Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi 28.4.2025 klo 16.42, Jopotuinen kirjoitti: Taisivatkin lihat olla tällä kertaa jo pintaa sevemmältä toksisia, täytyy jatkossa vetää raja tuohon rikkivedyn ja mädäntyneen löyhkän väliin. Aiheesta kolmanteen. Nelimahaisia kiusaa aika tavalla, kun paalainkone käärii peuranvasan paaliin. Tuosta muodostuu säilörehuun botuliinia. Karjasta voi kuolla isokin määrä lehmiä.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kalakeittoa ja jestas, että fenkoli on joukossa hyvää!
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Chorizo makkara pastaa, ostin vahingossa yhden mausteisemman version, no nyt on makua ruuassa... itselläni on hyvänä mittarina se kun alkaa nenä vuotamaan syödessä siitä tietää että on liikaa mausteita.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi 3 hours ago, Jopotuinen said: Kalakeittoa ja jestas, että fenkoli on joukossa hyvää! Siemeniä vai fenkolin kimpaleita?
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi 2.5.2025 klo 09.50, concorde kirjoitti: Aamupalaksi kahvia, munkin ja 2 voileipää Kääk! mulla menisi kahffe ja munkki, tai kaffe ja 1 voileipä.... Mutta nyt paneroituja muikkuja. Uunilohi oli kyllä parempaa. Mutta +merkki jos ylipäätään syön jotain. Lasissa on ED-juomaa, näyttää vaan kivalta kuvassa, oikeesti join vettä.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^^ Siemeniä, mutta tuorettakin voisi sovittaa, taitaa olla miedompaa ja sitrusmaista. Ehkä molempia sitten. Muokattu: 7. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi 8 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Chorizopastaa ja salattia lounaaksi Aikamoinen sattuma että concordellakin chorizo pastaa samana päivänä, mulla ei kylläkään ollut salaattia, oliko vielä Lidlin chorizo makkaraa vai jotain laadukkaampaa?
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Paikallinen Padel-halli tarjos. Yks meidän vakkari-lounaspaikoista. Tuolla on hyvä lounas.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Musta se Lidlin chorizo on yllättävän hyvää. En mikään nakkiexpertti ole mutta ei ole parempaakaan tullut vastaan. Lidlin makkaroista ja juustoista muutenkin tykkään. Lihat sitten on takuusitkeitä monesti. Paitsi kana
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo kyllä mullekin maistuu, on vaan harvakseltaan tarjolla, lidli kun harrastaa näitä teemaviikko juttuja.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Oliko nyt kyse Liiterin tuore chorizo vai siitä tönköstä? Pistin viimeksi altaassa merkille tuon tuoreversion. Tönkköä olen tarjonnut silputtuna pitsan tuunauksessa.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Suunnitelmissa tehdä seuraavaksi grillissä, jos edes tuonne partsille tarkenee rillailemaan, ohuen ohuita kasleriviipaleita ja sellainen emmentaaliviipaleen kanssa paahtoleipien väliin, ehkä jotain Liiterin suolakurkkua yms. salaatinlehden ja tomaattiviipaleen lisäksi.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Oliko nyt kyse Liiterin tuore chorizo vai siitä tönköstä? Pistin viimeksi altaassa merkille tuon tuoreversion. Tönkköä olen tarjonnut silputtuna pitsan tuunauksessa. Lidl chorizo mä olen ostanut tätä, en tiedä onko tuo sitten tönkköä vai tuoretta kun en ole muunlaisia nähnyt.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään