Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Nii että talkoissakin mitataan suoritusta ? 🤔

Lapionvarressa "askelmittarit" 😀

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Nii että talkoissakin mitataan suoritusta ? 🤔

Kisu mittaa kaikessa suorituksen, pitää olla paras, aina, kaikessa. :)

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Kissat hereillä? Nyt iltasella?

Joo, ei siellä ihan iltaan asti voi olla kun menee kuudelta kiinni mutta auringon pikkuhiljaa laskiessa nähtiin kyllä iso määrä eri kisuolentoja. Amorintiikeritkin leikki herraa ja rouvaa kiehnäten keskenään. On ne, kissoja.

Edit: Ja nyt viimesin tekosi tilata ruokaa. "Jättiburger" tulee ittelle, 400g jotain jaloa kuollutta lihaa, pekonia jne. Ranskalaiset lisukkeeksi. 56,80e kotiinkannettuna. No, "Herrantasku juustoperunoilla" sisältyy tuohon hintaan kyllä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
1 minuutti sitten, VesaP kirjoitti:

Joo sitä mäkin vähän nauroin mutta nyt on Kisu annettava sulle plussaa siitä, että vaikutti siltä ettei tän nuoren neidin suoritus ollut hänen mielestään "hölkkää" tai muutoin vähäteltyä suorittamista tai väärin tehtyä.

Kirjoitettu
4 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Joo, ei siellä ihan iltaan asti voi olla kun menee kuudelta kiinni mutta auringon pikkuhiljaa laskiessa nähtiin kyllä iso määrä eri kisuolentoja. Amorintiikeritkin leikki herraa ja rouvaa kiehnäten keskenään. On ne, kissoja.

Edit: Ja nyt viimesin tekosi tilata ruokaa. "Jättiburger" tulee ittelle, 400g jotain jaloa kuollutta lihaa, pekonia jne. Ranskalaiset lisukkeeksi. 56,80e kotiinkannettuna. No, "Herrantasku juustoperunoilla" sisältyy tuohon hintaan kyllä.

Siis mikä tää ruokatilaus oli? Mistä tuollaisen annoksen saa? Sä kuulostat siltä, että pystyisit kepittää kertaistumalta Kaion kipsan yli 1500 gramman kebabrullan.

Kirjoitettu
19 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

:D  no olen tässä vuodesta 2018 ollu se ahkerin lapioija - tosin tänä vuonna kylkiluu- ja lihasvamma rajoittanu.
Kiviämpäreitä en jaksa kantaa, moni minua iäkkäämpi nainen kantaa kahtakin ämpäriä, mä pystyn kantaan puolikkaita ämpäreitä ja siitä ei ole hyötyä joten keskityn lapioimiseen. Ämpäreitten kannossa myös jalkavamma rajoittaa.
Mutta kävin kuitenkin osallistumassa ja vähän tekemässä, oli se pyöräily paikalle myös aika rasittava, menomatka ylämäkiä ja kova vastatuuli.

No, lintutarkkailussa olen aloittelija ja se on semmoista leppoisaa harrastusta, jos opin jotain niin fine mutta en todellakaan ole....kuin aloittelija. Lintukuvauskin on jatkuvaa harjoittelua, vaikka aika hyvin olen jo nyt oppinu...

Kirjoitettu

^Mä Lahdessa 120cm kebabrullamainoksen... siinä olis mättö. Nykyään meinaa haljeta kun syö yhden normirullan. Joskus vanhaan hyvään aikaa vedin usein 2...  täytyykin kaivaa toi roskaruokaketju ja herätellä

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Siis mikä tää ruokatilaus oli? Mistä tuollaisen annoksen saa? Sä kuulostat siltä, että pystyisit kepittää kertaistumalta Kaion kipsan yli 1500 gramman kebabrullan.

Siis mulle hampurilainen ja vaimolle herrantasku pihvi juustoperunoilla. En siis itse syönyt molempia. 😵‍💫 Klaukkalan Ararat niminen paikallinen ravintola. Tekevät perusmättöä parempaa mättöä vaikka tuommonen kebabpizzeria periaatteessa onkin. Pizzatkin voittaa muiden firmojen pitsat satanolla

Edit: mut joo, luulisin pystyväni myös 1.5kg rullaankin jos olis pakko.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.