Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Usko tai älä !

Featured Replies

Kirjoitettu

Ja Roomalaisten alkuaikaan Italialaisetkin oli parempia tappelemaan. Näin se aika muuttuu. Suomalaisistakin tulee joskus rentoja small-talkhemmoja

• 2 weeks later...
  • Viestejä 279
  • Katselut 35k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Hollolassa pääsiäismessun piruntorjunta ei mennyt ihan kaavan mukaan. Syytä siihen ei ole vielä kerrottu. Toisaalta paikkakunnalla on perinteitä lähettää kirkkoherra kiertoon. Appiukkoni oli aikoinaan kirkkovaltuustossa. Ykköskirkkoherra otti loparit ja lähti Ruotsiin merimiespapiksi 80-l puolivälissä. Tuo kirjoitti varsin tulikivenkatkuisen yleisönosastokirjoituksen paikallislehteen. Olin tunnistavinani tuosta,että appiukkoani syyllistettiin. Niinpä kysyin tuolta, että mistä oli kyse. " Koska tuo on tullut Helsingistä, hän on varmaan sosialisti. Lisäksi hänen lapsensa ovat punkkareita."

Et silleen !🤔 Tervetuloa maalle.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Pienkone osuu liitovarjoon. Liitäjä pelastautuu hätävarjolla. Kone laskeutuu normaalisti Salzburgiin. Lentäjä on nyt joutunut syyttäjän hampaisiin. Liitäjän video

Kirjoitettu

Färsaarilla oli taas perinteinen valaiden lahtauspäivä. Kaikki kynnelle kykenevät asukkaat kirmasivat astalot kourassa mereen hurmoksen vallassa. Lihat on jo jaettu, raadot satamassa odottamassa jatkotoimia. Löyhkä tunkee sisälle...

IMG-20260529-WA0001.jpg

Kirjoitettu

Ydinkysymys. Minkä kokoisena eläin muuttuu niin söpöksi, että sitä ei voi syödä ? Heinäsirkka saattaa kelvata eläinaktivistin lautaselle. Vai tehdäänkö kunkin eläinlajin kohdalla älykkyystesti ensin ? Mitä nykyaika-argumentti tarkoittaa ? Geenimuunneltua soijaa riittää kaikille vai ? Video

Kirjoitettu

Frendien Phoebe ei syö mitään millä on naama. Mä ehkä ite olen eläinten ystävä ja mun paras kaveri on koira, mutta en sinänsä rajoita syömisiäni. Tällänen on joskus tullut mieleen että jos eläintä kohdellaan tosi pahasti, niin tää vois olla diil preikör. Mä pojalle ehdotin että joku nauta ei syntyis ellei sitä tarvis lihaksi, että eikö se ole parempi että se elää jonkun aikaa kun että ei ollenkaan, niin tämä tyrmättiin täysin.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Fake it 'till you make it.... or got caught... 😄

https://www.bbc.com/news/articles/cwyle05v0ylo

A former Air Canada pilot is accused of flying thousands of passengers on commercial flights without a proper licence for 17 years, officials say.

Police said the pilot, 59-year-old Geoffrey Wall from Ontario, was discovered to have been flying with forged credentials since he was promoted to captain in 2009.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.