Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20232 vuotta No vihdoinkin sain aikaseen kirjoittaa raakaversion, juttu "Lintuviestiin". No nimenomaan pyydetään että olisiko jotain kokemusta tms. jonka voisi jakaa. Kirjoitin oman harrastukseni alusta ja mitä hienoja kokemuksia on ollu. Kuvia lisänä. - pitää vielä kirjoitaa puhtaaksi ja valita kuvat -
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Laitoin Postnordin CEO:lle palautetta sähköpostilla ja tiedustelin miksi eivät pakettia toimita. Toivottavasti ei mene roskapostilaatikkoon. Se on kuitenkin mun paketti, mitä siellä hautovat.
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta "Jopo F-keskustelusta moro. Mietin tässä, että mitä sä haudot? Se on kuitenkin mun paketti"
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ 2 kertaa on käynyt niin että tulee ilmoitus "paketin toimittaminen keskeytetty" ja syynä puutteellinen osoite. No toisesta ehdin saada rahat takaisin ( tosin ei lähettäjä, vaan ebay)...paketti tuli postin koodilla. Koska case closed, niin ...annoin olla. Sama kävi eilen, paketti tuli ihan eri koodilla kun alunperin, postiluukusta.
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tuota pakettilogistiikkaa tuli tarkasteltua sisältä päin 8 vuotta softatoimittajan roolissa, niin voin kertoa, että relabeling (uudelleentarroittaminen) on hyvinkin yleistä. Seurannan toki pitäisi yleisesti toimia molemmilla. Esim Bring tekee sitä paljon. ja Postikin jonkin verran
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Muistan hyvin tapauksen, jossa jonkun onnettoman paketti joutui looppiin ja paketti matkasi loputtomasti Liedon jonkin toisen solmukohdan väliä Siellä oli ilmeisesti käytetty vanhaa laatikkoa jossa jokin vanha viivakoodi, siitä alkanut järjestelmän sisäinen ping pong. Postista valittelivat, etteivät oikein mahda sille mitään, kun kaikki menee automaattisesti. Olisi pitänyt saada paketti hetkiseksi fyysisesti haltuun ja poistaa se virheellinen lappu. Jotenkin näin se ilmeisesti. Itse laitan aina peittoteipit vanhojen koodien päälle varoksi, jos sellaisia paketissa on. Muokattu: 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Eniten minua huolestuttaa tässä nämä neljä viimeisintä vaihetta ja tuo looppi mahdollisuus. Mutta ehkäpä tuossa on ollut vain kyse sisäisestä lajittelusta. Tuossa ajassa olisin nuo kipaissut tuolta jo vaikka fillarilla, mutku siellä paketissa on ne puuttuvat osat Muokattu: 4. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Poistin Twitter-tilini. Paskaako siellä enää hengaa, muuttunut paljon, kaverit lähteneet
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Lounaspitsat tilaukseen. Itselle tuplapepperoni + tuplabeef&roast jauheliha. Seurannan mukaan kaartaa kohta lähetti pihaan...
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Piipahdin erään veneilevän jäsenen innostamassa tämmösessä näyttelyssä, kun on kasattu erilaisia juttuja vesillä liikkumiseen liittyen, kun on tuossa ihan kivenheiton päässä. Ja noloahan se olisi jos ei siellä olisi käynyt ja joiku kysyy. Että osattiin sitä meidänkin kylillä muinoin. Osa kuvan moottoreista on valmistettu tuossa niin ikään parissakin eri paikassa ja nekin kivenheiton päässä. Koneet oli upeita, luulen etä käyn vielä joku toinen päivä santsaamassa. Alkupään moottoreissa oli tuo venttiilikoneisto kokonaan moottorin ulkopuolella. Venttiilivälyksen säätö mahto olla kätevää Tuossa on läjässä moottoreita, kun oli mun nuoruudessa vielä ihan täydessä käytössä! Enkä tarkoita nuita perämoottoreita. Kuvassa näkyvä purkkari, parkkilaiva Warma, on viimeisiä täällä valmistuneita puualuksia, tämä laskettiin merille marraskuussa 1921 ja valmistui elokuussa 1922
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta Melkein viimenen tekoni... Aiheutin rullallisella leveää kirurginteippiä kantapäähän suurennoksen ja uunitin ajokenkiä vielä. NYT tuntu että kantakuppi leveni oikeesti ja jalka kestänee nyt kenkää. Täytyy käydä koeajaa kunnolla asap.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään