Kirjoitettu 21. Maaliskuuta21. Maalis Ja Roomalaisten alkuaikaan Italialaisetkin oli parempia tappelemaan. Näin se aika muuttuu. Suomalaisistakin tulee joskus rentoja small-talkhemmoja
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta1. Huhti Synttärit. Vaimo onnitteli neljän vihjeen ja yhden suorasanaisen ilmoituksen jälkeen. Muokattu: 1. Huhtikuuta1. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Huhtikuuta7. Huhti Hollolassa pääsiäismessun piruntorjunta ei mennyt ihan kaavan mukaan. Syytä siihen ei ole vielä kerrottu. Toisaalta paikkakunnalla on perinteitä lähettää kirkkoherra kiertoon. Appiukkoni oli aikoinaan kirkkovaltuustossa. Ykköskirkkoherra otti loparit ja lähti Ruotsiin merimiespapiksi 80-l puolivälissä. Tuo kirjoitti varsin tulikivenkatkuisen yleisönosastokirjoituksen paikallislehteen. Olin tunnistavinani tuosta,että appiukkoani syyllistettiin. Niinpä kysyin tuolta, että mistä oli kyse. " Koska tuo on tullut Helsingistä, hän on varmaan sosialisti. Lisäksi hänen lapsensa ovat punkkareita." Et silleen !🤔 Tervetuloa maalle. Muokattu: 7. Huhtikuuta7. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta20. Huhti Pappi ja DJ pisti tällä kertaa menemään Techno Partyssa Buenos Airesissa. Hepun hieno tarina.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Pienkone osuu liitovarjoon. Liitäjä pelastautuu hätävarjolla. Kone laskeutuu normaalisti Salzburgiin. Lentäjä on nyt joutunut syyttäjän hampaisiin. Liitäjän video Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Toukokuuta29. Touko Färsaarilla oli taas perinteinen valaiden lahtauspäivä. Kaikki kynnelle kykenevät asukkaat kirmasivat astalot kourassa mereen hurmoksen vallassa. Lihat on jo jaettu, raadot satamassa odottamassa jatkotoimia. Löyhkä tunkee sisälle...
Kirjoitettu 1. Kesäkuuta1. Kesä Ydinkysymys. Minkä kokoisena eläin muuttuu niin söpöksi, että sitä ei voi syödä ? Heinäsirkka saattaa kelvata eläinaktivistin lautaselle. Vai tehdäänkö kunkin eläinlajin kohdalla älykkyystesti ensin ? Mitä nykyaika-argumentti tarkoittaa ? Geenimuunneltua soijaa riittää kaikille vai ? Video Muokattu: 1. Kesäkuuta1. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Kesäkuuta1. Kesä Frendien Phoebe ei syö mitään millä on naama. Mä ehkä ite olen eläinten ystävä ja mun paras kaveri on koira, mutta en sinänsä rajoita syömisiäni. Tällänen on joskus tullut mieleen että jos eläintä kohdellaan tosi pahasti, niin tää vois olla diil preikör. Mä pojalle ehdotin että joku nauta ei syntyis ellei sitä tarvis lihaksi, että eikö se ole parempi että se elää jonkun aikaa kun että ei ollenkaan, niin tämä tyrmättiin täysin.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta10. Kesä Kirjoittaja Fake it 'till you make it.... or got caught... 😄https://www.bbc.com/news/articles/cwyle05v0yloA former Air Canada pilot is accused of flying thousands of passengers on commercial flights without a proper licence for 17 years, officials say.Police said the pilot, 59-year-old Geoffrey Wall from Ontario, was discovered to have been flying with forged credentials since he was promoted to captain in 2009.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään