Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20241 vuosi 20tkm taitaa olla joku 55km joka ikinen päivä vuoden ympäri. Ja kun peruspertti ei aja fillaria talvella (vaikka kuinka harrastais), niin jos sen jakaa huhti-lokakuulle (n.200pv) niin se on satasen per päivä. Joka päivä. Tuohon päälle luonnollisesti yleensä vielä täysiaikainen työ ja perhe-elämä. Onhan se huutomerkkikamaa.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20241 vuosi 14 tuntia sitten, concorde kirjoitti: 20tkm taitaa olla joku 55km joka ikinen päivä vuoden ympäri. Ja kun peruspertti ei aja fillaria talvella (vaikka kuinka harrastais), niin jos sen jakaa huhti-lokakuulle (n.200pv) niin se on satasen per päivä. Joka päivä. Tuohon päälle luonnollisesti yleensä vielä täysiaikainen työ ja perhe-elämä. Onhan se huutomerkkikamaa. ei tässä joka päivä ajella. Tosin ei ole täysaikaista työtä, eikä perhe-elämää. Mutta osa-aikainen työ ja elämää. t. 40 240km vuodessa 2009.
Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 20241 vuosi Työpaikan "kahvihuoneesta" on viety kaikki pois. Iso kirjahylly, kaikki astiat ( eli jos tarvisi jotain esim. lusikkaa - ei ole ) mikroaaltouuni ( ei voi lämmittää mitään ) ja myös KAHVINKEITIN! No ite olen ottanut evästä ja termarikaffetta mukaan, mutta ihmettelen eikö Rouva syö tai juo päivän aikana mitään? Joskus olen nähny että on banaani mukana.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi Vetokoukun pistorasian "pelti" halusi irrota juuriltaan. 21 vuotta suolapaskaa teki tehtävänsä. Piti käydä hakemassa jatkotikkaat lainaksi peräkärryllä (en ole tarvinnut kattotelineitä). Nippareilla sai askarreltua toimivan väliaikaisratkaisun. Ex-kollegan kanssa käkäteltiin kaikkia muitakin hassuja sattumuksia kun ei oltu nähty vähään aikaan. 25 vuotta samassa työpaikassa, joista 15 vuotta samoissa hommissa voi luoda hyvinkin mukavia ihmissuhteita.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi Sama mullakin SAAB koukussa ja korjausmetodikin oli sama, mutta pysyvä.
Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ Innovoin tulevaisuudessa rasian suoraan takahelmamuoviin läpi ruuveilla, sähköille oma reikä rasian sisälle.
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi No nyt on sitten huoneesta(ni) hävinny sellaiset pitkulaiset kotelot, joissa säilytetty erinäisiä esitteitä yms. Ja esitteet hyllyssä ilman mitään. Heitin pois. Täällä olisi paljon poisheitettävää, mutta kotelot oli ihan tarpeellisia. Siistimmän näköistä. Hei mutta minä voisin alkaa jakaa noita "selän hoito-opas", "hyvä uni" yms. niin asiakkaille. Asiakkaillehan ne on tarkoitettukin.
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi Kannattaisiko työtuoli liimata/pultata lattiaan, ettei se katoa vkl:n aikana ? Oma lukko oveen ?
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi Toi tempokisun putiikki on kyllä sen kuuloinen että onneksi ei asu itse pelipaikoilla sielläpäin niin ei vahingossakaan tule kartutettua ko rouvan (ei siis kisun vaan sen omistajamuijan) lompakkoa. Kannan rahani täällä etelässä Terveystalon pohjattomaan laariin. No, suurin osa mennee kuitenkin niille valkotakkisille joiden luona asioin, mutta anyway, ei Tempokisun pomo-leskelle. Muokattu: 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi 8.7.2024 klo 19.07, Köfte kirjoitti: Homma paketissa. Soittelin aamu kymmenen maissa lähisähkökuppilaan, reilu pari tuntia myöhemmin sähköäijä teki jo lähtöä. Toimintaa nopeutti oikeaan osunut vianpaikannus, ei tarvinnut turhaa ihmetellä. Lasku lopsahti postilaatikkoon. Kontaktori n.30€, työ ja km-korvaus 90€.
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi Putkimies olisi tullut firman autolla, mutta autonkuljettaja-työkalujen kantajan kanssa ja veloittanut kahden hemmon tunnit. Länsi-uudellamaalla ihan normi. Muokattu: 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20241 vuosi 4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: ^ Taksillako kävi? Älä höpsi, läheltä könttähinta ja 1,5 tuntia duunia.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi 15 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Toi tempokisun putiikki on kyllä sen kuuloinen että onneksi ei asu itse pelipaikoilla sielläpäin niin ei vahingossakaan tule kartutettua ko rouvan (ei siis kisun vaan sen omistajamuijan) lompakkoa. Kannan rahani täällä etelässä Terveystalon pohjattomaan laariin. No, suurin osa mennee kuitenkin niille valkotakkisille joiden luona asioin, mutta anyway, ei Tempokisun pomo-leskelle. No mutta siinä kuitenkin myös minä saan rahhaa. Ollaan nyt töissä niin kauan kun putiikki on olemassa, asiakkaitahan riittää kun tulemalla tempokisun ajokorttitarkastukseen vs. Terveystalo säästää 160e. Tullaan Jyväskylästä asti. Jos on sairaus-asiaa, tänne ei kannata tulla. Mutta Rouvan siivousintoilua en ymmärrä, ja todellakin olisi kyllä oikeeta siivoomista esim. naisten alatietutkimuksessa käytettävät "levittäjät" voisi hyvin heivata kun niitä ei ole käytetty kymmeneen vuoteen, eikä käytetä jatkossakaan. Niitä on tuossa iso laatikollinen. Side yms. tarvikkeita voisi ihan hyvin laittaa Ukraina-apuun. Nähtäväksi jää mitä karsitaan seuraavaksi....sanoin sivumennen että älä nyt mun omia tavaroita ala heittään minnekään. Ja eikö siis kannattaisi hankkia tänne muita toimijoita, silloin omat vuokrakulut pienenisi...tosin silloin tarvis toimiva jääkaappi ja kaffehuoneeseen kaffenkeitin. Ja Rouvan pitäisi tulla vastaanottoon joka päivä... Siis mä heräsin klo 05.20!!! onneksi on vapaapäivä....
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ mä jatkan. Ihan ihme juttu että Tampereen keskustassa 5 huonetta ja keittiö + vastaanottotila, niin ne 4 huonetta ja keittiö tyhjillään. Aiemmin täällä oli hieroja, otsonihoitaja ja kuulotutkimuksia, kaikki häipyneet ja miettii vaan että miksiköhän....sinänsä hyvä paikka, ainut että omalla autollaan tulevalla on vaikeeta löytää parkkipaikkaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään