Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi No on ihan onni että en edes pienenä lapsena tykänny vauvanukke- ja/tai kotileikeistä. Tiesin aina että minä en perhettä perusta. No, eräs tosi mukava luokkatoverini ( siis opetti ja neuvoi mua matematiikassa ja fysiikassa, voi harmi että hän epäonnistui kielten kuuntelukokeissa, olisi ehdottomasti ansainnu sen 6 laudaturia, oli lukion nero ) ja jäi harmittamaan että ei jatkettu tapaamista, kyllähän sitä olisi voitu tapailla ihan kaverinakin. Olisi ollu valtava tragedia jos olisin kovasti halunnu perheen, mutta kun ei ollu "siinä iässä" edes fysiologisesti mahdollista. Ja jos mun geenit olisi lapsiraukalle periytynyt, ei semmoista voi sallia. Muokattu: 9. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi Luulis saavan aikansa kulumaan Monacossa, vaikka olisi vaan sivutoiminen testikuski tai vaikka työtön. Mä ainakin saisin. Mihin se muija karkaisi ? Jos karkaa, niin kaksi on jonossa. Muokattu: 9. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi Mutta eikös ne nuo molemmat pyöräile, toinen kaksipyöräisellä ja toinen nelipyöräisellä Emilia varmaan vaan niin polski siellä altaassa, eikä varmaankaan juurikaan paljoa muuta ollut. Tiffany on nut sitten sellainen joka paikan höylä ja Bottaskin painelee fillarilla, silleen on sitä yhteistä puuhastelua paljon, vaihtoehtoisesti että polskia jossain jotain allasta vaan päästä päähän.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: ^Kokemus puhuu ? Ei ole kokemusta seurustelusta, parisuhteesta tai rikkaasta kumppanistakaan.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Ei kun raha ja elintaso. En oo ainuttakaan F1 kisaa kattonu ku Schumi/Häkkis lopetti ja ei sen jälkeen ei oo enää kiinnostanu, mut jostain luin että Bottaksen vuosiliksa ollut 9 miljoonaa per vuosi joten pitkän uran tehneenä ei nyt ihan heti sen lauantaimakkaraa tarvii alkaa syömään... Muokattu: 9. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ mä kyllä katselin kun Räikkönen vielä ajeli, mutta sen jälkeen en. Mutta jää nähtäväksi. Nykyisin julkkisten avioliitot/suhteet kovin pitkäikäisiä ole. En ymmärrä sitä että erotaan kun "kipinä on kadonnut ja ollaan vaan ystäviä". Niinhän siinä pitäisikin käydä, ollaan kumppaneita ja tuetaan toinen toistansa.
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 20241 vuosi Brain rot. Aivomätä. Vuoden sana: https://corp.oup.com/word-of-the-year/ Lainaa Our experts noticed that ‘brain rot’ gained new prominence this year as a term used to capture concerns about the impact of consuming excessive amounts of low-quality online content, especially on social media.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Alennettu hinta...maksa kortilla ( onkohan tämä alennus sitä "vain äpillä"...)
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Saksalaisella kielialueella kuskataan sentin kolikkoja mukana ja käytetään myös. Tää ei taida kuitenkaan olla Liiteri ?
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ Tuo on Lidlin "tarjous". Ylitti eilen keltaisen uutiskynnyksen.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Puree saksalaisiin, saitureiden maineessa. Itsekin olen riidellyt asiakkaan kanssa sentin suuruisesta hinnanmuutoksesta valmistuksessa. Joku voisi sanoa, että kaksi nihilistiä vastakkain, mutta omalta taholta kyseessä strategia oli mallia Krista Kiuru. Kuuluostaa pieneltä, mutta tonnin verran vuodessa ja annoin sitten lopulta siimaa. Mutta se kaikki se aika oli sitten poissa euroissa mitattuina isompien juttujen vääntämisestä Niksmannille puolestaan yhdentekevää sentti tai euro, ikionnellisuuteen riitti pelkästään mahdollisuus raportoida onnistuneesta hinnanmuutoksesta. Niitä rivisummia ei siellä kukaan lue, ainoastaan toteutuneet rivilukumäärät huomioidaan. .
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Ei hyvääpäivää taas sentään.... Onko tämä nyt tämän vuoden kolmaskymmenes kerta kun se yksi minua ahdistellu polliisilla uhkaillu uimarimummo - sai jälleen kerran julkaistua valokuvan uintipaikaltaan! paikallislehdykäisessä. Toisessa lukijan kuvassa orava tunkeutuu linnunpönttöön... > täällä Pirkkalassa on 2 osaavaa luontokuvaajaa ja sitten minä yritän mukaan. Meidän kuvat on ollu kyllä parhaimpia. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20241 vuosi Marttyyriksi heittäytyminen ei estänyt banaanisaarten retkeä.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 20241 vuosi Auton luovutuspäivä siirtyi. No ei paljoa, vajaan viikon vain. Ongelmana oli loppuneet talvirenkaiden vanteet.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään