Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20252. Joulu Joskus on tietty vähän hankala vetää suoraa viivaa kävellen lyhyen pensselin kanssa.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20253. Joulu Oliko kyllä mahtava ja yllättävä suoritus. Hänellä kun ei tuo ammunta yleensä suju. Viime kaudella tais kertaalleen onnistua myös ja silloin kympin joukossa. Haastattelu oli myös hauska. Ja vaikutti onnelliselta vaikka se 0,3 sekuntia lopulta jäi siitä että olis tullut peräti kulta. Se 0,3 meni pelkästään esim ihan vain siihen, että vikan ammunnan jälkeen näytti katsovan sekunnin verran paikoillaan hämmästyneenä, että oikeestiko osui kaikki. Ja sitten vasta ase selkään ja matkaan. Muokattu: 3. Joulukuuta, 20253. Joulu, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Onnea Fifa/Seattle: https://puoliaika.com/mm-kisojen-2026-pride-otteluksi-arvottiin-egypti-iran/ 😄 Lainaa MM-kisat 2026 pelataan Yhdysvalloissa, Meksikossa ja Kanadassa. Turnaus käynnistyy torstaina 11. kesäkuuta, ja finaali pelataan sunnuntaina 19. heinäkuuta. Kisoissa on suunnitteilla pelata Pride-ottelu noin 70 000 katsojaa vetävällä Lumen Field -stadiumilla, Seattlessa, Yhdysvalloissa, 26. kesäkuuta paikallista aikaa. Otteluksi arvottiin luultavasti kaikkein haastavin mahdollinen, Egypti-Iran. Seattlessa vietetään tuolloin Pride-viikkoa.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Pöppiäsukoilla oli tiistaina pikkujoulut. Poika oli saanut lahjaksi kiertokiitäjänäytteen.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 202513. Joulu Kevyt totaalirepeäminen kaupan kassalla. Tytär heitti todella väsyneen puujalka/isävitsin: "Ote possujen iltarukouksesta; äläkä saata meitä kiusaukseen". Upposi jotenkin täysillä, käkätys ei meinannut loppua sitten millään.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 202513. Joulu Halpa lisävaruste ikkunakoristeille Anti-twister. Kahteen ikkunatähteen asennettu, loppuu se kierossa riekkuminen. Muokattu: 13. Joulukuuta, 202513. Joulu, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Nuoren miehen teatraalinen nuukuus. Tämähän on ihan palkkatyössä, asustelee vielä täällä äidin lihapatojen ääressä eikä varsinaista vuokraa peritä. Olkoon meidän taloudellinen panos hänen elämänsä tukemiseen kun ei ole muutakaan varallisuutta jakaa. Ok. Näin joulun aikaan on tapana hankkia toivottuja ja tarpeellisia lahjoja lähipiirille ja kun nuori mies vihaa ostoshelvetissä riutumista jopa enemmän kuin minä niin äitinsä tekee pääasialliset hankinnat ja veloittaa sitten pätäkkää. Nyt on sitten hankintoja tehty ja nuori mies kyseli mitä on velkaa... Alle satanen... "Miten voi olla, mä joudun kohta hakemaan pikavipin!!" 🙂 Hekottelin sohvalta kuunnellessani näytöstä. Kysyin siinä että mihin ne sun rahas menee kun et edes juo niitä? "Aja ite bensarosvolla autolla xxx:ään koko viikon!" Hah, mä oon ajanu todellisella bensakrematoriolla about 20v ja tuo nuoren miehen vehes menee maantiellä alle kympillä. Lisäksi ajaa lähinnä ma-aamuna hakemaan työauton, ajaa sillä viikon ja perjantaina sit omalla autolla himaan sieltä xxx:stä. Eli viikossa tulee himpun päälle 100km omilla bensoilla työmatka-ajoa. On se juutalainen 😄 Muokattu: 20. Joulukuuta, 202520. Joulu, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 202521. Joulu Kuulostaa kuin olisi siskon vanhin poika kyseessä. Kotona asuessaan tuo moitti vanhempiensa rahan käyttöä. Nyt asunut kymmenisen vuotta jenkeissä. Vuokrakämpässään tuolla on viimeisen tiedon mukaan runkopatja ja yksi tuoli. Erikoislääkäri.
Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 202522. Joulu Hiutalointi (joka sananakin on hauska). Maahan on jäänyt jo vähän valkoista, joten kaino toive valkoisesta joulusta elää vielä.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Kollega näytti eilen suolakaivoksessa Whatsapp-meemin tai mikä v nyt lieneekään. Vitsinä oli viesti jossa työhahmo pyytää toista työhahmoa työporukan kanssa "parille"... Tämä viestin vastaanottaja vastaa "olen teidän kanssa 40h viikossa, en kai mä lähde omalla ajalla teidän kanssa enää parille" 🙂 Vois kuulemma olla meikäläinen tämä mörökölli, kuulemma. Todellakin, minä käy missään työporukoiden riennoissa...
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 202523. Joulu Viiden päivän vapaat, ens viikollakin olis neljä päivää ja sitä seuraavallakin yks arkipyhä huh huh, kyllä sitä duunari elää vaan vapaita varten.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään