Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Kuuntelin "Kuolleet lehdet" -leffan inspiroimana Maustetyttöjä. On niillä joku juju, mutta ei tullut fania.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ perskules, joku on kopioinut mun nuoruuden päiväkirjan "Kuolleet Lehdet" otsikon. Sanoisin aiheesta enemmänkin mutta nyt menee niin itkuksi etten kykene. Totean nyt vaan että olen lapsesta asti ollu tämmöinen "...tulee aika jolloin saan taivaltaa minä viimein piilopolkuja näin kuusta länteen ja päivästä itään päin"
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Kuuntelin "Kuolleet lehdet" -leffan inspiroimana Maustetyttöjä. On niillä joku juju, mutta ei tullut fania. Joo, on varmasti, suosion määrän perusteella.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Oli mm. Lahdessa tässä kuussa "Disneyn taikaa" konsertissa. https://www.sibeliustalo.fi/tapahtumat/disneyn-taikaa/ Miten en mennyt... oli varmaan Tauskin keikka samaan aikaan tai jotain
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi 3 hours ago, concorde said: On biisejä joita ei sovi coveroida, Simple Man on yksi niistä. Mutta OnTopicJaCoveriMyöskinMuttaHyväksyttäväJaToooosiHyväSellainen: ...ja jalka alkaa vipattamaan.
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi 12 tuntia sitten, bici74 kirjoitti: On biisejä joita ei sovi coveroida, Simple Man on yksi niistä. Mount Mary aka Maria Hänninen heittää kyllä ihan kelpoisan akustisen version. Hyvät ovat harvassa kylläkin. Muokattu: 26. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi Toisaalla mainittu tuoreehko vainaja oli huoltoasemakasettien suurkuluttaja. Taannoin keskimmäistä (tytärtä) opiskeluun muuttoavustaessani Kajaaniin kotteron kasettivalikoimassa oli mm. "Hittejä Hammondilla" Emme soittaneet, emmekä viskanneet Kiantajokeen🤣 Muistaakseni muutettava halusi Boney M. -hittejä; me "vähän nuoremmat" sitten jotakin muuta, kuten Priestiä ja Maidenia. Ei ollut riitoja popista tuolla retkuella. Esa Katajavuori on vastuuhenkilö tässä raiskauksesta Muokattu: 27. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Lapinlahden Linnut: Tapasin NAISEN. Soi kotteron radiosta kotimatkalla. Oiva kaanon, en ollut kuullut vuosiin. Hyvä mieliala valtasi raihnaisen vittuuntuneen semivanhuksen olomuodon.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään