Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Omin voimin niin pitkälle/korkealle jne kuin pystyy. Mitä muita sääntöjä tarvitaan ? Kikkojen kieltäminen on likimain sama kuin vastapelaajan hämäämisen kieltäminen jalkapallossa. Seiväspituushyppy uudeksi lajiksi ? Muokattu: 31. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Seiväspituushypyssä olisi säädettävä oja, jonka yli pitäisi hypätä... jotain värikästä litkua siellä sitten epännistujia odottamassa Nyt rupesin kelaan että oliko jossain ninja warriorissa tollanen laji... Muokattu: 31. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi Naisten vitosella muilla kuin voittajalla oli kyllä huonoja aikoja. Joo joo ehkä maaottelussa nää taktikoi, ite menin aina tekemään parhaani ( en ole maaotteluhenkinen ihminen, ihan sama voittiko Suomi jos ite epäonnistui ) No tänään yritän ainakin kuunnella ja jotain katsoa. miksi tähän tuli näin pitkä tyhjä tila?? Muokattu: 31. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi No eipä se naisten ratakympilläkään kovin hyvältä näytä. Camilla Richardsson ei osallistu? Ja mitä katsoin niin osallistujien kauden parhaat 34 minuutin luokkaa. Se on aina joku yksittäinen kun pystyy, mutta perustaso ei ole parantunu 41 vuodessa...En myöskään ymmärrä että pitää olla aurinkolasit, siellä nyt mitään aurinkoista ole. Muokattu: 31. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi ja kyllä nämä naisten kympin tuloksetkin aika onnettomia....Alisalta vähän yli 33min ja sitten muilla hölkkää, tosin oli se Alisankin meno hölkkää...
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi 26 vuoden tauon jälkeen sekä naisissa että miehissä Ruotsi-ottelun voitot. Huippua!
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Naisten kymppitonnin tulokset samaa tasoa kun 41 vuotta sitten. Hölkäksi meni tämä(kin) ns. juoksu.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Sijoitusjuoksu, joten aika on mallia ihan sama. Pääasia on vain ja ainoastaan ne pisteet.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Junnukisoissakin menee ihan mallikkaasti ja mitaleita pukkaa: https://www.aamulehti.fi/urheilu/art-2000010667966.html
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: Sijoitusjuoksu, joten aika on mallia ihan sama. Pääasia on vain ja ainoastaan ne pisteet. Toisille sitten on mutta kuten sanottu, minulle ei. Eikä esimerkiksi Aleksi Ojalan. Jos menee kisailemaan, niin mennään tekemään se oma paras suoritus. Piste.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Kumpi on siis sun mielestä parempi Ruotsi-ottelun kaltaisessa pistekilpailussa: taktikoida ja voittaa kisa vai vetää alusta asti täysillä, keskeyttää ja jättää oma joukkue kokonaan ilman pisteitä?
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Miksei nuita urheilijoita lähetetty Olympialaisiin. Vai oliko ne siellä, mutta eivät sitten vain pärjänneet?
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Siis Suomen yleisurheilijat pärjäsivät Pariisissa ihan hyvin, vaikkei kellekään tullut sitä mitalia. Keskiarvoisesti enemmän pistesijoja / ennätyksiä / kauden parhaita, kuin muissa kisoissa, mutta koska täällä katsellaan vaan niitä mitaleita, niin kun ne jäi tulematta, kisat tuomittiin epäonnistuneiksi. Useilta ihmisiltä on se kuuluisa iso kuva hukassa. Katsotaan laput silmillä vain sinne, minne oma, "mähän sanoin" - agenda antaa itselle mieluisan tuloksen...
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Kumpi on siis sun mielestä parempi Ruotsi-ottelun kaltaisessa pistekilpailussa: taktikoida ja voittaa kisa vai vetää alusta asti täysillä, keskeyttää ja jättää oma joukkue kokonaan ilman pisteitä? Kuten sanottu, tehdä oma paras suoritus. Maaottelupisteet ihan sama. Ja kyllä, olisi ollu paras keskeyttää - Ruåtsi ottelu joskus 1984 tai 1985 ( en muista) ratakymppi, joka askeleella puukkoa jalkaan, ja silti vedin alusta alkain loppusuoralle, ja sitten Evy Palm meni ohitte. Ei mitään mahdollisuutta vastata ( kun mulla ei tunnetusi ole kirikykyä hölkässä eikä pyöräilyssä) olisi vaan lyyhistyny siihen, kun kisan jälkeen ei pystyny käveleenkään....lehdistötilaisuudessa kerroin miksi itken, kun ei pysty liikkumaan - lehdissä uutisoitiin "Iisakkila itki kakkossijaa" - siis mä itkin sitä jalkakipua, sain myös noottia Valkeakosken Hakasta ( urheiluseura) että olen huono häviäjä. Ja kun olin pyytäny lukiosta vapaata perjantain, ja sitten kävi ilmi että maaottelusta tullaan takas maanantaina, olin ihan paniikissa ja lähdin omin avuin kotia sunnuntaina, että olin koulussa maanantaina. Kokonaisuudessaan maaottelu ihan painajaismainen kokemus ...( lisäksi se "maaottelukaste" ja juhlatilaisuus todella upeassa Raatihuoneessa mutta kun ei ollut asiallista vaatetusta mukana niin voi että nolotti, minä ja Päivi Tikkanen lähdettiin ekalla paluubussilla takas hotelliin....) Muokattu: 1. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 20241 vuosi Laitetaan tänne, urheilun lieveilmiö tms. Pariisin naisten maratonin voittajan 'kumppani' (hieman täsmentämättömästi kerrottu - mies vai nainen ?) valeli kannullisen bensaa yhteiseen kotiin ja tuikkasi paikan tuleen, kun Rebecca Cheptegei tuli kirkosta kotiin. Molemmat nyt sairaalassa - jutun mukaan Rebeccalla on 80 % palovammat. Tarina tänään Sveitsin saksankielisessä yleisradiossa https://www.srf.ch/sport/leichtathletik/vom-lebensgefaehrten-angezuendet-ugandische-olympia-laeuferin-nach-brandanschlag-in-lebensgefahr
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään