Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Toi oli hyvä. Noilla neuvoilla sitten lähden sateeseen tuulettumaan, jos 10 minuutin päästä alkavan keskusteluni jälkeen esihenkilöni kanssa alkaa ahdistamaan. 

• Viestejä 1.7k
  • Katselut 154.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, mgcc kirjoitti:

Toivottavasti myös radion kuuntelijoien kärsimys loppuu ja punpun renkutuksia ei enään soiteta.

Vasemmalla sitä paheksuttavaa ylöjärveläistä renkutusta, jossa ei ole päätä eikä häntää. Kirjoittajiakin vain yksi ja sehän näkyy tossa laadussa...

Oikealla taas vastaavasti laulu- ja sanoitustaiteen helmiä suoraan ameriikoista beyonceen esittämänä. Kirjoittajia biisillä on kuusi (6!) ja se näkyy laatuna, joka haastaa kuulijan miettimään syvällisesti  tunteitaan ja omaa yhteyttä ympäröivään maailmaan.

Onneks toi vasemmanpuoleinen renkutus loppuu stna ny ja jälkimmäinen täyttää radioaallot kokonaan 😉

image.thumb.png.ccc16ccc9b4ab142ae39b49b0c642ec0.png

Kirjoitettu

Vain toisen biisin sanoittaja ansainnut miljoonia tuolla sanoituksella. Raha sille joka sen ansaitsee. 

Eppujen musa on toki ihan jees, mutta itseäni risoo tuo kun Martti ei osaa yhtään laulaa. Voi luoja kun se olisi korvattu jollain paremmalla laulajalla. Käsittääkseni tuo sössi bändin come backinkin juopottelullaan. 

Kirjoitettu
23.10.2025 klo 14.40, tommi2 kirjoitti:

Vain toisen biisin sanoittaja ansainnut miljoonia tuolla sanoituksella. Raha sille joka sen ansaitsee. 

Eppujen musa on toki ihan jees, mutta itseäni risoo tuo kun Martti ei osaa yhtään laulaa. Voi luoja kun se olisi korvattu jollain paremmalla laulajalla. Käsittääkseni tuo sössi bändin come backinkin juopottelullaan. 

Isoakin suosioita saaneita suomalaisia bändejä joiden laula ja on suht paska on kyllä ihmeen paljon. 

Kirjoitettu

Näinhän se on, mutta toisaalta kukaan ei laula Eppuja tai vaikka Apulantaa paremmin kuin Eput ja Apulanta...  Teknisesti taitavammin ja puhtaammin, varmasti, mutta sopivammin ei.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

^Mä olen tosta kyl eri mieltä, mut makuasioita, ite tykkään taidokkaista covereista (muidenkin bändien). Aina voi todeta "nää kuuluu laulaa just näin".  Tekninen laulu ei ole myöskään mikään itseisarvo tietenkään, jotkut Saara Aallot laulavat tosi hyvin, mutta tunne puuttuu. 

Yleisesti ottaen punkin ja uuden aallon mukana levinneillä bändeillä varsinkin laulu (Ollit ja Patet sun muut) on suht laadutonta, Suomessa nyt ei ole muutenkaan taso kauhean korkea, mutta jotain artisteja on tosi kovia, jotka eivät vaan oikein lyö läpi, esim. Ilta ja jopa Laura Voutilainen. Onko noilla väärät biisit, paha sanoa. 

Mielipiteitähän nämä. 

image.thumb.png.3a066276c5b66cb30f4ada03e545cdaf.png

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Taidepainotteinen päiväohjelma tuotti miellyttäviä yllätyksiäkin, kuten myös paikkauksia aukkoihin yleistietämyksessä. Siirtymä sisarusten keralla illalliselle edessä.

Kirjoitettu

Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin

J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa
Mä: jaa, mikä sulla?
J: Ei muuta ku katsastus, mutta tiedätkö mikä jäi ihmetyttämään?
Mä: en, mutta sä varmaan kerr....
J: Tekniikkahan menee eteenpäin, kuin jarruton Juti , tietsä...
Mä: Jep.
J: Ja jos ihmistä haluaa skannata, niin on ultraa ja röngteniä ja jos haluaa tietää mitä tapahtuu 3mm aivokuoren alla, niin pakataan jätkä siihen magneettituubiin ja vedetään viipaleiksi...
Mä: Näinhan se on
J: ja parhaimmillaan joku intialainen lääkärijumala ohjaa jostain Maple Leafs Trophy memorial hospitaalista etänä valokuituja ja muita skynettejä käyttäen täällä koomaan lääkityn tyypin leikkausta jollain älyveitsellä, joka osaa tunnistaa syöpäsolut vittu latinalaiselta nimeltä...
Mä: niimpä...
J: niin mikä helvetti siinä on, että sormien työntäminen perseeseen on edelleen parasta mitä eturauhastutkimuksessa on saatu aikaan...
Mä: 😆🤣😅🥲

Meinas tulla lounas-colat nenästä... 😄

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Jo "perinteeksi" muodostunut eväslihapullien verotus eteisessä. Suolakaivoksesta kotiutuu välillä lihapullapaketin jämät jos niitä ei tule syötyä lounailla, karvakamu vespa tarkan nenänsä kanssa hiffaa about heti että nyt äijällä on niitä kassissaan ja innostuu valtavasti. Koska verottaja ottaa omansa kaikilla elämän tasoilla niin siinä ei auta muu kuin lyhyt maiskutteluhetki. 

Vespa on tietysti Irlanninvesispanieli, melkoinen veijari. Ahmattikin kuten spanielit tuppaavat olemaan. 🙂

Kirjoitettu
15 hours ago, concorde said:

sormien työntäminen perseeseen on edelleen parasta mitä eturauhastutkimuksessa on saatu aikaan...

😄

Töipaikalla eräs kolleega käytti mielestään kätevää sanaa (toim. varoitus, linkki sisältää kuvan) "tuseeraus" erilaisten tietoteknillisten asioiden yhteydessä ihan jopa asiakaspalavereissa. Oli ilmeisen tietämätön mitä sana tarkoittaa. Opastin asiasta yksityisviestillä.

Kirjoitettu
17 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

J: niin mikä helvetti siinä on, että sormien työntäminen perseeseen on edelleen parasta mitä eturauhastutkimuksessa on saatu aikaan...

Miksi meno on kuin eläinlääkärissä ?  Ihminen on vain yksi eläin.

Urologiaosastolta löytyy pieni, sikaloissakin käytettävän tiineysskannerin näköinen laite, joka laskee eturauhasen painon vatsan päältä skannattuna. Sit ohjataan kusemiskokeeseen. Näytepurkki on hienon vaa'an päällä ja siihen liitetty ohjelma piirtää komian käyrän suorituksesta.

Jouduin 22 syksyllä virtsaummen takia sairaalaan. Mulle aukesi myöhemmin, miksi sairaalasta saa koronan hyvin helposti. Ensiavussa eturauhasta katsottiin takapuoleen työnnettävällä sauvalla, jonka sisar hento valkoinen viskasi suorituksen jälkeen takanaan olevalle pöydälle kuin klapin. Missä lie ollut viimeksi ? Uskon, että desinfiointiprotokolla on olemassa, mutta meno näytti vähintään erikoiselta.

Tavanomaisista pillerilääkityksistä toinen aiheuttaa (hyvänlaatuisia) kasvaimia. Varma tieto - itselle tuli. Eturauhasen höyläysleikkaukseen lähtevistä joka viides joutuu loppuiäkseen kestokatetrin käyttäjäksi. Olisin saanut höyläykseen peruutuspaikan, mutta kieltäydyin. Koko keikka oli sellainen kurssi aiheeseen, että pärjään ilman lääkkeitä ja lääkäreitä. Pitää varoa erityisesti kolajuomia ja elintarvikesäilöntäaineita. Ostin eilen Sellon Prisman lihatiskiltä grillatun broiskun. Tana siihenkin on laitettu jotain muutakin kuin mausteita.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.