Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20251 vuosi ..Huomenta, senverta oli eilen tekemistä, heräsin soffalta äskö ( yllätti se että katsoin elämäni ekakertaa jääkiekkoa, ja hyvin kävi ).....päivä/yörytmit on menny ihan sekaisin.... Muokattu: 23. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Se ruokaravintola mistä ollaan tilattu useasti ruokaa on lähiaikoina nostanut useaan kertaan hintoja, laittaneet kuljetusmaksun ja poistivat bonusjärjestelmänkin ja kaikki bonukset hävis (mekin menetettiin jotain 5-10e siinä). Silti ollaan tilattu aina vaan kun se on ainut paikka täällä mistä saa kotiintuotuna kunnon ruokaa. Niin TAAS olivat nostaneet hintoja kun yritettiin nyt tilata. Nyt katkes apinan selkäranka. Jos alkaa tulla halvemmaksi syödä oikeessa ravintolassa versus tämä karvakäden paikka niin siinä menee raja joten menettävät nyt sit yhden hyvän asiakkaan. Varmaan satoja kertoja tilattu vuosien aikana tuolta. Ei enää. Joten tilaus lähti toiselle karva*ädelle, jotka ei oo nostaneet hintoja about mitään vuosiin ja tuovat ilmaiseksi kotia. Täältä ei mitään fancyä saa tilattua kuten tuolta ylemmästä paikasta, tää on ihan normaali kebabpizzeria vain. Joten nyt tulee rullakepsu kohta kotia. Vaimolle kreikkalainen salaatti.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20251 vuosi Lohjalla ja Nummelassa on saman yrittäjän etniset ravintolat. Tässä lähellä Lohjalla hampurilaisen hinnat lähtee 14 eurosta. Tuossa on varmaan taka-ajatus. Mopojengiläiset ja kartsankiertäjät menkää muualle tai maksakaa kunnolla ? Kebab liki 1 kg vain 12,50. Muokattu: 23. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20251 vuosi 😄 Aamulehti uutisoi pysäköinninvalvoja ( + poliisi ja pappi yms...) Sami Huringista, että "on siirtynyt muihin tehtäviin" ( todennäköisesti kuitenkin siirretty....) ja toimii nykyisin Tampereen katutarkastajan sijaisena....
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Ei hyvääpäivää sentäs. Mä olen pska tohelo ja alkava dementia. Tärkeitä tavaroita kuten puhelin, silmälasit ja erityisesti pankkikorttilompakko - ei saa jättää muualle, vaan vakipaikoilleen. Nimittäin ehdin tässä jo autoilla uudelleen kauppaan onko värikästä pussukkaa.... Kaamee paniikki. Olin tullu koneelle tulostamaan "lähetyksen voi hakea" ja pussukka jäi sitten koneen viereen ( ja niitä henkkareita olisi tarvittu....) Jumalan kiitos että löytyi! Mä teen kuminauhasta ison hihnan ja pidän kyseistä pussukkaa vähän kun aikoinaan "avainlapset". Tässä mitään työkykyinen ole....ei välttämättä edes muista että ai jaa, töihin pitäisi mennä, mutta minne?
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Mä joudun harva se päivä soittamaan emännän luuriin - se löytyy paremmin äänen avulla.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ just sama, aikoinaan kun oli lankapuhelin niin soitin sillä äiteelle että soita kännykkänumerooni ... useimmiten löytyi takin taskusta tai soffantyynyjen välistä.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Täh, soitat lankapuhelimella äitilles että soita kännykkääni???? Miksi et ite soittanu sillä lankapuhelimella kännykkääsi? 🤔
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Tempokisun logiikka. Kyllä ainakin meillä se ainut oikea logiikka löytyy tuon naiseliön päästä, mää haahuilen miten sattuu aina. Edit: Tempuri kuitenki aatteli että ei se voi ite soittaa kännyynsä ku miten se muka vastaa siihen jos on jo toisessa luurissa kiinni! Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20251 vuosi hei, no niinpä, mutta nyt jotain rajaa kun mä kuolen nauruun 🤣 tää on tätä, mutta onneksi korttilompakkopussukka löytyi. Ja sama, haahuilen miten sattuu ja naiseliö on just oikee sana kun en koe olevani "nainen" Kymysys, mikä tai mitä haluaisit olla seuraavassa elämässäsi? "Legendan perintö"-ohjelma, joka jäätävän ammattilaisen Hannu Hautalan menehtymisen jälkeen, todellakin kosketti. Hannu kertoi toiveensa olen seuraavassa elämässä maakotka. Kututalkoissa vetäjä ( noin 30v poika ) haluaisi olla seuraavassa elämässään taimen. Mä totesin siihen että ( ette varmaan arvaa...) mä haluan olla nahkiainen, ja tartun siihen taimeneen ( kututalkoitten vetäjä on aika kivannäköinen ) mutta otetaan vaan pieni puraisu... Muokattu: 25. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo, ja jos joku tavara ( tässä tapauksessa kameran muistikortti) on "hukassa", soitto äiteelle - ja se tavara löytyy. Olen muutenkin ihan äärimmäisen kiitollinen vanhempieni avusta, ja olen sen heille sanonutkin.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi No just joo taas. Tulee sähköpostiin S-pankin viesti että "olemme palauttaneet rahasi" ja pitäisi klikata tätä linkkiä varmistaaksesi asian. > roskakoriin meni. Näitä tulee myös Nordealta ja Danskepankilta, mulla ei ole tilejä siellä, menee roskikseen ne viestit.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Suomen Posti lähetti tekstarin, että ovat yrittäneet useita kertoja toimittaa pakettia turhaan virheellisen osoitteen tähden ja pyysivät linkin kautta päivittämään osoitteen. Ja jos ei toimi 6h kuluessa, niin alkaa juosta päivittäinen pidätysmaksu. 🤣 Muokattu: 29. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Se taisi olla Andy McCoy kun totesi "varo mitä toivot, sillä sä saat sen" ja mä lisään että potenssiin sata. Huolestuttaa, ja vähän jopa pelottaa ( ei raha-asiat )
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään