Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä biisi soi?

Featured Replies

• Viestejä 630
  • Katselut 48.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Viime viikon NBF23:ssa tekoäly oli luonnollisesti monen puhujan aiheena ja yhtenä tulokulmana tietty se, että voiko enää mihinkään luottaa. Mikko Hyppönen heitti esimerkkinä "There I runed it" -

• Suomalaiset päättivät varmistaa, ettei Ruotsi ainakaan voita Euroviisuja 😂

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Vain Elämäätä katon ja täytyy sanoa että Ilta kyllä osaa laulaa. En tiedä parempaa suomalaista laulajaa. Makujuttu joo, mutta monet teknisesti hyvät eivät vedä tunteella ja suurin osa niitä "vain tunnetta, ei taitoa" suomirock/pop-tyyppejä. 

Se oli joku Marco Hietalan /Nightwishin styke... en tunne alkuperäistä eikä tän jälkeen tarvikkaan. 

Kirjoitettu

^ ja mä taas en voi sietää, katsoin sen Iltan esityksen alun ja totesin että en halua kuunnella.
Ja sitten se joku kaljupääukkeli suorastaan raiskasi upean "Islander"-kappaleen, aiemmassa jaksossa.

Mutta mulla soi korvamatona "Häitä pidelly" kehittelin siihen alkuun itelleni sopivat sanat ( ja lauleskelen sitä ääneen pitäkää hulluna mutta sitähän mä olenkin...)
Muuttolinnut lentää aina pimeällä, pilvet on vaan kaunis kangastusvedessä, hetken aikaa kaikki oli mahdollista - mutta ei se ollut mua varten.
Mitäs tässä, nää on näitä, pidelly kyynelii pidelly säitä...ja tähän pitäisi kehitellä jatkoa, jotain että potkit mut pois mutta ketäs sä nyt kiusaat.... Kertosäkeeseen tulee ehdottomasti "fucking Rouva Häkkinen".

Kirjoitettu

Oih, tämä on yksi koskettavimmista joululauluista ikinä ja nyt olen sitä iteksenikin lauleskellut viedessäni niitä siemeniä ja muuta linturuokinnalle. Nyt vielä kun Marko Hietala sen vetää..
Aiemmin se itkukohta oli " en mä ole, lapseni, lintu tästä maasta, olen pieni veljesi tulin taivahasta"...mutta nyt näen siinä paljon paljon muutakin koskettavaa. Tätä en pysty kuivin silmin kuunteleen, ikinä.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

En ole ollut Haloo Helsinki-fani, paitsi se "Hulluuden Highway " on hieno, tämä kappale tuli varhaisaamuna ja ajattelin että on Jenni Vartiainen ...mutta aivan uudenlainen puoli Ellistä.
Aivan upea kappale ja varsinkin kun tämä " Kaikki päättyy kyyneliin"

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
herkistymisen aiheuttamat kirotusvirheet

Kirjoitettu

Mutta nämä herrat on mun suosikkejani ( toisen olen tavannu, ja toisen konserteissa )

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Poko Recordsin muinaisella promolevyllä "Kylmää Joulua" löytyvä Eppujen aivan räävitön versio "Heinillä härkien kaukalon"-aiheesta on ihan pakko kuulla ainakin kerran vuodessa.

Reskator!

Kirjoitettu

Oletteko kuunnelleen Radio Helsingin Rakkaudesta ohjelmaa? Vanhoja jaksoja löytyy Radio Helsingin nettisivuilta. Ohjelmassa Lasse Kurki soittaa tietyn tekijän tietyn albumin läpi ja kertoo tarinoita albumin ja sen biisien synnystä. Toisella tunnilla hän sitten soittaa musiikkia josta yhtye on saanut vaikutteita ja kolmannella tunnilla musiikkia joka on puolestaan saanut vaikutteita kyseisestä albumista. 

No viimeisen vuoden Lasse on sen sijaan pääosin käynyt ohjelmassaan läpi vuosi ja kuukausi kerrallaan kyseisen vuoden merkittävimpiä biisijulkaisuja kronologisesti. Mielenkiintoista sekin. Aloitti jostain 70-luvun alkupuolelta ja nyt ollaan 1992 tienoilla.

https://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/rakkaudesta/

Tallenteet kohdan On-Demand alla.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

• 5 weeks later...
Kirjoitettu

Kaivan napit korviin ja suoritan Billy Gibbonsin ja Neil Youngin uudet tuotokset. Niilon pumppuna Chrome Hearts.

edit. nämä siis ihan verkosta, ei 7"45rpm.

edit2 Billy lantratulla ZZ Topilla ei ihan vakuuttanut, mutta Neil on yhä änkyrä käppyrä 

Iso Muutos tulee.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pepe & Saimaa.  Tämä ihan 12" mustalta. Yle näytti dokkarin Pepestä ja perään keikan Saimaan, Kaartin soittokunnan ja kuoron keralla. Tämä vaatii ihan jo esiintyjien laajan skaalan vuoksi istahtamista "paremman äänetoiston" sweetspottiin.

Kirjoitettu

Tyttärellä on (taaskin) vähän huonoa elämää terveysosastolla, puhelinkeskustelun yhteydessä neiti mainitsi Bloodhound Gangin; soiteltiin sitten kimpassa luureissa one hit wonderia The bad touch no, näillä mennään. Mukavaa settiä välillä, en valita, kun voin olla avuksi." Hooray for the boobies" taisi olla albumin nimeämä

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.