Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Usko tai älä !

Featured Replies

Kirjoitettu

Työkaverini välillä kehottavat minua siirtymään johonkin ikäiselleni sopivaan harrastukseen kuten shakinpeluuseen, kun olen taas kerran telonut itseäni bikeparkissa. 

• Viestejä 279
  • Katselut 35k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Juuri eilen tuttavan kanssa pohdittiin pitäisikö lähteä ensi kesänä Sappeeseen. Itse lähes nöösi tuon parissa, mutta meidän kesämökki olisi lähettyvillä niin voisi parikin päivää ajaa ilman aikataulupaineita. 

Firmassa yksi poppoo kävi viettämässä virkistyspäivän bikeparkissa. Sinällään jo erikoinen ratkaisu saada lupaa tuollaiseen, mutta oli taatusti myös viimeinen virkistyspäivä pyörillä. Yksi työntekijä loukkaantui todennäköisesti aika vakavasti, kun oli ainakin viikon sairaalassa. 

Kirjoitettu
21.1.2023 klo 14.21, wertiy kirjoitti:

Juuri eilen tuttavan kanssa pohdittiin pitäisikö lähteä ensi kesänä Sappeeseen. Itse lähes nöösi tuon parissa, mutta meidän kesämökki olisi lähettyvillä niin voisi parikin päivää ajaa ilman aikataulupaineita. 

Firmassa yksi poppoo kävi viettämässä virkistyspäivän bikeparkissa. Sinällään jo erikoinen ratkaisu saada lupaa tuollaiseen, mutta oli taatusti myös viimeinen virkistyspäivä pyörillä. Yksi työntekijä loukkaantui todennäköisesti aika vakavasti, kun oli ainakin viikon sairaalassa. 

Perus maastopyöräilytaidoilla pärjää kyllä hyvin Sappeella tai esim Nuuksiossa kun ajaa ainakin aluksi niitä helpoimpia ratoja ja pitää järjen mukana. Huonolla tuurilla voi totta kai silti kaatua ja murtaa vaikka ranteensa. Sen voi kuitenkin tehdä myös kävellen postia hakiessa liukkaalla pihamaalla. Esim Sappeella voi halutessaan kokeilla myös pientä hyppimistä ilman suurta riskiä siitä, että loukkaantuisi vakavasti. Hyppyrit ovat ns. pöytähyppyreitä eli niistä voi aluksi mennä hiljaa eikä yritä edes päätyä alastulomäkeen saakka. Niissäkin voi toki loukata itsensä ihan millä tasolla vain mutta verrattuna siis sellaisten keskusten sellaisiin hyppyreihin joissa pudotusta on metrejä tai joissa hyppyrin ja alastulon välissä on rotko, on Sappeen hyndät hyvinkin turvallisia. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Eikös se tee-tonni ollut skynetin tuotteita?

image.thumb.png.aeb9fc6b4f285075cbe20bc64a40a2db.png

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Niin on maallinen mammona katoavaista: https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/8555fb41-cae9-4de8-bcf1-a35ed1c04a4d

yksityisen sijoitusyhtiön epäillään huijanneen jamaikalaiselta peräti yli 11 miljoonaa euroa. Lehden mukaan Boltin tilille olisi jäänyt vain noin 11 000 euroa. Näin ollen Boltille olisi jäänyt hänen entisestä omaisuudestaan vain 0,1 prosenttia.

Kirjoitettu
21 tuntia sitten, T. Hanks kirjoitti:

En millään usko että tämä otsikko voi pitää paikkaansa. Ei kaikki voi tuota haluta. Esim. Minä en halua ja varmasti on joku muukin joka ei halua.

https://www.stara.fi/2023/01/19/talven-suosituin-hiusvari-on-vivahteikas-ja-luonnollinen-kaikki-haluavat-tiramisu-hiukset/

Yritetään lohduttaa maantienruskean väristen hiusten kantajia. Siitä väristä ei kukaan tykkää. 
Mä olen koko ikäni halunnut olla jotain muuta kuin ruskeahiuksinen. Meni kauan ennenkun löytyi oikea sävy - siinä välissä kokeilin kaikkia muita paitsi vihreää väriä. 
Nyt on pirtee oranssi ollut jo pitemmän aikaa. 

No just luin iltiksen muotisivulta ( tjsp) että kaikki haluavat nyt tynnyrifarkut! Ei varmana halua, siis oikeesti sellaiset järkyttävän leveet ( ja kyllä ne kyseisen farkkumallin esittelijätkin aika...pluskokoisia oli) minä tykkään kireistä stretch-farkuista.
Ei mitään väliä mikä on muotia ja trendiä tai muuta hömppää. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.