Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Suuri matkailutopic

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No niin, siinä on jo hotlakin valmiina. Sitten enää mietit mikä paita ja mitkä aurinkolasit ja menox

• Viestejä 685
  • Katselut 47.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Frendiis pitäis vetää snögariin ja öögata sille joku snuju skutsi pöndellä. Ihme skiglari vai vetikö nauruspadduu hä? Oliks tonnin stiflat? 

• Käytiin taannoin Kihniöllä kesäteatterissa tsekkaamassa Keihäsmatkat-spektaakkeli (tuttu kaveri näytteli siellä) ja teatteri oli raksattu siihen Pyhäniemen lomakylään, jonka Kalevi aikoinaan perusti.

• Finskin tuppuroinnista huolimatta Hongkong saavutettu.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Miten mä muistelen että kisu ei matkatavaroita ota? Vai viitataanko tässä yleisesti matkailijoihin? 

Laukku on kyllä tärkee kapine:

Mulla oli ekat "omat" laukut  rinkkoja, interrail vei, sitten anoppi toi jonkun käytetyn Cavaletin, joka oli iso kun helvetti (itseasiassa konmaritin sen vasta viime viikolla) mutta joku oli poistanut pyörät siitä. Voi luoja mikä kivireki vetää... ihan mahdottomuus kuskata useampi sata metriä täyslastissa. Ostin Natotoimittajan valmistaman keikkakassin renkailla. No, innokkaat matkalaukun heittelijät saivat sen rikki muutamassa reissussa. Ei auttanut kun ostaa sellanen ruma muovinen Samsonite, mikä kaikilla on. Nyt alkaa pikkuhiljaa hajoilemaan sieltä sun täältä kymmenen vuoden aktiivikäytön jälkeen. 

Mä olen ite mieltynyt tähän "vain käsimatkatavarat" keikkailuun, useamman kerran pyörinyt lyhytlomilla Euroopassa näin. Kätevää. 

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

No niin, siinä on jo hotlakin valmiina. Sitten enää mietit mikä paita ja mitkä aurinkolasit ja menox

Paita tai parikin on mietitty, aurinkolaseja en ota. Repulla mennään ne 3 päivää. Hotla?

Kirjoitettu

nyt mennään siis katsomaan Pacific lampreyitä/ Entosphenus tridentatus ja näitten mielipuuhaa on tarttua lasiin vierailijoitten iloksi
The Pacific lamprey: your ancient neighbor - YouTube

Columbia Riverin kalatie olisi myös kiva 

lamprey - oregonlive.com

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tosi sissi pyöräilisi Oregoniin. Esim. Siperian läpi tulisi kohtalaisen lyhyt meren ylitys (näihköhän tossa kulkee mitään lauttoja) ja oltaisiin jo Alaskassa, siitä sitten pikku pyräys Oregoniin. 

Kirjoitettu

Milanossa kovasti pienhiukkasia. Varsin kiintoisaa, koska olen pyörinyt seudulla useammalla viikon tai 10 pv reissulla (varese, oltrepo pavese, lecco) tutustumatta heikkoon ilmanlaatuun. Leccon reissu joulun aikaan. https://orf.at/stories/3349290/

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tai koukkaa vähän alempaa Euroopasta, siitä Romania, Intia, Nepal linjalta Kiinaan... joku Himalaja täytyy ylittää, mut se on vaan seikkailu!!11!!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.