Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja No niin, siinä on jo hotlakin valmiina. Sitten enää mietit mikä paita ja mitkä aurinkolasit ja menox
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Miten mä muistelen että kisu ei matkatavaroita ota? Vai viitataanko tässä yleisesti matkailijoihin? Laukku on kyllä tärkee kapine: Mulla oli ekat "omat" laukut rinkkoja, interrail vei, sitten anoppi toi jonkun käytetyn Cavaletin, joka oli iso kun helvetti (itseasiassa konmaritin sen vasta viime viikolla) mutta joku oli poistanut pyörät siitä. Voi luoja mikä kivireki vetää... ihan mahdottomuus kuskata useampi sata metriä täyslastissa. Ostin Natotoimittajan valmistaman keikkakassin renkailla. No, innokkaat matkalaukun heittelijät saivat sen rikki muutamassa reissussa. Ei auttanut kun ostaa sellanen ruma muovinen Samsonite, mikä kaikilla on. Nyt alkaa pikkuhiljaa hajoilemaan sieltä sun täältä kymmenen vuoden aktiivikäytön jälkeen. Mä olen ite mieltynyt tähän "vain käsimatkatavarat" keikkailuun, useamman kerran pyörinyt lyhytlomilla Euroopassa näin. Kätevää.
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta Juu, toi Liiterin laukku on perässä vedettävä nelipyöräinen ja juurikin sitä kabiiniin sopivaa kokoa.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta 7 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: No niin, siinä on jo hotlakin valmiina. Sitten enää mietit mikä paita ja mitkä aurinkolasit ja menox Paita tai parikin on mietitty, aurinkolaseja en ota. Repulla mennään ne 3 päivää. Hotla?
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Hotla= housing Oregon transfer lamprey aquarium No ei vaan, hotla on hotelli
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Saako oman huoneen ? Merinahkiaisetkin menee kiven taakse piiloon, kun ryhmä rämä saapuu akvaarion eteen.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta nyt mennään siis katsomaan Pacific lampreyitä/ Entosphenus tridentatus ja näitten mielipuuhaa on tarttua lasiin vierailijoitten iloksi Columbia Riverin kalatie olisi myös kiva
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tosi sissi pyöräilisi Oregoniin. Esim. Siperian läpi tulisi kohtalaisen lyhyt meren ylitys (näihköhän tossa kulkee mitään lauttoja) ja oltaisiin jo Alaskassa, siitä sitten pikku pyräys Oregoniin.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Milanossa kovasti pienhiukkasia. Varsin kiintoisaa, koska olen pyörinyt seudulla useammalla viikon tai 10 pv reissulla (varese, oltrepo pavese, lecco) tutustumatta heikkoon ilmanlaatuun. Leccon reissu joulun aikaan. https://orf.at/stories/3349290/ Muokattu: 21. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Tosi kettu menee lyhyintä reittiä: https://www.bbc.co.uk/newsround/48839052 Ei tarvitse kulkea sotaa käyvän maan läpi.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tai koukkaa vähän alempaa Euroopasta, siitä Romania, Intia, Nepal linjalta Kiinaan... joku Himalaja täytyy ylittää, mut se on vaan seikkailu!!11!!
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään