Kirjoitettu 8. Toukokuuta8. Touko Kirjoittaja Meillä Rouva ajellut koko talven 0 kg painoisella virtuaalipyörällä. Reissujen määrä ja pituudet vain kasvoi kevättä kohden mennessä, mutta nyt on laskeutunut syvä hiljaisuus 😀Ehkäpä johtuu vain huoltoukon ja sen vitutuksen center lock avaimen puuttumisesta 🤔 Muokattu: 8. Toukokuuta8. Touko, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 10. Toukokuuta10. Touko Lopetin valittamisen ja pihatyöt kun huomasin että foorumi jälleen toimii. Äitienpäivä pelastettu!! Kaikkien foorumien äiti!!
Kirjoitettu 11. Toukokuuta11. Touko 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:Pyydystin, siivosin, savustin ja söin - Lahnan.Oi nam. Savulahna on mainio eväs. Kokeile huviksesi madetta savuun, Muokattu: 11. Toukokuuta11. Touko, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 11. Toukokuuta11. Touko 4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:Ajoin raitsikkaspåralla pummimatkan!roistoryöväriradikaalihäiriöpummi🤣 Muokattu: 11. Toukokuuta11. Touko, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Tilasin 25v palvelusvuosilahjan jonka firma kustantaa. Pitkään on samassa talossa tullut konetta naputeltua. Ja aika saatanan monet YT:t läpäisty voittajana vuosien saatossa, varmaan toistakymmentä jo eikä loppua näy ja jengiä kannettu ulos ovista ja ikkunoista karmien täydeltä. Muokattu: 12. Toukokuuta12. Touko, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Eiku teräsIittalaa. Kulhomallista, ei ranteeseen. Vaan kaappiin pölyttymään.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Jaa-a, mulla tulee 28 vuotta täyteen ja jonku vitun pinssin sain joskus. Saatiin joskus hupparit firman logolla, vaan mäpä en saanut kun tilasin kuulema liian aikaisin. Sitten vaan leviteltiin käsiä.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Oman uran vaiheita miettiessä huomannut YT jutuissa sen että niissä on aika hyvin siivottu tapavalittajat-työnvieroksujat tai muuten kuvioon huonosti sopivat tyypit pois. Joskus on lähtenyt rautaista ammattilaista mutta heillä ollut taakkana erittäin hankala luonne tms. Oma lähtö pitkäaikaisesta pestistä kulminoitui puuttuvaan kelpuutukseen, olin ite aiemmin kieltäytynyt ko. kurssista. Toki tässä(kin) oli onnellinen loppu kun hommat olis loppunut anyway niin pääsin hallitusti miettimään jatkoa. Näyttää olevan tuolla maailman suurimmassa Suomalaisessa kallislentoyhtiössä jatkuva puhdistus vuodesta toiseen, sielläkin vaan vanhat kollegat pysyvät aika mukavasti kun ovat hyviä työmiehiä/naisia. Joku sielläkin tajuaa ettei kaikkia vanhoja kantoja kannata kaivaa pois. Pelkillä pojuilla homma ei toimi vaikka ne pää märkänä tekis just mitä käsketään.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Se klassinen nelikenttä, jossaVasen alakulma: huono ammattilainen ja vielä idioottiOikea alakulma: huono ammattilainen, mutta huipputyyppi Vasen yläkulma: Huippuammattilanen, mutta idioottiOikea yläkulma: huippuammattilainen ja huipputyyppiVasen ala ja oikea ylä ovat firmalle helppoja. Toinen pidetään ja toiselle monoa.Mutta sitten oikea ala ja vasen ylä ovatkin sitten eri juttu.Osaamaton, mutta hyvä tyyppi (hyvä asenne oppimiseen) voidaan ehkä aina pelastaa, mutta huippuammattilainen, jolla on asenneongelma suuntaan tai toiseen voikon olla haasvtaamapi case. Molempiin on johtamistyökaluja, mutta erilaisia.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Niissä yyteessä missä mä oon ollut, ne hyvät tyypit joilla on vientiä ja joille johto ei erikseen vinkkaa että älä mee, laittaa cv:n ekana kuntoon ja nostaa kytkintä ennen kuin neuvottelut on ohi. Siitä sitten seuraa, että muutama huonompi tyyppi pelastuu. Varsinkin jos on neuvoteltu takaisinotto.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko Sellaisia hommia ei taida enää oikein enää olla olemassa, joissa varmuudella välttyisi yt-kierroksilta. Nykyään kun niitä toimia tehdään jo kunta- ja valtiosektorillakin. Ennen ne virat olivat työntekijän niin halutessa eläkevirkoja.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta12. Touko ^^Juuri noin. Mun pitkän uran salaisuus on pitkälti "mä oon vaan töissä täällä"-asenne. Ei se sitä sano ettenkö jostain hommasta tykkäis tai välillä innostuisi, mut hyvistä tyypeistä meiltä on lähteneet ne, jotka ei kestäneet heille tarjottuja apinanhommia.Vanhat hyvät virat olivat jopa sellaisia että ilman virkarikosta ei voitu erottaa. Mullakin oli joskus virka, etin kaikkia ihme sääntöjä, esim. virkamiestä ei saa kuvata ilman sen lupaa ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta minimituomio on ehdotonta vankeutta... jos joku vaikka ei päästä vessaan (riippumatta onko itse siellä asialla) niin häkki heilahtaa 😁 Muokattu: 12. Toukokuuta12. Touko, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään