IncBuff Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Minä otin 1kk sitten salikortin vuodeksi vuoden vaihteessa vanhaksi menevillä liikuntaeduilla. En ole käynyt kertaakaan. En tajua mikä tässä on niin vaikeaa. Kynäniska mikä kynäniska mutta mitä se ketään kiinnostaa.
tempokisu Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 ^ no itellä se suurin vaikeus on juurikin lähteminen. Mulle riittää se stressi että pitää lähteä fillarilenkille, en todellakaan jaksa että lähtisi vielä jonnekin kuntosalille. On useammastakin puljusta soiteltu mutta EN mene kuntosalille. Ihan järkyttävä stressi. Lähin kuntosali on tuossa naapuritalossa, mutta en mene. Jos saa aamuvoimistelut ja fillaroinnin tehtyä, se on jo tosi suuri homma. Tekee hyvää ja ikäihmisen pitäisi....mutta en mene.
tommi2 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Miljoona kertaa kerrottu, tai ainakin 2, mulla oli kans salikortti, mutta ei vaan napannut. Tyhmää. Himassa leuanvetotanko, voimistelurenkaat, kahvaakuulia. Sit yritän pyöritellä kehonpainolla jotain joogan ja break dancen välimuotoa. Mulla on vaikeinta olla treenamatta joka päivä. Nyt oon sitä mieltä että ei tee ehkä hyvää. Musta todella hyvä ohjelma (voimaan) on "grease the groove". Netistä löytänee prossatkin mut perusperiaate on että joka tunti vetää yhden sarjan punnerruksia. Ei loppuun asti (noi määrät vaihtelee siinä ohjelmassa, mut ite oon vetäny "eka sarja määrää päivän kunnon"). Sit muutaman viikon kuluttua kokeilee enkkoja. Kaikkee tällästä löytyy sen saliveivaamisen lisäks. Ja ei tarvi välttämättä välineitä eikä lähtee mihkään. Jos liian helppoa, punnertaa yhdellä kädellä tai painottaa toista kättä. Leuanvetoon ja kyykkyyn sama ja koko keho on käyty läpi. Mä olen kahta suvun vanhaa miestä kattonu, niille sängystä nouseminen oli vaikeeta loppuaikana. Oon ruvennu lattialta nousemista ilman käsiä ja eri tavoilla treenaan jo nyt. Ei siitä haittaakaan luulis olevan. Muokattu: 23. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: tommi2
tempokisu Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2023 ^ voi että jaksaisikin vielä tota yhden....toinen jalka ilmassa punnerrusta ( toisen jalan vamma) tai muutenkaan mitään voimaharjoittelua kun tuossa on 10kg ja 15 kg irtopainot.... Mutta suurta kun jaksan ylipäätään tehdä kyykyt ja venyttelyt. Leuanvetotanko on tuossa makkarin oven välissä, mutta siinä lepää nahkiaispyyhe niinku verhona. Yhtään leuanvetoa en pysty enää, joskus meni kymmenkunta... Mutta olen ihan iloinen että venytys siten että jalat harallaan ja kroppa lattiaan menee helposti. Sitten se että kädet siten että toinen käsi olkapään kautta ja toinen alakautta kiinni, ja molemmin päin. Varsinkin toiseen suuntaan oli hankalaa mutta menee nyt.
tommi2 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Vaikka tollasta Densenille suosittelen että jos saisit duuniin leuanvetotangon, vedät vaan rennosti pari aina kun kuljet ohi. Pitäs tepsii... ja kuten aina, nää mun jorinat on vaan tälläsiä omia juttuja, poimikää mikä toimii ittelle. Muokattu: 24. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: tommi2
tommi2 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 (muokattu) Uusi haaste: Kuinka monta kiloa hauista teet vuorokaudessa? Eli saa veivata millä painolla vaan, jossei ole painoja niin esim. maitopurkki, 10l ämpäri, tuoli tms. käy ihan hyvin, punnitsee sen vaan että tietää painon. Kilot lasketaan vuorokaudessa, saa siis nostaa yölläkin (tää on just tätä jengiä varten joka tykkää kaikista "ei voi edes nukkua" -haasteista, ite en meinaa). Tänne voi sit laittaa kilomäärän. Kokeilen jossain vaiheessa ite. Niin ja liike on hauiskääntö, yhdellä tai kahdella kädellä tai sekoitus kumpaakin. Saa olla jossain tuettuna tai myötähauiskin, kaikki versiot tai sekaisin ne käy, mutta siis täytyy olla hauiskääntö. Ei reisihauis. Muokattu: 24. Marraskuuta, 2023, käyttäjä: tommi2
Densen Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2023 11 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Vaikka tollasta Densenille suosittelen että jos saisit duuniin leuanvetotangon, vedät vaan rennosti pari aina kun kuljet ohi. Pitäs tepsii... ja kuten aina, nää mun jorinat on vaan tälläsiä omia juttuja, poimikää mikä toimii ittelle. Meillä itse asiassa on tanko talon toisessa päässä. Pitäis siirtyä istumaan sinne puolelle niin vois ohimennen kiskoa leukoja. Kuntopyöräkin siellä on. Sellainen jossa on ohjaustangon päällä teline läppärille. Mutta idea mun mielestä keskeneräinen, kun polkemalla ei pysty saamaan läppärille virtaa.
Densen Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2023 Ai että on takareidet ja pakarat kipeät. Ne on lauantain jalkatreenistä ja siitä että eilen istuin paljon mikä ei palautumista ainakaan parantanut. Myös öinen alaselän kipeytyminen vaivannut viime öinä tavallista enemmän.
tommi2 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2023 Tollanen ku treenaa usein, niin ei kipeytä paikkojakaan. Jostain syystä tää bodarien treenityyli on kulkeutunut pelkkää voimaakin hakeville, siis se et treenataan harvemmin mut kovaa ja saadaan paikat kipeeks ja oksennellaan. bro-split.
tommi2 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2023 Laskeskelin tota haastetta... ihan älyttömän paljon joutuu nostaan jos haluu vaikka 10 000kg päivässä habaa... eli jos nostais 10kg kerralla (tiedän et moni saa enempikin, mutta siinä väsyttää ittensä, siksi tämä) ja nostelis 10 toiston sarjoja. siinä tulee 100kg. eli sä tarvit 100 sarjaa kybädonaan. 10h nosteluaika = 10 sarjaa tunnissa = 6 min välein. koko päivän siis. ei jaksa varmaan... tyhmä haaste vaikka ite keksin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään