Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä söit viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
28.4.2025 klo 16.42, Jopotuinen kirjoitti:

Taisivatkin lihat olla tällä kertaa jo pintaa sevemmältä toksisia, täytyy jatkossa vetää raja tuohon rikkivedyn ja mädäntyneen löyhkän väliin.

Aiheesta kolmanteen. Nelimahaisia kiusaa aika tavalla, kun paalainkone käärii peuranvasan paaliin. Tuosta muodostuu säilörehuun botuliinia. Karjasta voi kuolla isokin määrä lehmiä.

• Viestejä 1.9k
  • Katselut 155k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Elien aloin tehdä pussista italianpataa, mutta ei ollut siihen jauhelihaa eikä kananpalasia. Otin prepperijemmasta makrillia tomaattikastikkeessa ja löin sitä siihen. Aivan järkeyttävää paskaa tuli. J

• Geisha suklaakeksejä. Yhden. Paketillisen.

• Eilen illalla patonkia ja juustoa. Hain paikallisesta K-kauoasta paikallisen Halmeen leipomon leipoman vehnäpatongin ja testautin Ranskan vaihtarillamme. Vähän kummasteli kuoren rakennetta ja maistett

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Chorizo makkara pastaa, ostin vahingossa yhden mausteisemman version, no nyt on makua ruuassa... itselläni on hyvänä mittarina se kun alkaa nenä vuotamaan syödessä siitä tietää että on liikaa mausteita.

Kirjoitettu
3 hours ago, Jopotuinen said:

Kalakeittoa ja jestas, että fenkoli on joukossa hyvää!

Siemeniä vai fenkolin kimpaleita?

Kirjoitettu
2.5.2025 klo 09.50, concorde kirjoitti:

Aamupalaksi kahvia, munkin ja 2 voileipää

Kääk! mulla menisi kahffe ja munkki, tai kaffe ja 1 voileipä....

Mutta nyt paneroituja muikkuja. Uunilohi oli kyllä parempaa. Mutta +merkki jos ylipäätään syön jotain. Lasissa on ED-juomaa, näyttää vaan kivalta kuvassa, oikeesti join vettä.

kalaruokaa25%20vko18b.jpg?img=smaller

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^^ Siemeniä, mutta tuorettakin voisi sovittaa, taitaa olla miedompaa ja sitrusmaista. Ehkä molempia sitten. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Chorizopastaa ja salattia lounaaksi

Aikamoinen sattuma että concordellakin chorizo pastaa samana päivänä, mulla ei kylläkään ollut salaattia, oliko vielä Lidlin chorizo makkaraa vai jotain laadukkaampaa?

Kirjoitettu

Musta se Lidlin chorizo on yllättävän hyvää. En mikään nakkiexpertti ole mutta ei ole parempaakaan tullut vastaan. Lidlin makkaroista ja juustoista muutenkin tykkään. Lihat sitten on takuusitkeitä monesti. Paitsi kana

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Oliko nyt kyse Liiterin tuore chorizo vai siitä tönköstä? Pistin viimeksi altaassa merkille tuon tuoreversion.
Tönkköä olen tarjonnut silputtuna pitsan tuunauksessa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Suunnitelmissa tehdä seuraavaksi grillissä, jos edes tuonne  partsille tarkenee rillailemaan, ohuen ohuita kasleriviipaleita ja sellainen emmentaaliviipaleen kanssa paahtoleipien väliin, ehkä jotain Liiterin suolakurkkua yms. salaatinlehden ja tomaattiviipaleen lisäksi. 

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Oliko nyt kyse Liiterin tuore chorizo vai siitä tönköstä? Pistin viimeksi altaassa merkille tuon tuoreversion.
Tönkköä olen tarjonnut silputtuna pitsan tuunauksessa.

Lidl chorizo mä olen ostanut tätä, en tiedä onko tuo sitten tönkköä vai tuoretta kun en ole muunlaisia nähnyt.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.