Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Kävin myös katsomassa....sallitut aiheet? ei ole todellista ...on kyllä vajottu niin alas että en mä sinne enää mitään laita. Ehkä vuosikilometrit vuoden lopussa jos tulee tulosta. Tai jos saan jonkun poikkeuksellisen kivan lintukuvan. Ei todellakaan kiinnosta toi palsta enää, sori TERU ( joka mut tervetulleeksi toivotti).
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Joo se on erikoinen keskustelu. Se yks tyyppi rekisteröitynyt siksi, että pääsee raportoimaan ylläpidolle muiden viesteistä (jotka aika viattomia) ja ei itse keskustele kuitenkaan myöskään mistään pyöräilyyn liittyvästä.
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Loppunsa edellä koko foorumi. Ei siellä enää keskustella vaan tapellaan mistä saa keskustella tai sitten haukutaan poliittisesti eri mieltä olevia.
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 46 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Joo se on erikoinen keskustelu. Se yks tyyppi rekisteröitynyt siksi, että pääsee raportoimaan ylläpidolle muiden viesteistä (jotka aika viattomia) ja ei itse keskustele kuitenkaan myöskään mistään pyöräilyyn liittyvästä. Oli pakko lukea. Joo, onhan tossa taas menoa, kävi vähän kyrsii kun sen yhen tyypin nimimerkki muistuttaa hiukan omaani, toivottavasti joku paikallisjunteista ei tee "varmoja johtopäätöksiä". Mutta mitäpä muuta voi odottaa. Tulee aina mieleen se Pallontallaajat foorumi, joka sitten meni nurin kun kukaan ei sinne jaksanut kirjoitella enää. Siellä vanhat tyypit puuttuivat joka postaukseen ja sitten tuli jotain uusia jotka haistattelivat suoraan... tuleeko mitään mieleen?
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Villarivoorumi on tosiaan melko raskassoutuinen nykyään. Saatoin ehkä itsekin livahtaa sinne vanhan tyypin puolelle, muttei sitä saman kakan länkytystä oikein jaksanut...oli varmaan maanantai tai jotain. Ehkä nää tän tyypin sosiaaliset mediat ovat kuolevaa sorttia ja nyt pitää vaan mennä twitteriin tappelemaan. Tai jos meniskin ulos ajelemaan fillarilla ja kotiin "hoitamaan parisuhdetta".
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20233 vuotta Huomenta. Ihan selvää että tämä on tän uuden moderaattorin luomus, erittäin epäonnistunut sellainen. Tuomas T oli kiva kaveri, aikoinaan jossain vuosituhannen vaihteessa oltiin samassa Kari P:n kyydissä pm-kisoihin Ruåtsiin, ja oli tosi kiva matkata poikien kanssa ( tytöillä oli henkilöautossa ankeempaa...) pääsin Fillari-lehden haastatteluunkin 13 vuotta sitten. Senkin jälkeen mode oli ok.... Tuntui pahalta, että sitten bannattiin....ja nyt tuntuu että koko fillarifoorumi on vieras. Ei se ole niin että keskustellaan fillaroinnista, vaan fillaristit keskustelee erilaisista asioista, vaikka luontohommista ja musiikista. Muokattu: 30. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Tämän foorumin vahvuus ja samalla ehkä myös pieni heikkous on sellainen lievä laimeus. Hieman kuin japanilaisten liiketapaaminen. Varovaista ja kohteliasta jolloin keskustelu ei lähde lentoon. Monet hyvätkin lohkaisut saattaa jäädä sanomatta ettei aiheuttaisi hämminkiä. Vaikka kuinka asettelisi sanansa varovaisesti niin joku saattaa ymmärtää asian väärin ja sitten mennään taas täysillä kohti seinää...Siksi itse mieluiten pysyn taustalla. Tämänkin viestin soveliaisuutta pohdin tarkkaan.... Mutta sellaistahan se kai on koska kuten kaikki tiedämme ihan millä tahansa foorumilla kultainen keskitie on mahdottomuus.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Monilla menee (yllättävästikin) tunteisiin itselle tärkeät asiat, vaikka olisivat puhtaasti mielipidejuttuja. Joku voi sanoa, että hän törmäsi typerään koiranulkoiluttajaan ja vaikka itse olen pitkän linjan rekkuharrastaja, niin mulla ensimmäisenä tule mieleen lähteä haukkumaan kirjoittajaa "väärin lähestyjäksi" tai puolustelemaan jotakuta törttöilijää sen koirankäsittelytaidoistaan, vaikkakin asia on itsellä lähellä sydäntä. Monet silti tekee niin... jostain syystä Muokattu: 31. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Eli jos asian sekaan laittaa mielipiteen törmäys seinään on väistämätön 😀
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Joo, tottahan tuo, itekki kirjoittelen huomattavasti "asiallisemmin" täällä. No, esim. LJL:n kaltainen paskahuumorikatalysaattori puuttuu. Välillä kyl tekis mieli roiskasta jotain puutaheinää rankemminkin. Ehkä se ajan kanssa tai sitten ei, mutta ihan jees tämä on näinkin.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Omasta mielestä on vain hyvä, että sellainen hyökkäävyys puuttuu. Fillarifoorumilla on ärsyttävintä se, että vaikka kirjoitat asiallisesti oman mielipiteesi niin joku hyökkää välittömästi sitä vastaan ja haluaa jyrätä omalla mielipiteellään.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Se on totta. F foorumilla on näitä mielipidenatseja joilla on hirveä määrä viestejä ja ei mitään asiaa. Jos joku on eri mieltä lynkkaus on välitön. Siinä mielessä tiettya rauhallisuutta täällä osaa arvostaa. Taustallakin.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta No täällä ei ole tarvetta sanoa kenellekään...öö siis toiselle palstalaiselle ( työjutut on eri asia) että oot pska tyyppi. Ja se on todella hyvä asia, oman mielipiteen on täällä koko ajan voinu sanoa.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20233 vuotta Niin ja sitten on se yksi jonka pitää tarttua ja saivarrella kaikesta varsinaisesti omaamatta mielipidettä tai ottamatta kantaa mihinkään. Muokattu: 31. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: IncBuff
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään