Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Häränhäntäkastiketta ja halkoperuja Häntäpaloja painepadan korissa Muokattu: 8. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kalaa ostamassa Nygrenin Pirkkalan Citymarketin tiskiltä. Avajaiset ja piti olla maistiaisia yms. mutta kun kävin puoli kymmeneltä, ja vielä autonakunlatauslenkin jälkeen puoli yhdeltätoista - ei siellä luvattuja maistiaisia ollu. Sain kuitenkin mukaan hienoja kalatarra-arkkeja ja kalaruokarespti-vihkosia. Ja hyvää kalaruokaa. Tänään oli lohirullaa ja "fisherman´s pie" - tosihyvää nam! laitoin sinne lisäksi pienen nieriäpalan.. huomaa kiva servetti Olin asianmukaisesti paremmin pukeutuneena, eli nahkiais-huppari ja pipa. Myyjä tunnisti nahkiaiset ja syntyi jutustelua...kertoi että ei hän mitään nahkiaisista tiedä!! ja onnistui suututtamaan Nakkilan paistamon pojat kun oli luullu että kaikki nahkiaiset on vaan Nakkilasta ja näin niitä sitten markkinoitiin. Tultiin ( varmaankin ollut MIkko...) antaan erittäin vihaista palautetta. - välitän pahoittelut ja väärinkäsitykset ensi syksynä Nakkilaan - Muokattu: 11. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20233 vuotta Ah, retkievästä lihis sinapilla ja ketsupilla kuorrutettuna, ja kaffeta. Maistuu metsänreunassa lintujen laulua kuunnellessa kyllä maailman maukkaimmalta Muokattu: 12. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Nakkisoppaa, tällä kertaa poikkeuksellisen hyvää sellaista.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Itse tehtyjä pinaattilettuja joihin täytteenä puolukoita, sipulia, reajuustoa ja tonnikalaa.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Pinaattikeiton. Ei itse tekemää. Vaimo sekoitti jauheesta eilen illalla isomman erän kerralla pieniin kuppeihin. Jauhe ei vaimon tekemä. Jauheiden parasta ennen 11/2021 ja hyvin rokkaa edelleen. Muokattu: 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Härän hännän rääppeet ja pottupuuroa, mutta ei ihan vielä, perunat kun oli vielä kovia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään