Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 20223 vuotta Miksi tää tarjoaa omaa vanhaa viestiä pohjaksi kun alan kirjoittamaan uutta? Ikään kuin painaisin muokkaa nappia. Teki sen nyt toistamiseen tän otsikon alla. Viimeisin juoma oli pepsi ja lasi vettä kiinalaisessa. Edit. Joinhan minä vielä teen lopuksi. Muokattu: 28. Joulukuuta, 20223 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 20223 vuotta Valkoviinilasillinen viimeisin. Ja nyt ei tullut vanha viesti pohjaksi.
Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 20223 vuotta Soda stream soodavettä. Tulee juotua ehkä liikaa, jostain iltasanomien tms jutusta luin että saattaa herättää ruokahalua. Mutta kun toi alkaa oleen ainoa pahe... 😝
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20223 vuotta Hammaslääkäri sanoi viime käynnillä, että vissytkin on tuoremehujen ohella huonoja hampaille sen vuoksi, että niiden ph on tosi alhainen. Kyseli juonko niitä tai energiajuomia usein kun hampaissa näkyi kulumaa. No en kyllä kovin usein juo ja sodastream tai vastaavan osto pitänee nyt hylätä. Olin vähän sellaista miettinyt kun vissyistä kyllä tykkään. Viimeisin juomani juoma on aamukahvi näitä foorumeita samalla selaillen.
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20223 vuotta Onkohan tuossa suun ph:ssa syy-yhteyttä hammaskiven esiintymisen kanssa? Jäi mieleen joskus hammaslääkärin toteamus reikien vähyydestä yhdessä runsaan hammaskiven kanssa Eli happamat aineet ehkäisisivät hammaskiven kertymistä? Itse en happamia juomia tai hedelmiä juurikaan nauti, eikä hampaitakaan ole paikattu sitten eppuluokan, 2 kpl takahampaita. Hammaskiveä on sitten ropsoteltu ja itsekin joskus väännellyt hampaan kupeesta kynnen kokoisia kappaleita irti ja joskus niitä irtoilee itsellään. Eilen viimeksi irtautui edestä alhaalta murusia.
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Hampaat on täysin yksilöllisiä ja hammaslääkärit nyt on aina sitä mieltä että kaikki mitä suuhun pistät hajottaa hampaat, pitäs olla letkuruokinnassa vain niin hampaat pysys ehjänä. Itse kävin reilun 10 vuoden jälkeen taas tarkastuttamassa hampaat jokunen vko sitten niin ei mitään ongelmaa, ei reikiä eikä pahemmin hammaskiveäkään mutta silti suositteli tai tyyliin käski että menen hammashygienistille. No, aattelin käydä niin se sit jollain hassulla kuulemma kalliilla "hiekkapuhalluslaitteella" puhalsi hampaat puhtaaksi niin kiiltelihän ne sit sen jälkeen kuin mitkäkin Trumpin hampaat. Mut noin muuten, tuntuu että hammaslääkärit aina suosittaa asiakkaita tekemään vaikka sun mitä hoitoja. Ei muut lääkärit ole samanlaisia. Ja ko hygienisti kehui että et varmaan koskaan syö karkkia tai juo mitään happamia tms kun noin hyvät hampaat ja harjaat varmaan tosi usein niitä... Ja itsellä ainakaan ei ole ollut mitään asiayhteyttä happamien juomien ja karkkien syönnillä hampaiden kuntoon. Vetänyt energiajuomaa, limua (en tosin enää limua), karkkia, jne kaksinkäsin koko elämäni ja hampaat priimakunnossa edellleen. Eli summa summarum, hampaat hajoo jos on hajotakseen. Ja ei hajoo jos ei hajoo. Söitpä tai joitpa mitä tahansa.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Hartwall Vichy Double Salted näin aamiaiseksi. Ja minä kun olen käsittänyt, ettei vissyvesi ole haitallista hampaille 😲
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Fun Light metsämarja -mehua. Sitä ennen Nutrilettin pinaattikeiton. Seuraavaksi Bang energiajuoma, makua en vielä ole päättänyt.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään