Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi Ja juu noita Amazoneja, Alibaboja, Temuja tai muita kiina krääsä shoppeja en käytä, ennemmin ostan 5x hinnalla vaikka sitten Suomesta kuin noista, kerran olen tilannut puhelimen Kiinasta kun sen muka sai halvalla sieltä, ensin meni kuukausi rahdissa ja sitten se jäi vielä tulliin, rahallinen säästö 40€... onneks siitä hajosi näyttö niin ei kannattanut alkaa lähettelemään takasin korjaukseen, olis menny varmaan useampi kuukausi ja kauhee tappelu päälle.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20251 vuosi Sama kaapeli aiemminkin. Silkkaa vanhuuttaan tai alkujaankin heikkolaatuisuudesta kyse.
Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Sama kaapeli aiemminkin. Silkkaa vanhuuttaan tai alkujaankin heikkolaatuisuudesta kyse. Voi olla, tosin Ruotsin poliisi tutkii sabotaasina... 2016 laskettu piuha kuitenkin, eli ikäloppu. Eikä kestä ankkurilla naaraamista, eli heikkoa tekoa myöskin. edit. ei ole poikki, ulkoinen vaurio silti, saattaa olla edellisen pieksännän jäljiltä. Muokattu: 21. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Paavi on kriittisessä tilassa. Keuhkokuume tuossa iässä ei yleensä ole hyvä homma. Taitaa olla konklaavilla työrupeama tiedossa piakkoin.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi No just sitten ....mulla on lääkäriaika 18.3. klo 8.10 ( pitää kyllä herätyskello laittaa...) ja se on erittäin tärkeä käynti. Kas työkkäristä tuli kutsu samalle päivälle tapaamiseen jonnekin Tampereen toimipisteeseen 15km täältä, ysiltä. Eli ei onnistu. Että keskustellaan työnhakutoiveistani ja koulutuksesta...jos et pääse saapumaan soita etukäteen tähän numeroon...no soitin, virkailija ei voinut oikein ottaa kantaa, kerroin olevani sairauslomalla ja en nyt lääkärikäynnin takia pääse tuleen...ihmettelin miksei asiaa voi Pirkkalassa hoitaa? on kuulemma "Tampereen seudun" aluetta. Ei myöskään pystynyt ottaan kantaa soittaako se "mun asiaani hoitava" henkilö, tuleeko tekstiviesti vai kirje. Ja tämä on se asia kun on nostanu verenpaineeni aika korkeisiin lukemiin.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi "Paavi on kriittisessä tilassa. Keuhkokuume tuossa iässä ei yleensä ole hyvä homma. Taitaa olla konklaavilla työrupeama tiedossa piakkoin." Aika maanläheinen ratkaisu, että hakeutuu tehohoitoon. Ilmeisesti tietää, että Pietari ei päästä läpi. Vai ? Muokattu: 25. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi 25.2.2025 klo 17.25, alpensau kirjoitti: ", että hakeutuu tehohoitoon. Ilmeisesti tietää, että Pietari ei päästä läpi. Vai ? Häpeisit. Kukaan ei "hakeudu" tehohoitoon, lähinnä pääsee tai joutuu. Jokainen meistä on tehny syntiä jossain vaiheessa elämää. Oleellista on että tunnustaa, ja katuu. Olen ollu 3 kertaa "rajalla" siinä määrin että se oli vain omasta tahdosta kiinni, haluaako jaksaa vai luovuttaako. No päätin jaksaa, mutta se "hetki" ei ollut pelottava....tai lähinnä pelottavan hyvä ja lämmin olo. Tässä kumminkin, valitettavasti, vielä ollaan.
Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävellen Pirkkalan Kelan toimipisteessä, tulin takas linturuokintani kautta. Äitee soitti. Ja kun laitoin puhelimen takas taskuun..... ....just sillee, horjahdin ja tämä jo ennestään kipee oikea polvi jäähän. No, lähinnä nauratti, polvikipu ei haittaa mitään, mutta pitäisikö mulle lisätä diagnoosiksi "kaatumatauti" 😄
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sillä lailla sitten taas....leikkasin vanhalla tylsällä veitsellä jossa kärkikin jo katkennu, niin pakasteessa olleita makkarapalasia erilleen.... No onneksi se on vasen peukalo josta lähti pala pois ja eikun pikaliimaa tyrehdyttämään verenvuotoa. Siis pikaliimaa pitää AINA olla varastossa!
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi 27.2.2025 klo 01.02, tempokisu kirjoitti: Häpeisit. Kukaan ei "hakeudu" tehohoitoon, lähinnä pääsee tai joutuu. En häpeä.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ jaha, mä kyllä sanon että häpeen nuoruuteni itseni etsimistä...mutta onneksi se oma tyyli ja tapa olla sitten lopulta löytyi. Sitä vaan pitää tehdä ne virheet ite, ei sillä tavalla että tekee aina miten äitee neuvoo. Ja kyllä mä itteäni häpeen väärien valintojeni takia ja/tai kun katsoo itseään peilistä. Ei hyvä. Muokattu: 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ei itseään tai tekojaan kannata hävetä, ellei ole satuttanut muita. Oman itsensä häpeäminen on asennekysymys ja kun turhen häpeilyn jättää pois, niin elämä on paljon kivempaa. Oon mäkin esim. mennyt ovelle alasti sydänsuklaan ja bollinger-pullon kanssa hääpäivänä vaimoa vastaan ja avannut oven Verisuren myyjälle, mutta ei tuollaista kannata hävetä, hihittelee vaan menemään. 😄
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ no nolottaa sitten, senverta elämässäni olen mokaillu ja sössiny. Mutta itseäni olen satuttanu f&p. Paitsi kyllä se on hävettää. En kehtaa mennä uimarannalle, sinne uimapuolelle vaan etsin paikan josta voi ilman muitten katseita käydä uimassa. Ja sitten se että olen epäonnistunut elämässäni täydellisesti...vai voiko sitä saavutuksena pitää? Muokattu: 3. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään