Kirjoitettu 23. Maaliskuuta23. Maalis 14 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Elämä alkaa voittaa sairastelun jäljiltä. Eiköhän tämä tästä, tosin hissuksiin. Millainen rokotushistoria ?
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis 19 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Millainen rokotushistoria ? Työ, matkailu ja lähipiirin riskiryhmäläiset huomioiden täysin pääteltävissä oleva. Itse asiassa tämä on toinen kerta n. 15 vuoden aikana, kun influenssarokote "vuotaa" viruskannan muututtua.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis 24.3.2026 klo 11.50, Köfte kirjoitti: Työ, matkailu ja lähipiirin riskiryhmäläiset huomioiden täysin pääteltävissä oleva. Itse asiassa tämä on toinen kerta n. 15 vuoden aikana, kun influenssarokote "vuotaa" viruskannan muututtua. En nyt mitään salaliittoa tästä ala vääntämään, mut ainoo kerta kun influenssa sain, oli kun olin ottanut rokotteen. Sen jälkeen en ottanut. Ei ole mikään periaate tms, vaan taisi muuttua ei-työterveydessä-annettavaksi tai jotenkin muuten hankalaksi ottaa, kaipa tuon vieläkin ottaisi jos joku tulisi kotiin tuikkaamaan tai se olisi muuten tosi helppoa.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis 24.3.2026 klo 11.50, Köfte kirjoitti: Työ, matkailu ja lähipiirin riskiryhmäläiset huomioiden täysin pääteltävissä oleva. Itse asiassa tämä on toinen kerta n. 15 vuoden aikana, kun influenssarokote "vuotaa" viruskannan muututtua. Mä välttelen rokotuksia parhaani mukaan, joten päättelykyky ei oo ihan tapissaan. Intin pakollsten jälkeen 2 x comirnaty. Tuotantoeläinpuolella saa altistuksia luontaisetuna ja epähuomiossa piikinkin toisinaan, kun heiluu neulojen ja ruiskujen kanssa. Muokattu: 30. Maaliskuuta30. Maalis, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis Voitin Grokin väittelyssä juuri. Tekotyhmä ei uskonut, että Igor Pavlov, nobelisti (1904), vietti 1920-30-luvuila kesiään Terijoen Kellomäessä perheineen, vaikka kommari-Venäjän raja oli muutoin tarkasti suljettu. Tekotyhmä joutui taipumaan ja pyysi jopa anteeksi tyhmyyttään.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Jälkikasvu oli herännyt kerrankin ajoissa ja löytänyt itselleen hyvän paikan Ronden varresta. Tiedä vaikka saatte mvjr:n tänne vaivoiksenne kohta
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Ei oo kauaa, kun rollaattorimummo ulkoilutti hihnassa kahta koiraa. Ei sentään tuijottanut laattaa samalla.
Kirjoitettu 14. Huhtikuuta14. Huhti Kollega oli tullut yllättäen Minillä suolakaivokseen. (Oikea Mini eikä mikään pelleily)
Kirjoitettu 18. Huhtikuuta18. Huhti Heräteostos kirjakaupasta naisväkeä lekurilta odotellessa; Lonely Planetin taskumallin Valencia-opas.
Kirjoitettu 28. Huhtikuuta28. Huhti Lidlissä äijä osti simaa, 0,2% alkoholia, tiesin kun oli samaa litkua korissa. Meni itsepalvelukassalle ja siman kohdalla tökkäsi. Myyjä tuli ja sanoi "tämä on alkoholijuoma, se täytyy maksaa kassalla". Mies yritti hetken selittää kuinka tuo alkoholimäärä ei oikeastaan ole lähelläkään alkoholijuomaa minkään määritelmän tai lain mukaan, mihin myyjän vastaus oli "tämä on alkoholijuoma, se täytyy maksaa kassalla. Minä voin ottaa sen, niin tulet sitten tähän takaisin". Mies ja myyjä menivät suljetulle kassalle, mies maksoi simat ja myyjä sanoi iloisesti: "noniin, nyt voit maksaa ostoksesi tässä loppun". Ja tässä se mikä huvitti: mies totesi "En maltakkaan odottaa että pääsen vetään näistä kännit".
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään