Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Ja Loiri lainasi American-levyjen idiksen ... Mutta, ei pidä käsittää väärin, ite tykkään ihan valtavasti hyvin tehdyistä covereista, siis sellaisista missä on joku ihan uusi kulma. Jos esitetään yksi-yhteen vanha niin en nää mitään muuta idistä kun että jos uusi esittäjä on esimerkiksi huikeasti parempi laulaja.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Hyvät, uutta kulmaa tarjoavat coverit ovat OK. Nämä uudet autotune-versiot eivät ole. Huikeasti alkuperäistä paremmat laulajat ovat nykyään valitettavasti sukupuuttoon kuoleva lajiryhmä.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20241 vuosi Pete Seeger - What Did You Learn In School? Pelle Miljoona Mitä tänään koulussa opit Joku voisi sanoa, että näillä kahdella biece of musicilla on jotain yhteistä.
Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 20241 vuosi Klassikko Toinen vastaava Suomesta Muokattu: 18. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 20241 vuosi No, piti sitten lähteä levylaarille pitkällä setillä Persaukisten Sähketie Dire Straits/telegraph road siis Muokattu: 19. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 20241 vuosi Speden viihdekonglomeraatio sisältää useiden elokuvien lisäksi myös mainitsemisen arvoisia musiikki-esityksiä. Simo Salmisen "Alle lujaa" rainasta Pohjan Tähteet, Danny nahkahousuineen koivikossa "Seitsemän kertaa seitsemän" Noin Seitsemästä Veljeksestä. "Haaskalinnut saalistaa" on kyllä ehdoton helmi kaikessa kliseydessäänkin Speedy Gonzales-noin seitsemän veljeksen poika-kuvatuksesta. Haaskalinnut saalistaa Viikate-orkesteri on myöskin versioinut kappaleen. Tässäpä sekin verrokiksi Muokattu: 19. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 20241 vuosi Pojan Jazz Bass- hankinnan vuoksi piti laittaa netistä soittoon Charles Mingus "Ah Um". Vaihdan soittokaluston kyökkiradiosta (Tivoli) järeämpään settiin viihtymyselektroniikkaa olohuoneen puolella. Isävainaa soitteli näitä lapsuudessani kotona. Äijän levystö (mitä ei juonut) on velipojan huostassa. Muokattu: 19. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 20241 vuosi Uuden aikakauden progea Fishmans - Long Season yksi kappale on 35min lyhyt
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi Toinen varttitunti parhautta Bluesia Pieksämäen asemalla. Kuinka rakennetaan esitys.
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 20241 vuosi Jostakin kummasta syystä Mike Oldfieldin "Family Man" albumeineen lötkähti levylautaselle Näpit irti minusta
Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 20241 vuosi Nyt meni lävitse sydämeen. "Vain Elämää" - ja Marko Hietala esittää sen kappaleen jota olen lapsesta asti itkeny "Varpunen jouluaamuna" ennen itkin sitä " en mä ole lapseni, lintu tästä maasta, olen pieni veljesi tulin taivahasta" Mutta kun olen vieny linnuille ruokintaa, olen tätä kappaletta lauleskellu....ja nyt sitten ei itkusta tule loppua ollenkaan, "kiitollisna siemenen otan kyllä sulta, palkita Jumala tahtoo kerran sinua" Ja sitten siellä on 3 maailman komeimpia ukkeleita ( okei, Don Johnson, Clint ja Arska puuttuu ) mutta siis Costello ( näistä ihanin) , Marko Hietala - ja Ridge, ei hyvänen aika Muokattu: 22. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään