Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Yleisurheilu

Featured Replies

• Viestejä 464
  • Katselut 38.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naisten satanen on mun suosikki hyvästä syystä. Planeetan parhaat kankut.

• Turha näitä on dissata. Jos pääsee kaikkien aikojen listoilla noin kärkeen, niin ei muuta kuin hattu päästä. Lisäksi tulos tuli vielä arvokisoissa, eli EM-kulta samalla, niin nostaa suorituksen a

• Iloinen Nezirin puolesta. Tervollakin kulkee edelleen moukarissa. Kososella vähän vaisut pari kisaa mutta eiköhän se siitä. Taika Koilahdelle soisi samalla lailla "paluuta' ja uusia ennätyksiä useamma

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

58v isoäiti käveli USAn karsinnoissa kolmanneksi: https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010534221.html

Jos laskin oikein, niin ihan hyvää 2700m - cooper vauhtia :)

Anteeksi, siis mun ikäinen..... Olympiaraja jäi kuitenkin saavuttamatta maailman rumimmassa urheilulajissa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kävely on vähän kuin raviurheilu. Olis nopeampikin tapa edetä. Raveissa sentään virhe on kiistatonta havaita. Kävely on outoa kun joka askeleella ne molemmat jalat on hetken aikaa yhtä aikaa ilmassa mutta se hyväksytään jos paljaalla silmällä sitä ei huomaa. Hidastuksissa em-kisoissa näki selvästi, kun hetken aikaa aina lennettiin. Hurja vauhti ja kovaa urheilua sinänsä toki mutta hölmö laji silti.

Kirjoitettu

Naisten korkeushypyssä uusi maailmanennätys 210 Jaroslava Mahutših UKR. Edellinen 209 oli vuodelta 1987

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Lotta Harala aitoi Sveitsissä uuden Suomen Ennätyksen alkuerässä 12,65 ( finaalissa viides ja Reetta Hurske neljäs, ajoilla 12,69 )
Mielettömän hienoa kyllä Harri Heliövaara & Henry Patten nelinpelin voitto Wimbledonissa!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lotta on kyllä vedossa. Finaalipaikka täydellisellä suorituksella ei ole mahdottomuus Pariisissa.

Kirjoitettu

Enni Virjonen U18 EM-kultaa 7-ottelussa.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Nää on näitä "ikäluokassaan" ja ihan turhaketta ja vielä "viitossija" elikkä ei siis yhtään mitään..., aikoinani olin ( kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa ite) ikäluokassni hetken maailman ykkönen ( alle 18v ja ratakymppi)  ja mitä siittä seurasi, ei mitään paitsi jalkavammoja.
Olisi mun ajallani tänäkin vuonna Kalevan Kisojen kymppi voitettu...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
3 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Virjonen on kyllä kova. Tulos oli all time vitonen ikäluokassaan.

Ja korkeus mm meni parikymmentä senttiä enkkaa alempaa. Toki keihäässä tuli 9 m parannus 😁

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Nää on näitä "ikäluokassaan" ja ihan turhaketta ja vielä "viitossija" elikkä ei siis yhtään mitään...

Turha näitä on dissata. Jos pääsee kaikkien aikojen listoilla noin kärkeen, niin ei muuta kuin hattu päästä.

Lisäksi tulos tuli vielä arvokisoissa, eli EM-kulta samalla, niin nostaa suorituksen arvoa entisestään.

Kyläkisoissa on aina helpompi onnistua, kuin arvokisoissa ja noissa kuninkuuslajeissa, eli otteluissa, pitää onnistua 7 tai 10 kertaa kahden päivän sisään.

Jä tää ei oo mitenkään sun ikäkausiennätyksestä pois. Huikea tulos sekin aikanaan!

Kirjoitettu
4.7.2024 klo 20.03, concorde kirjoitti:

14v Jere nakkas 600g keppiä yli 79m.  https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/61a7c0c7-84c5-469c-b5cb-b157b6fc5976

voitti kakkoseksi tullutta vaan noin 22 metriä :D

Vasenkätiset on ihan oma porukkansa. Ne on nopeita tekemään käsillään ja mulle on tullut kuva, että he eivät perusta koulunkäynnistä.

Kirjoitettu

..eh sori, oli vaan paha päivä. Ja jälleen kerran jäi yu-kisat katsomati, LIIAN MYÖHÄÄN!
Itellä oli aikoinaan todella vaikeeta kun se kymppi oli kisan viimeinen laji, lähtö jotain ysin aikaan elikkä mulle yöllä. Ongelmana oli myös ihan kammottava jännittäminen. Sen, ja jalkavammojen, takia en ikinä pystyny verryttelemään ennen kisaa. Istuin vessassa ja siittä suoraan hölkkäämään.

Kirjoitettu

Saako tähän laittaa muuta urheilua ? Nyt mä alan päästä jyvälle jousiammunnasta. Se on välineurheilua. Jälkivärinän vaimentaja, ylävakaaja, harmoninen vakaaja, painoasetusruuvi, nuolen lepuuttaja, yksilöllisen kädenasennon tukija.

Etualalla oleva härpäkehässäkkä on se jousipyssy. 2286489_bigpicture_870359_olympia_bogens

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.