Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20233 vuotta Mistä tuon saa? siis tittelin itelleen, kävin profiilissa, en nyt ensihätään löytänyt... Muokattu: 30. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20233 vuotta Ei löytynyt sitä kautta mutta vahingossa painoin hiirellä jotain - ja sitten onnistui 🐍
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20233 vuotta Nää ränkithän on koukuttavia!!! mulla lukee " tommi2 has earned 7 of 14 ranks, and is in the top 2% of all members! " täytys saada toi top 1% niin vois laittaa tollasen merkin ajoliiviin Muokattu: 9. Helmikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20233 vuotta Tempokisu voittaa... Mitä noi on että "reacting well", "dedicated" ja "posting machine" no ei ole posting machine kun sydämelläni ja sielullani nahkiaispostauksia laitan. ja noi on mallia "rare". Mitä kunniastatuksia on jatkossa? Kyllä mä joka harrastukseeni olen "dedicated" ja joka harrastus tuppaa lähteen oikein kunnolla lapasesta. Teen niin kauan että saavutan oman parhaani. Sanoisin kyllä että tämä lintukuvaus on vaikein harrastus mitä on. Tosin olen vasta alussa, jos miettii kun olin ottanu pari kuukautta nukkekuvia siitä kehityin todella paljon...toisaalta kun olin ajellu ekalla maantiepyörälläni 2kk niin silloin olin SM-tempossa ja maantiellä neljäs. Seuraavana vuonna ylivoimainen tempon voitto.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Tollanenkin löytyi profiilista kun "maine sivustolla". Tuleeko tuo erilaisista "kisavoitoista" vai mistä?
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Miinuspisteisiin ei olla näköjään lähdetty ollenkaan
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Ahaa... nythän peukuttaminen kannattaa . Eiku oikeesti, toihan on kiva idis että maine tulee siitä kuinka positiivisesti jengi suhtautuu sun juttuihin. Muokattu: 11. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Tollanenkin löytyi profiilista kun "maine sivustolla". Tuleeko tuo erilaisista "kisavoitoista" vai mistä? No siinä tapauksessa tempokisu voittaa ihan ylivoimaisesti. Hölkkävoittoja satoja, samoin satoja tempovoittoja, useita Suomen mestaruuksia... En löytänyt mainitsemaasi "maine sivustolla"...onko se "reputation" or "bages"?
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 20232 vuotta Anteeksi mutta kritisoin näitä mainetitteleitä ja kunniamerkkejä. Tittelin pitäisi olla "isompi".... nyt "Päällikkö" vaihtui muotoon "Konkari" ja tämä ei hyvä. Ja mistä minulle on ei-niin-hyvää mainetta, tosi ahkerasti olen nahkiaisiakin laittanu... Sanan- ja mielipiteenvapaus pitäisi olla, vaikuttamatta sun "maineeseen". Muokattu: 15. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Titteleiden nimiä saa edelleen ehdottaa vapaasti. Mitä vaihdetaan tilalle? Miinuspisteitä/-mainetta ei pitäisi voida mistään kenenkään antaa.
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta Ainakin päällikkö pitää kirjoittaa yhdllä l-kirjaimellla, koska Olli Jokinen on kuulemma päälikkö. Korkein titteli on tietysti "ensimmäinen merilordi", mut jotenkin se ei sovellu pyäräilyyn.
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta Mä melkein kannattaisin ylimmän tittelin olevan "nahkiainen" . Oma ehdotukseni: päälikkö = suurmestari (tulee mestarin jälkeen) konkari = suomenmestari tietäjä = euroopanmestari veteraani = maailmanmestari suurmestari = nahkiainen (tai jos kala-aihe ei vaan käy, "master of the universe") Ajatus että joku mestari olisikin "Barbie" kiehtoo myös kovin... Muokattu: 16. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään