Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Itseasiassa havaitsin aamulla olevani liemessä. Tuota kun olikin valunut pöydänreunan yli ja aterinlaatikon pohja lainehti. Kuivattelin kyllä, mutta selkeät evidenssit jäi. Ammattimiehet ostavat vain lasipulloja, joita säilytetään pöydän- tai sängynjalan vieressä.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 27.7.2023 klo 20.09, Jopotuinen kirjoitti: ^^ Tutkijat ovat nyt pettyneitä sinuun Mitäh?! Junalla...no kas kun ei ratikalla. No talvella jouduin kerran meneen töihin linja-autolla... mutta ei herrajumala ensin jonnekin juna-asemalle...mä meen taksilla. Pyyhin lattioita ja pintoja, imuroin, kävin kaupoissa ja paketteja hakeen, luin+ katselin Hannu Hautalan "Sata parasta" kirjan, laitoin valmiiksi salaatit...heräsin päiväunilta.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Nyt en muista Austinin käyttämää, mutta jotenkin tuo ei enteile mitenkään hyvää... I
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Jaa toi... vieläköhän tuo mahtaisi toimia, mihinkähän se...
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja @Kisu Viittasin tuohon haastattelututkimukseen...
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 21 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Ei sulla satu oleen sellasta tyhjö-viini-pumppua? Ite hankin joskus sellasen kun kaveri yllytti, sillä laitetaan pulloon siis kumikorkki ja pumpulla vedetään ilmat pois. Säilyy virallisesti oliko se nyt päivän, huhu kertoo että jos pumppaile päivittäin niin vikkokin menee tuosta vaan. Ostin, säilyy useamman päivän eikä sitä päivittäin tarvi pumpata vaan käytön jälkeen. Ostin myös shamppanjapullolle sellaisen korkin että kuplat säilyy. Säilyy muutaman päivän ( tai siis senverta kun käyttöä on)
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 21 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Kyllä hän näkee, koska kummithan on siellä alttarilla pitämässä kättään kummilapsen pään päällä , kun pappi vetää herrasiunaata. Nimim 5/5 kummilapsista "hoideltuna" Niin siis se kastetilaisuus, olin ja olen ns. sylikummi. Täss on siis kyse ripille pääsystä, Helsingissä Johanneksen kirkossa. Kummityttö ei takuulla näe tai huomioi keitä siellä takapenkeillä istuu. Jopolle, näissä kaikki vastaukset on samanarvoisia. Muokattu: 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^Se huomaa lahjoituksen... toki jos saat jotenkin keinoteltua esim. rahakirjekuoren tuonne muuten vaan, kaikki on anteeksi annettu. Kummi vissiin antaa jotain ristejä tms. kummilapselle. Mä en ole kun yhden lapsen kummi ja siinäkin ei-sylikummi. Annoin rippijuhlissa lahjaksi linkkuveitsen, ihan arvokas Leatherman (ei monitoimityökalu vaan veitsi), mutta silti sain outoa palautetta, paitsi itse kummilapselta.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Tein mulle itselle profiilin Ken-kuvan, koska mailma ei ole valmis mun barbiekuvaan.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 19 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Niin siis se kastetilaisuus, olin ja olen ns. sylikummi. Täss on siis kyse ripille pääsystä, Nimenomaan. [snip eka google-hitti] Lainaa Konfirmaation kulku Konfirmoitava pukeutuu valkoiseen albaan. Konfirmoitavat menevät kulkueena kirkkoon. He menevät istumaan kirkon etuosaan. Pappi pyytää konfirmoitavat alttarin ääreen. He lausuvat uskontunnustuksen yhdessä seurakunnan kanssa. Sen jälkeen pappi kysyy, tahtovatko konfirmoitavat osoittaa uskon elämässään. He vastaavat: ”Tahdon.” Konfirmoitavat polvistuvat alttarin ääreen siunaamista varten. Papin kanssa siunaamassa voivat olla kummit. He panevat kätensä siunattavan pään päälle. Pappi sanoo: ”Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.” Konfirmaatioon kuuluu ehtoollisen vietto.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Mökin sivusta on päässyt vähän ruohottumaan... Kyllä siitä hyvä vielä tulee. Ihan ok siitä tuli.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vui että on siistiä! Meidän seinustaa en kehtaa... ai nii, sieltäkin pitäisi se salaojaputki kaivaa ylös ja laittaa uusi, on varmaan jo ihan tukossa. Voiskohan (tulevan)keittiön kaatoaltaan ja APK:n liittää samaan tuubiin ja päättää kivipesään? Yhteistä taivalta nuille ei tulisi kuin pari metriä hyvällä kaadolla. Muokattu: 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Vaihdoin luuriin suurikontrastiset näppäimet. Musta teksti keltasella pohjalla, jos vaikka lisäisi osumatarkkuutta.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: ^Se huomaa lahjoituksen... toki jos saat jotenkin keinoteltua esim. rahakirjekuoren tuonne muuten vaan, kaikki on anteeksi annettu. Kummi vissiin antaa jotain ristejä tms. kummilapselle. Mä en ole kun yhden lapsen kummi ja siinäkin ei-sylikummi. Annoin rippijuhlissa lahjaksi linkkuveitsen, ihan arvokas Leatherman (ei monitoimityökalu vaan veitsi), mutta silti sain outoa palautetta, paitsi itse kummilapselta. No meinaan viedä rahakirjekuoren( ## miten on vaikeeta kirjoittaa ilman oikean käden keskisormea, ne pitää etusormella....) omalla autolla en Helsingin keskustaan lähde, kummitädin (veljeni) perheen luo ja lähdetään.....liian kiire ekä välttämättä löydä perille... Miksi ei voi olla rippiäiset kesällä? Muokattu: 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe keskisormen takia....
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Pesin ton esiin kaivetun raatopyörän, Nopsa Picnic. Siitähän tulikin Kääriän metallivihree, aika hieno. Uskoisin, että sen arvo pompsahti just nyt Näyttäisi tuossa olevan vielä paikallaan nuo ketjusuojuksen sininen suojafolio, että uuden veroinenhan se sitten Muokattu: 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään