Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ehkä käyttäjäystävällisin tuote koskaan oli Donna Summer/Giorgio Moroder "I Feel Love" Disco purrefction version. Yli 30min kestollaan hyvä setti kaikille Donna
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Velipoika myös kiusasi ihmisiä nuoremmilla levytyksillä viihtymystarkoituksissa muinoin; vaihdeltiin joskus lättyjä ristiin ihan mielenkiinnosta; vanhat discoklassikot ja ysärihitit menivät ihan sujuvasti ristiin; jopa 60-luvun soul upposi joskus puolin ja toisin. Hänen suosikkejaan olivat KLF ja aikalaisensa, 2Unlimited, Black Box, jne. Yksi oli kuitenkin molemmilla laukussa; yllättäen Hollannin hittejä; aina tuore, Shocking Bluen Venus
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sitten oli näitä hienoja pistoja: Greenbaumin one hit wonder 2. Spirit in the Sky Doctor and the Medicsien toimesta Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Atomic Swing länsinaapurista jäi myös kodinkoneisiin Stone me into the groove edit. kuullostaa yhä hyvältä; tykkään. Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Joskus ysärillä, olin "poistunut" parisuhteesta; velipoika rouvineen vei tympääntyneen käppyränalun Hotelli Pressan alakerran tanssihelvettiin. Ennen sisäänmenoa pikaliimailin itselleni suipot haltiakorvat; siinä lävistelytaiteiden esittelytilanteessa ihan hyvä veto, Get Ready for this soi tulloin
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Jos mieleltään "hieman vinksahtaneet" veljekset soittelevat poppia ihmisten riesaksi; normi dancehutun lisäksi pitää olla myös industrialia (ne illan viimeiset hitaat ovat kuitenkin aina lähes samat, yleisö, you know). Noilla muilla luodaan se tunnelma ja hyvä fiilis. Ministryn Jesus Built My Hotrod Redline/Whiteline version pistää hien pintaan ja tiskille myyntiä.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sitten pitää välillä soitella hyvän tuulen täytettä, paikan imagon (my ass) näköistä muzakkia; yksi ehdottomasti toimvimpia hyvisbiisejä on Dire Straitsien, aha; ei Twisting by, vaan Walk of Life
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tässä levyjen iltaa henkisesti rakennellessa seuraava vaihtoehto ennen hitaita olisi hyvä meininki/jengi pöydille. Kujun Dirlandaa toimii aina, kun kopla on ottanut kuppia. Tietty voi vielä yhdistää rivitanssin ja Punaisen Myllyn lavalle
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kiitos ja anteeksi tästä kuvaelmasta, palataan maan pinnalle Michael Boltonin Esityksellä, siirappia on varmaan riittävästi
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Hidria Spacefolk, live @ Turku Minulla on oikeasti henkinen tarve näille avaruuden progeilijolle edit.oli kovaa settiä.Iso rusakk S Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Olen ehkä soitattanut uutta Billy Idolia aikaisemminkin I m still dancing on kuitenkin vanhan pystärin oiva paluu.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Siskon mies, tuo tuttu kaikille outo kapistus on meillä nykyään kadonneen veljen statuksella. Tuo epatto oli ostanut Metallican (faniperhe) Killl 'em All vinyylin. Ottobroidi pyysi oikeasti luvan soittaa minun kamoilla ko. levyn, kun heillä ei ole vinyylisorvia, täällä käydessään. Tuohon pyyntöön vastaten vaihdan jo soittimenkin tarpeen niin vaatiessa. Olen yhä vähän hämmentynyt, hyvällä tavalla; toisaalta herra Vuorimies nuorempi on ollut aina hyvä äijä. Seek and Destroy Muokattu: 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tähän vielä hassu sattumus; systeri ja anoppinsa ovat täyskaimoja. No, kummallisia asioita kätilö/kukkakauppias- osastoilla saattaa sattua ja tapahtua. Sosiaalinen media myös aiheutti käkätystä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään