Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20241 vuosi 3 hours ago, VesaP said: Sheivasin (omat) koivet. Just soveliasta toimintaa +50v äijälle. Ei tommosta saa kertoa ilman sisältövaroitusta!1!!!
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi 10 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Ei tommosta saa kertoa ilman sisältövaroitusta!1!!! K16 ?
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Lähdin kuntosalille. 56 min takana. Kohta kaupan kautta kotiin. Nopeasti saa näitä viestejä laittaa ettei tule liian pitkä tauko sarjojen välissä 😀
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi ^Rupee voimannostajaksi, pitävät 15-30 min taukoja sarjojen välissä ... ainakin jotkut...kuulema.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Hah, no niitä tuntuu olevan saleilla paljon! Jengi vaikuttaa istuvan puhelimensa ääressä koko ajan ja pitkään. Itse pidän 2 minuutin taukoja. Joskus lyhyempiä.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20241 vuosi Joo, mä olen jostain itseäni sivistänyt että 3 min olisi "paras", mutta ite en jaksa pitää minuutinkaan taukoja, varsinkaan talvella, ulkona kun treenaan. Ratkaissut ongelman siten nykyisin että teen vaan yhden sarjan joka liikettä... joskus palaan uudelle "kierrokselle".
Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 20241 vuosi ^^ aikoinaan kun salilla kävin, naiset istui niillä reisipenkeillä ja luki lehtiä. Ei ollut vielä älykännyköitä. Mä tein sarjojen välillä vatsa- tai selkälihasliikkeitä, tauot oli sitä että siirryit toiseen paikkaan. Mutta lopetin myös hienon "Tiede&Luonto" lehden tilauksen, maksoin ensi vuoden tilauksen. Siis kun tilasin ekaa kertaa, lehti ( 8 numeroa vuodessa) maksoi jotain 50e....viime vuonna oli 70e ja nyt 85e. Olisin jatkanut tilausta, mutta työttömälle aika kallis.
Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kun peruutat kestotilauksen, niin kohta lähestyvät 50€ tarjouksella. Kestotilauksen ja irtonumeroiden ALV on ollut 24% / 10% jollei ole nyt sitten muuttunut. Kestotilauksen tarjoushintaa verrataan aina normaalihintaisten irtonumeroiden hintaan joka on painettu siihen lehtien kanteen. Käytännössä irtonumerot myydään kuitenkin tyyppiä 50..70% alennuksella "tutustumistarjouksena" tjsp. Tuosta kun nopsaan laskee irtolehtien tarjoushinnan ja vuositilaushinnan, niin irtonumeroiden ostaminen onkin kestotilaamista halvempi vaihtoehto. Silloin se ei vain tule luukusta muutamaa päivää ennen irtomyynnin alkamista. Jotenkin näin. Muokattu: 2. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 20241 vuosi ^ no niinpä muuten irtonumeron hinta onkin tuossa, en ole ikinä huomannu, 14.90e. Tässä vaan on pakko karsia menoja. Tiede&Luonto on tosi hieno lehti ja upeita luontokuvia, ja julkaisivat mun lokinpoikaskuviakin puolen sivun kokoisena. BirdLifen vuosilahjoituksen 35e voi kyllä pitää, samoin kun Linnut-lehden.
Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Sahasin ja pilkoin mökin pyöröhirsistä polttopuita. Niistä tulikin oikeinkin hyviä mökkiklapeja, voi taas pitää takkatulia Vielä jäi kolme pötkylää palasteltavaksi, mutta ensi kesänä sitten.
Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20241 vuosi Weberin peltipönttö <300°, kivi sähköuunissa pohjalämpöä keräämässä. Vähän jännittää...
Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Sahasin ja pilkoin mökin pyöröhirsistä polttopuita. Kannattaa jättää vähän kattoa ja pari seinää tuulensuojaksi. 😁
Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Laulussa hevoset söi tallinsa seiniä, mutta Jopo se lämmitteli töllinsä seinillä Noi palat jäivät yli, kun laajensin terassia 2002 ja sahasin silloin alkuperäisen terassin edessä olleet pötkylät, että saatiin yhtenäinen ala. Ovat olleet jemmassa talon alla, että kun joskus klapien hinta nousee, niin sitte! Ei siis liity putkien läpivetoon Muokattu: 7. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 20241 vuosi Vahasin rouvan auton. Eiköhän tolla kehtaa hänet päästää ajamaan töihin...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään