Kirjoitettu Maanantai klo 08:122 vrk Kirjoittaja Alle viikko Tourin alkuun!!!1! Jee! Alustavasti vaan vituttaa jo HBO MAXin lähetykset, jos katsoo suorana, tulee mainoksia, jos katsoo viivästettynä "aloita alusta" kesken suoran lähetyksen, tulee mainoksia. Pitäs kattoo kokonaan tallenteena jotta ei tulis mainoksia, mutta kato siinä jotain kuuden tunnin etappia kello 19 jälkeen enää jälkilähetyksenä tallenteesta. :(
Kirjoitettu Maanantai klo 19:401 vrk 11 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:Alle viikko Tourin alkuun!!!1!Loma alkaa samaan aikaan, piti alkaa jo Juhannukselta, mutta esihenkilöitymä käytti siirto-oikeutta. Tuo aiheutti sitten lumipallona myös ensi viikonlopulle iltaiset työvuorot. Appiukon menehtyminen ja anoppilaan liittyvät asiat, kuten myös aukkoremontti asumuksessa "vähän" rajoittavat seurantaa, valitettavasti. Ihan €urosportin kaapelitarjonnalla mennään kotona. Muokattu: Maanantai klo 19:441 vrk, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu Maanantai klo 19:501 vrk Nythän läsähti hyvä setti, haen keskiviikkona uuden levytyksen kivijalkamyymälästä, vapaapäivä, yksin kotona, to työrupeama alkaa klo 15. Taidanpa pistäytyä Pekurin paremmassa A-kaupassa😎
Kirjoitettu 22 tuntia sitten22 h Pojan puolisko on kenttäkurssileskenä kesälomalla. Neiti oli pistäytynyt edesmenneen isoäitinsä asumuksessa (perikunnalla jotakin härdelliä). Kenellekään kelpaamattomaksi jäänyt täysi setti Festivo-kynttilänjalkoja 1-8 tarttui ihan luvalla kamppeisiin.
Kirjoitettu 11 tuntia sitten11 h Virkamieskollega tuli suolakaivokseen museokuntoisella Suzuki PV:llä. Noin tunnin ajomatka. 🤪 Herralla on myös aito Monkey ja Pappis, mintissä kunnossa tietysti..
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h ^ Respect!! Olen itse monta kertaa miettinyt Honda Monkeytä, jäin pentuna ostamatta kun tarjontaa ei ollut. Löytyykö noihin vielä osia, jos miettisi ihan vakavasti projektia?
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Käsittääkseni osia löytyy. Orkkisosissa voi olla puutteita saatavuudessa mutta kiinan pojat tekee kyllä.
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Siinä olis sitten ostaa kokonaan kiinalainen... saat uuden käytetyn Hondan hinnalla käsittääkseni. Mut sitten se ei ole enää sama. Mulla menee tää ajatusketju aina näin: aloitan sähköpyörästä, sit mietin et miksei sit sähkömopoa, hinnoista järkyttyneenä katon tavallista mopoa (Monkeytä yleensä) josta ajatus loikkaakin 124cc Monkeyhin ja sit mietin et miksen mä sit osta vaan jotain moottoripyörää ja sitten tulee etten oikeestaan halua.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään