Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 202529. Syys Cumbiaa Odotan saapuvaa livevinyyliä... Muokattu: 29. Syyskuuta, 202529. Syys, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 202529. Syys Ameriikan nuoriso-osasto versioi Deep Purplea'Kanan jalkaa Muokattu: 29. Syyskuuta, 202529. Syys, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 20255. Loka Tinyhawk & Bizzarron uutukainen Neko-A-Sekai pyörii lautasella lepopäivän ratoksi. Taidan jatkaa instrumentaalimusiikilla, kun LA LOM live at Thalia Hall odottelee vuoroaan.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20256. Loka Nissan bromsa (Nessun Dorma) : https://areena.yle.fi/1-73882941 😄 KAJ:n jäbästä lähtee ääntä
Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 20259. Loka Amorphis - Dancing Shadows Tämä uusin Amorphis-levy on kyllä timanttinen. Oon satunnaisesti kuunnellut yhtyettä jo kauan ja jostain syystä ei oo ikinä saanut kiinni bändistä vaikka ihan menevää rokkia ja yksittäisiä loistavia ralleja on tullut tasaisesti "aina". Mutta joo, nyt kolahti.
Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 202512. Loka Pekka Laine, musiikkitoimittaja ja instrupumppujen kitaristi soitti aamulla ohjelmassaan, jonka teemana oli 90 vuotta täyttävät Hammond-urut erittäinkin mielenkiintoisen urku-kitarapumpun esityksen; pitänee tutustua paremmin. edit. kun levyhyllyssä lymyilee Keith Emersonia, uskon suuntaavani kauppaa kohti... Muokattu: 12. Lokakuuta, 202512. Loka, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 202519. Loka Setä plärää levyhyllystöä eilisen tikassavotan kangistamalla ruholla,,, Kah, Delawaren yksinäinen juomalaulu
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 202519. Loka Tilaamani vihreä vinyyli ei ole vielä saapunut; otan ennakkoon tuntumat BT:n kautta vintagekalustoon. Vihreästi Hammondilla
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 202519. Loka No, kun vintagekamat on jo lämmitelty; jatketaan vanhalla discolla ihan oikealla 12" versiolla Donna Summerin "I Feel Love", sitten New Orderin Blue Monday instrumentalina. Anteeksi, kun en ehdi linkkejä väsäämään, kun pitäisi laittaaa lautaselle Pseudo Echon Funky town..
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 202520. Loka Tämän herran rumpujen soitantaa seurattu tuntien ajan viime viikkoina ja usein jäänyt täysin sanattomaksi...sieltä niitä SunTuubista löytyy kymmenittäin, suosittelen katsomaan ja ihmettelemään. Tästä hyvä aloittaa:
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 202520. Loka 18 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: No, kun vintagekamat on jo lämmitelty; jatketaan vanhalla discolla ihan oikealla 12" versiolla Donna Summerin "I Feel Love", sitten New Orderin Blue Monday instrumentalina. Anteeksi, kun en ehdi linkkejä väsäämään, kun pitäisi laittaaa lautaselle Pseudo Echon Funky town.. I feel love on mun yksi kaikkien aikojen suosikeista. Ihan kakarana kuuntelin sitä (onneksi faija osti levyn itselleen) ja toimii vieläkin. Wikipedia tietää "Moroderin Donna Summerille tuottama ”I Feel Love” (1977) oli ensimmäisiä diskohittejä, jotka oli tehty lauluääntä lukuun ottamatta kokonaan koneilla. Moroderin syntetisoitu soundi loi pohjaa 1980-luvun popmusiikille."
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään