Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Meillä Rouva ajellut koko talven 0 kg painoisella virtuaalipyörällä. Reissujen määrä ja pituudet vain kasvoi kevättä kohden mennessä, mutta nyt on laskeutunut syvä hiljaisuus 😀

Ehkäpä johtuu vain huoltoukon ja sen vitutuksen center lock avaimen puuttumisesta 🤔

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Pyydystin, siivosin, savustin ja söin - Lahnan.

Oi nam. Savulahna on mainio eväs. Kokeile huviksesi madetta savuun,

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:

Ajoin raitsikkaspåralla pummimatkan!

roistoryöväriradikaalihäiriöpummi🤣

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Tilasin 25v palvelusvuosilahjan jonka firma kustantaa. Pitkään on samassa talossa tullut konetta naputeltua. Ja aika saatanan monet YT:t läpäisty voittajana vuosien saatossa, varmaan toistakymmentä jo eikä loppua näy ja jengiä kannettu ulos ovista ja ikkunoista karmien täydeltä.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Jaa-a, mulla tulee 28 vuotta täyteen ja jonku vitun pinssin sain joskus. Saatiin joskus hupparit firman logolla, vaan mäpä en saanut kun tilasin kuulema liian aikaisin. Sitten vaan leviteltiin käsiä.

Kirjoitettu

Oman uran vaiheita miettiessä huomannut YT jutuissa sen että niissä on aika hyvin siivottu tapavalittajat-työnvieroksujat tai muuten kuvioon huonosti sopivat tyypit pois. Joskus on lähtenyt rautaista ammattilaista mutta heillä ollut taakkana erittäin hankala luonne tms.

Oma lähtö pitkäaikaisesta pestistä kulminoitui puuttuvaan kelpuutukseen, olin ite aiemmin kieltäytynyt ko. kurssista. Toki tässä(kin) oli onnellinen loppu kun hommat olis loppunut anyway niin pääsin hallitusti miettimään jatkoa.

Näyttää olevan tuolla maailman suurimmassa Suomalaisessa kallislentoyhtiössä jatkuva puhdistus vuodesta toiseen, sielläkin vaan vanhat kollegat pysyvät aika mukavasti kun ovat hyviä työmiehiä/naisia. Joku sielläkin tajuaa ettei kaikkia vanhoja kantoja kannata kaivaa pois. Pelkillä pojuilla homma ei toimi vaikka ne pää märkänä tekis just mitä käsketään.

Kirjoitettu

Se klassinen nelikenttä, jossa

Vasen alakulma: huono ammattilainen ja vielä idiootti
Oikea alakulma: huono ammattilainen, mutta huipputyyppi
Vasen yläkulma: Huippuammattilanen, mutta idiootti
Oikea yläkulma: huippuammattilainen ja huipputyyppi

Vasen ala ja oikea ylä ovat firmalle helppoja. Toinen pidetään ja toiselle monoa.
Mutta sitten oikea ala ja vasen ylä ovatkin sitten eri juttu.

Osaamaton, mutta hyvä tyyppi (hyvä asenne oppimiseen) voidaan ehkä aina pelastaa, mutta huippuammattilainen, jolla on asenneongelma suuntaan tai toiseen voikon olla haasvtaamapi case. Molempiin on johtamistyökaluja, mutta erilaisia.

Kirjoitettu

Niissä yyteessä missä mä oon ollut, ne hyvät tyypit joilla on vientiä ja joille johto ei erikseen vinkkaa että älä mee, laittaa cv:n ekana kuntoon ja nostaa kytkintä ennen kuin neuvottelut on ohi. Siitä sitten seuraa, että muutama huonompi tyyppi pelastuu. Varsinkin jos on neuvoteltu takaisinotto.

Kirjoitettu

Sellaisia hommia ei taida enää oikein enää olla olemassa, joissa varmuudella välttyisi yt-kierroksilta. Nykyään kun niitä toimia tehdään jo kunta- ja valtiosektorillakin. Ennen ne virat olivat työntekijän niin halutessa eläkevirkoja.

Kirjoitettu

^^Juuri noin. Mun pitkän uran salaisuus on pitkälti "mä oon vaan töissä täällä"-asenne. Ei se sitä sano ettenkö jostain hommasta tykkäis tai välillä innostuisi, mut hyvistä tyypeistä meiltä on lähteneet ne, jotka ei kestäneet heille tarjottuja apinanhommia.

Vanhat hyvät virat olivat jopa sellaisia että ilman virkarikosta ei voitu erottaa. Mullakin oli joskus virka, etin kaikkia ihme sääntöjä, esim. virkamiestä ei saa kuvata ilman sen lupaa ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta minimituomio on ehdotonta vankeutta... jos joku vaikka ei päästä vessaan (riippumatta onko itse siellä asialla) niin häkki heilahtaa 😁

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.