Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Jaha, tässä sitä elellään kuin maailman tähtimuusikot...yöjuotavan kanssa lueskelin iltalehteä, että tämä Coldplayn solisti Chris Martin syö vain kerran päivässä. Ja ottanu mallia Bruce Springsteeniltä.
"Terveysasiantuntijoiden" mukaan tämä on epäterve malli :D mutta meille se sopii.
Samassa jutussa, ai että tämä Chris Martin on ollut naimisissa Gwyneth Paltrowin kanssa...nyt on pakko googlata joku Coldplayn esitys...

...tämmöistä kivaa peruspoppia, että en ymmärrä supersuosiota.
Kuten en tätäkään Taylor Swiftin ihannointia, mikä tästä tekee niin erinomaisen ja maailman suurimman?

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

..tai onko tämä enää yllätys...päiväunet ja heräsin äskön. En mä enää päivän ruokaa ala, olin laittanu valmiiksi. No paistoin nieriän, on sitten huomiselle.
Eihän sitä joka päivä tartte syödä...viimeksihän näin kävi maanantaina.

Kirjoitettu

Noutaessani pakettia palvelupisteestä samalla hetkellä toinenkin toimitus ilmaisi olevansa samassa paikassa. Hämmentävä sattumus.

Kirjoitettu

Vaihtelevasti on ollu, pääsääntöisesti ei niitä remmikorkkeja, mutta nyt taas Tapio-viinapullossa remmi, ja myös Vallaton-kermalikööriputelissa.

Hei! Sääksiliven äänet palasi, kyllä nyt käkätyttää :D

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Tytär vinkkailee isälleen vinyylilevyharkintoja... Ehkä se kollegan epäily jälkikasvun aivopesusta ei ollutkaan aivan tuulesta temmattua panettelua.

Kirjoitettu

Pikkuveljeni täyttää 50 tässä kuussa. Mitähän tuolle... Minulle aikoinaan toi arvoisaa uiskea pullon, taidan jatkaa perinnettä.

Kirjoitettu

^^ oma postaukseni koskien Taylof Swiftin musiikkia, yhtäkkiä se onkin "yksityinen video" kyllä se nyt ihan vapaasti juutuubissa katseltavana oli.

Ensi viikonloppuna on lintukävelyjä, perjantaina 8-10 Kesämäentie...no on aika pitkä matka jossan Siuron takana. 11.8. piti käydä Turussa, mutta on lintukävely Iidesjärvellä, se on jo tuttu paikka. Lintukävelyjä on syksyllä aika vähän, ja Turkuun pääsee muinakin päivinä.

No onneksi vähän selasin Pohtiolampea, siis lintutorneillekin on pääsymaksu, vuorokaudeksi. Ajattelin vaan vähäksi aikaa poiketa, mutta en mä sitten...ei se maksu ole ongelma, mutta vaikee etukäteen tietää ja sitten jos onkin kaatosadepäivä. Enkä mä kyllä siellä koko päivää jaksa.
Jos sääksikeskuksen toiminta loppuu, ehkä lintutornit jää vapaaseen ilmaiseen käyttöön?

Kirjoitettu

Aivastin....ja voi herrajumala ihan järkyttävä kipu kyljessä, tässä on jo kohta 3 viikkoa menny kompastumisesta..

Kirjoitettu

Nuoriso-osasto oli törmännyt kauppaliikkeessä käydessään aromipesä-tuotteeseen. Myyttinen ja humoristinenkin termi sai näin visuaalisen hahmon. Naapurivaltion 3 päivän erikoisoperaation jälkiseuraukset mm. sähkön hintaan tuovat takaisin jo unholaan vaipuneita keksintöjä.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Eilen lintukävelyllä...jätin autoni kävelyreitin päätöspaikalle ( kävelin siitä lähtöpaikalle, mutta sitten pääseekin heti lähteen...) autoni viereen oli pysäköity toinen musta farmarimallinen auto. Joka oli ihan urpujen ( ne puista lähtevät..) peitossa. Sitten huomasin että joku ukkeli yritti avata mun (kirjaimellisesti) auton takaovea ?!? näytti hoksaavan sitten että eihän tämä ole ...ei herrajumala, miten ei voi ihminen omaa autoaan tunnistaa, varsinkin kun mun autossa on se mun-rekisteri ja autot ihan eri malliset, ja oli vielä nuori mies.

Kirjoitettu

Kyllä voi. Kaverin Rouva meni astetta pidemmälle ja nousi vieraaseen autoon apparin paikalle. Tovin istuttuaan alkoi ihmetellä keskikonsolin erilaisia tavaroita, ennen kuin hoksasi tapahtuneen. Samanlainen, mutta oma auto siinä vierellä. :D

Kirjoitettu

Olen mäkin kerran työntänyt avaimen vieraan auton lukkoon. Suunnistin vain värin perusteella auton jättöpaikkaa kohti. Pari autoa oli väliä. Taisi olla harmaa tylppäperäinen corolla - jazziin oli tarkoitus.

Entä jos menee epähuomiossa nojailemaan vieraaseen naiseen illanviettopaikalla ? Ei oo täysin poissuljettua.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Ihan siis painajaista käydä Sokoksella ostaan se musta jakkupuku, vanhempieni kanssa, isä ajoi mun autolla.
Huomautin heti alkuunsa että tätä autoa ei sitten jarruteta liikennevaloissa käsijarrulla. Opastusta  tarvittiin myös liikenneympyröissä, meinasi ajaa vastaantulevien kaistalle. Ja kun ympyrästä poistutaan, on näytettävä suuntamerkki. Mutta kun kukaan ei ole takana - se ole mikään selitys.
Suosittelin jättää auton ulkoparkkiin, mutta isä halusi ajaa parkkihalliin. Nyt pelkäsin oikeesti, tietysti kun tottunu ajaan Citroen C2:lla niin yllätys että farmarimazda on hieman isompi.

Sitten kaupassa, haussa oli nimenomaan musta bleiseri ja housut. Löysin 10minuutissa sopivat, ei tarvitse korjata mitään ( lyhentää hihoja tai housunlahkeita) no äitee sitten kun olin jo maksanut, että täällä olisi tämmöinen sininen lyhyempi jakku...aattelin että oltais katseltu ja kierrelty - ja just sitä inhoon. Löyty sopiva, fine ja kun ostin mustan baretin, niin puvun piti olla nimenomaan musta.

Pahin oli kuitenkin vielä edessä. Piti sieltä parkkihallista päästä poiskin. Isä peruuttii ihan oudosti, kun toiseen suuntaan peruuttamalla auto olisi ollu alasmenosuuntaan. No siihen ajoi sitten muita autoja ja voi elämä sentään piti mennä suojakilveksi ettei tule peltivaurioita. Ihan älytöntä sähläämistä ja peruuttamista.
Eikä se siihen loppunu, ihan ihme kautta isä ajeli ja joutu tekeen äkkikäännöksen....siinä vaiheessa mulle riitti ja vaihdetaan kuskia.

Olisi pitäny mennä itekseen, ja se jakkupuku olisi mahtunu ihan hyvin isoon reppuun tai kassiin.

Nyt särkee päätä, piti ottaa vahvempi särkylääke ja tarvii käydä vähän ulkona kävelemässä.
Tähän verrattuna joku ameriikan matka vaikuttaa aika helpolta hommalta..

Kirjoitettu

Toinen tuttava suunisti myös väärään Saab 900 ja avasi oven omalla avaimella. Lukkojen ominaisuus kun oli ajanoloon muuttua avautumaan avaimella kuin avaimella. Huomasi sitten niin ikään interiööristä, että nyt ei kaikki täsmää :D

Toisella kaverilla palo käämit, kun joku oli parkkeerannut Ladansa tehtaalla hänen ruutuunsa. Epäonnekseen kuski oli unohtanut avaimet virtalukkoon. Tämän huomattuaan kaveri hyppäsi autoon ja ajoi sen autokentän taaimmaiseen ruutuun :D

Mutta eipä siinä vielä kaikki, kertoi myöhemmin, että oli erehtynyt autopaikasta :D :D :D

Nyt en muista kuinka asia sitten lopulta selvisi, Ladakuski oli kuitenkin löytänyt autonsa sieltä peräkentältä.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Mun "vakiohajamielisyys" on unohtaa avaimet jonnekin. Joskus jäi pyörävajan lukkoon, mutta ajelin silloin niin aikaseen että siellähän avaimet odotti.
Lähdin fillarilla kauppaan, ai joo lukko unohtui kotia. Kävin hakeen ja ...avaimet jäi kotiin. No tämä ei aiheuta ongelmaa, on varapaikka.
Joskus 90-luvuilla jouduin pyytään poliisilta ( olin ihan aseman vieressä, Valkeakoskella) apua, laitoin sen keskuslukituksen ja just - avain jäi sinne. Sattui tämä sitten toisenkin kerran. Yritin sitten muistaa että laitat sen auton oven lukkoon avaimella.

Pahin oli kun oli noin 12km päässä kotoa Säijässä vadelmia keräämässä. Monta pikkuämpäriä tuli, laitoin kamat auton etupenkille ja otin vaihtovaatteet, jotka vaihdoin tietysti ulkosalla. Ja sinne jäi avaimet auton etupenkille kun nyt en kumminkaan muistanu ^
Ei ollut puhelinta mukana ( silloin oli jo niitä alkeellisempia kännyköitä ) odottelin josko joku auto tulisi ja kuskilla olisi puhelin, onneksi muistin isän puhelinnumeron ulkoa. No joku kuorma-autoilija pysähtyi, esitin nöyrästi asiani olisiko mitenkään mahdollista....sain soitettua, ja isä lähti vara-avaimia tuomaan, Valkeakoskelta :D  silloin ei paljo naurattanu.

Onhan isä minua paljon auttanut ja hakenut lenkiltä kun olen sipannu tai tuonu vaihtovanteen kun meni rengas ja oho, eipä ole pumppua mukana.
Mutta kun ikää on yli 80vuotta, se ajamisen sujuvuus ei ole enää itsestäänselvyys. En viitti sanoa isälle, mutta suosittelisin ottaa muutama ajotunti autokoulussa.

Onneksi päänsärky lakkasi, kävin kävelyllä ja ihan mukavasti siellä vielä lintuja oli (ei kiikareita mukana)
Sekä siivosin/järjestelin vaatehuoneen vaatteita ja tavaroita. Vitsit mikä urakka, kolme tuntia siinä menny ja tulin tänne vähäksi aikaa lepäämään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.