos tämä nyt näin vaikeeta on. Ja toiselta sivustolta löytyy Tampere-Pirkkalasta Helsinkiin lento 2h55min Muokattu: 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta Katselin äkkiseltään, että Pirkkalasta pääsee yhdellä välilaskulla Reykjavikiin (Airbaltic), josta Orlandoon ilman välilaskua turistiluokassa (Icelandair) n. 1200-1300:lla meno-paluu (kesäkuu halvempi, heinäk. satasen pari kalliimpi) Mutta onneksi mun ei tarvitse mennä. 😁 Paremman luokan hinnan saa kertoimella 3 tai jotain ? Muokattu: 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kun tämän yhden kerran matkustan, niin se on pisnesluokassa tai se kallein kummiskin. Mun matkapujdetti on 10 000e.
Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 20242 vuotta 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Mikä tämä nyt sitten kuitenkin on? etsiskelen lentoa Tampere-Pirkkala > Helsinki-Vantaa. No tarjotaan bussimatkoja reilu 2 tuntia. https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009502287.html Pirkkalasta ei pääse enää kuin Air Balticilla.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään