Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä biisi soi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Cumbiaa Odotan saapuvaa livevinyyliä...                                                                              

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

  • Viestejä 632
  • Katselut 48.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • Viime viikon NBF23:ssa tekoäly oli luonnollisesti monen puhujan aiheena ja yhtenä tulokulmana tietty se, että voiko enää mihinkään luottaa. Mikko Hyppönen heitti esimerkkinä "There I runed it" -

  • Suomalaiset päättivät varmistaa, ettei Ruotsi ainakaan voita Euroviisuja 😂

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tinyhawk & Bizzarron uutukainen Neko-A-Sekai pyörii lautasella lepopäivän ratoksi. Taidan jatkaa instrumentaalimusiikilla, kun LA LOM live at Thalia Hall odottelee vuoroaan.

Kirjoitettu

Amorphis - Dancing Shadows

Tämä uusin Amorphis-levy on kyllä timanttinen. Oon satunnaisesti kuunnellut yhtyettä jo kauan ja jostain syystä ei oo ikinä saanut kiinni bändistä vaikka ihan menevää rokkia ja yksittäisiä loistavia ralleja on tullut tasaisesti "aina". Mutta joo, nyt kolahti.

Kirjoitettu

Pekka Laine, musiikkitoimittaja ja instrupumppujen kitaristi soitti aamulla ohjelmassaan, jonka teemana oli 90 vuotta täyttävät Hammond-urut erittäinkin mielenkiintoisen urku-kitarapumpun esityksen; pitänee tutustua paremmin. 

edit. kun levyhyllyssä lymyilee Keith Emersonia, uskon suuntaavani kauppaa kohti...

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

No, kun vintagekamat on jo lämmitelty; jatketaan vanhalla discolla ihan oikealla 12" versiolla Donna Summerin "I Feel Love", sitten New Orderin Blue Monday instrumentalina. Anteeksi, kun en ehdi linkkejä väsäämään, kun pitäisi laittaaa lautaselle Pseudo Echon Funky town..

Kirjoitettu

Tämän herran rumpujen soitantaa seurattu tuntien ajan viime viikkoina ja usein jäänyt täysin sanattomaksi...sieltä niitä SunTuubista löytyy kymmenittäin, suosittelen katsomaan ja ihmettelemään. Tästä hyvä aloittaa:

 

Kirjoitettu
18 tuntia sitten, Köfte kirjoitti:

No, kun vintagekamat on jo lämmitelty; jatketaan vanhalla discolla ihan oikealla 12" versiolla Donna Summerin "I Feel Love", sitten New Orderin Blue Monday instrumentalina. Anteeksi, kun en ehdi linkkejä väsäämään, kun pitäisi laittaaa lautaselle Pseudo Echon Funky town..

I feel love on mun yksi kaikkien aikojen suosikeista. Ihan kakarana kuuntelin sitä (onneksi faija osti levyn itselleen) ja toimii vieläkin. 

Wikipedia tietää "Moroderin Donna Summerille tuottama ”I Feel Love” (1977) oli ensimmäisiä diskohittejä, jotka oli tehty lauluääntä lukuun ottamatta kokonaan koneilla. Moroderin syntetisoitu soundi loi pohjaa 1980-luvun popmusiikille."

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.